• Stránka 1 z 1
[Prijaty] BaseBuilder/Thicx
Zdravím, som tu opäť po dlhej dobe so žiadosťou o právomoci na server BaseBuilder 
Nick v hre : Thicx
Nick na fóre : Twixx
Profil na fóre : KLIK
Vek : 20
Steam nick : Scorpion | I ♥ N
Steam ID : STEAM_0:1:49498293
Hlstats : TU
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Ešte z januára ban za dohodu a aj bugovanie bodov s Logicom, ale z toho som sa poučil a ako dôkaz, že chcem pomáhať portálu, som splnil akadémiu
Mal som kedysi aj nahodené práva na jednom nemenovanom portáli, ktorý má všetky servery zrušené (mŕtvy portál), čiže už s ním nemám nič spoločné (zrušil som si aj profil aj všetko s ním súvisiace).
Niečo o sebe : Ták, Domino je jméno mé, mám rád hry a svoju priateľku, občas aj nejaký ten futbal a trávenie času s kamošmi, či už len tak pri pive alebo nejaké to poriadne odreagovanie v podobe párty alebo chaty, však to poznáte
študujem v Brne na Masarykovej univerzite, odbor počítačové siete a komunikácia.
Prečo by som chcel na GS adminovať? : Chcem pomáhať udržiavať poriadok a spríjemňovať ostatným hráčom ich čas na serveroch.
Ďakujem za prečítanie a dúfam v kladné vybavenie

Nick v hre : Thicx
Nick na fóre : Twixx
Profil na fóre : KLIK
Vek : 20
Steam nick : Scorpion | I ♥ N
Steam ID : STEAM_0:1:49498293
Hlstats : TU
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Ešte z januára ban za dohodu a aj bugovanie bodov s Logicom, ale z toho som sa poučil a ako dôkaz, že chcem pomáhať portálu, som splnil akadémiu

Mal som kedysi aj nahodené práva na jednom nemenovanom portáli, ktorý má všetky servery zrušené (mŕtvy portál), čiže už s ním nemám nič spoločné (zrušil som si aj profil aj všetko s ním súvisiace).
Niečo o sebe : Ták, Domino je jméno mé, mám rád hry a svoju priateľku, občas aj nejaký ten futbal a trávenie času s kamošmi, či už len tak pri pive alebo nejaké to poriadne odreagovanie v podobe párty alebo chaty, však to poznáte