Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamítnuto] kuBo/ JailBreak

Příspěvekod 1kuBo » 03 črc 2018, 13:18

Nick na serveru: kuBo
SID: STEAM_1:0:179804964
Sekce, na které chci práva: JailBreak
Věk: 16
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... ayer=10454
Bany, které jsem dostal: Pár banov som už dostal, či už za nadávky alebo nejakým spôsobom kazenie hry. Stalo sa to asi 2x maximálne, a to už dávno (asi dva roky do zadu). Z týchto chýb som sa myslím dostatočne poučil na tom aby som ich viac krát neurobil.
Něco o mně: Volám sa Jakub. Mám 16 rokov a idem do 2. ročníka na strednej priemyslovej škole strojníctva a elektrotechniky. Rád sa bicyklujem, chodím von s kamarátmi, hrám hry, študujem a veľmi rád si zahrám na GS JailBreak #5. Na tomto servery hrávam už vyše 2 a pol roka a o tomto servery som sa dozvedel od môjho bratranca, ktorý tu často hrával.
Proč právě já: Chcel by som sa stať adminom na JailBreaku preto, lebo si myslím že som mal Adminovaním veľmi pozitívne skúsenosti na viacerých herných portáloch. V admin menu sa vyznám. Ľudia ma mali radi, ale pokazil sa mi počítač, tak som si admina nechal zrušiť, aby som zbytočne nezaberal miesto niekomu, kto na servery môže robiť to isté, a to server udržiavať pred hráčmi, ktorý nejakým spôsobom hru kazia (cheaty, spam ako vo voice/text chate). Admin by som chcel byť najmä preto, ak sa na servery žiadny admin nenachádza, niektorý ľudia si pár krát dajú MFK, sú v CT-čkách nevzdelaní ohľadom pravidiel a hru kazia. Ak niekto z CT poruší pravidlo, dá neoprávnene FK alebo niečo podobné, vždy sa situáciu snažím pozitívne vyriešiť, či už obhájením hráča, alebo opravenie chyby ktorej sa CT dopustí.
Případné poznámky: Toto je odo mňa všetko, dúfam že sa na pozíciu Admina dostanem. Ďakujem za prečítanie žiadosti, dúfam že som nerušil. S pozdravom, Jakub.
1kuBo
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí

[Zamítnuto] kuBo/ JailBreak

od Rumcajz » 03 črc 2018, 13:18

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz