• Stránka 1 z 1
[Zamietnuté]Žádost o práva Jailbreak
Ahoj rád bych požádal o práva na serveru Jailbreak 3
Nick ve hře: Tyson
Nick na fóru: Tyson
Profil na fóru: ucp.php
Věk: 16
Steam nick: Tyson
Steam ID: STEAM_0:0:78172045
Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... yer=264603
Nějaké bany nebo jiné postihy: Můžu říct že žádný ban se na GS nebo jiném portálu se momentálně nevyskytuje a ani v blízké době, z minulosti jsem se poučil z chyb, proto se v žádném ban list nevyskytuju
Něco o sobě: Ahoj, jmenuju se Patrik, momentálně studuji chystám se do druhého ročníku, ve volném čase se věnuju plavání,boxování,běhání nebo jen tak procházení se po přírodě na provětrání hlavy, v mojí oblibě se tědkon nachází poslouchání hudby jakýkoliv.
Proč bych chtěl na GS adminovat? : Chtěl bych adminovat z toho důvodu abych mohl popřípadě udržovat vzájemné přátelství či klid mezi hráči, taky se podaří potkat hráče který schválně kazí hru, závěrem bych chtěl samozřejmě pomoc samotnému portálu GS a být velkým přínosem.
Děkuji moc za Váš čas který jste mi dokázali věnovat.
Nick ve hře: Tyson
Nick na fóru: Tyson
Profil na fóru: ucp.php
Věk: 16
Steam nick: Tyson
Steam ID: STEAM_0:0:78172045
Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... yer=264603
Nějaké bany nebo jiné postihy: Můžu říct že žádný ban se na GS nebo jiném portálu se momentálně nevyskytuje a ani v blízké době, z minulosti jsem se poučil z chyb, proto se v žádném ban list nevyskytuju
Něco o sobě: Ahoj, jmenuju se Patrik, momentálně studuji chystám se do druhého ročníku, ve volném čase se věnuju plavání,boxování,běhání nebo jen tak procházení se po přírodě na provětrání hlavy, v mojí oblibě se tědkon nachází poslouchání hudby jakýkoliv.
Proč bych chtěl na GS adminovat? : Chtěl bych adminovat z toho důvodu abych mohl popřípadě udržovat vzájemné přátelství či klid mezi hráči, taky se podaří potkat hráče který schválně kazí hru, závěrem bych chtěl samozřejmě pomoc samotnému portálu GS a být velkým přínosem.