• Stránka 1 z 1
[Zamietnuté]Žádost o práva na JB servery
Nick ve hře: Tynka.^
Nick na fóru: GanjovaTynka
Odkaz na profil: ganjovatynka-u42943.html
Věk: 18
Steam ID: STEAM_0:1:64090634
Steam nick: Tynka.^
Hlstats http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... player=744
Nějaké bany nebo prohřešky: Kdysi dávno (asi 5 let) zpátky jsem dostala ban za FK, mrzí mě to, poučila jsem se.
Něco málo o sobě: Ahoj, jmenuji se Kristýna. Je mi 18 let, studuji ekonomicko-podnikatelskou školu, příští rok maturuji. Jsem usměvavá, klidná, soustředěná, cílevědomá, veselá dívka z Moravskoslezského kraje. Jsem obrovský nadšenec slovenského a českého hip hopu (DMS, H16, Dame, Strapo, AK). Když mám čas tak pracuji a nebo si prostě sednu k PC a vracím se do nostalgie, kdy jsme s bandou hrávali od rána do rána každý den. Mimo CS 1.6 hraju teď i CS:GO, League od Legends, Beyond 2 Souls (PS4), World of Tanks.
Proč bych chtěla práva? Jailbreak, vlastně celkově Counter Strike 1.6 hraju už dost dlouho (7 let, když počítám Nonsteam verzi), chtěla bych pomáhat začátečníkům a zároveň je motivovat svým přístupem k ním. Nemám za potřebu je hned pokárat, ale jsem trpělivá, vysvětlím co dělají za chybu a budu jím pomáhat se zdokonalovat.
Děkuji za minutu tvého života, kterou si strávil právě čtením tohoto textu a věřím v kladné vyřízení!
Nick na fóru: GanjovaTynka
Odkaz na profil: ganjovatynka-u42943.html
Věk: 18
Steam ID: STEAM_0:1:64090634
Steam nick: Tynka.^
Hlstats http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... player=744
Nějaké bany nebo prohřešky: Kdysi dávno (asi 5 let) zpátky jsem dostala ban za FK, mrzí mě to, poučila jsem se.