• Stránka 1 z 1
[Přijat] JailBreak /iHope S0/
Nick na serveru: iHope S0
SID: STEAM_0:0:202557744
Sekce, na které chci práva: JailBreak
Věk: 16
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... ayer=64905
Bany, které jsem dostal: Jendou jsem byl zabanován za SLAM a jednou za FK. Z těchto chyb jsem se ponaučil a od té doby jsem již zabanován nebyl.
Něco o mně: Ahoj, jmenuji se David, studuji Střední Školu Průmyslovou. Žiju v Třebíči a jsem původem z České republiky. Mám mnoho zálib a právě jedna z nich je hraní počítačových her, převážně CS:GO.
Proč právě já: JB hraju velmi aktivně již několikátým rokem, pokud tedy vytkneme pár větších pauz. Za tu dlouhou dobu jsem se naučil co a jak, ale i přesto jsem prošel akadameii, kde jsem se sblížil s adminama a dostal jsem jiný pohled na hru a ještě větší zkušenosti. Ze všech zkušeností si troufám říct, že pravidla ovládám více, než normální hráči. Velmi rád pomáhám lidem a rozvíjím jim jejich zkušeností, tak jak někteří lidi mně. Avšak hlavní důvod je ten, že několikrát jsem se dostal do situace, kde nějaký hráč úmyslně kazil hru, afkoval, nehlídal simona, apd. a nikdo z adminů nebyl aktivní a jediné co mi zbývalo bylo nahrávat demo, přihlížet, jak porušuje pravidla, dát ho na forum a čekat až se to vyřeší. Při těchto situacích bych zakročoval ihned a zamezil bych tak porušování pravidel.
Zkušenosti s CS:GO: na CS:GO mám 1500+ Hodin, se základy bych pomoct určitě uměl.
Případné poznámky: Z téstů u Calvina jsem měl 8b/10b
SID: STEAM_0:0:202557744
Sekce, na které chci práva: JailBreak
Věk: 16
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... ayer=64905
Bany, které jsem dostal: Jendou jsem byl zabanován za SLAM a jednou za FK. Z těchto chyb jsem se ponaučil a od té doby jsem již zabanován nebyl.
Něco o mně: Ahoj, jmenuji se David, studuji Střední Školu Průmyslovou. Žiju v Třebíči a jsem původem z České republiky. Mám mnoho zálib a právě jedna z nich je hraní počítačových her, převážně CS:GO.