Příspěvků: 5
• Stránka 1 z 1
EVIP F7
Nickname na serveru: Sk0rpion*
Kde mám VIP: Furien 7
Jak je VIP staré: 5 rokov
Kdy mi VIP naposledy fungovalo: Ked sa zrušil server
Mal som Evip na F7 nehral som dlho prišiel som server bol zrušeny tak som pisal email hej odpisali vip sa ruši po zrušeni serveru.Neviem kedy sa zrušil server hovoril došiel som nedávno z toho čo som sa dočítal už je to mesaic a neda sa presunut vip.A tu je ten problém kedže je napisane že vip je navždy stači jedna aktivacia a výhody su navždy.Tym že sa vip zrušilo sa porušilo aj toto.To čo ponukate je vlastne reklama reklama ma byt pravdivá.Tu sa môžete dočítať.Takže požadujem o presuntie EVIP mam všetko stále email kódy nick viete.Bavil som sa už aj na servere s adminmi ale nič rozumne som od nich nedostal je pekne že vedia banovať ale na normalne veci už nevedia odpovedať a nastáva ignor.
http://www.rpr.sk/sk/eticky-kodex
Čl. 14
Pravdivosť reklamy
(1) Klamlivá reklama je neprípustná; za klamlivú reklamu sa považuje reklama, ktorá najmä
a) uvádza priemerného spotrebiteľa do omylu alebo podstatne narušuje či je spôsobilá podstatne narušiť ekonomické správanie priemerného spotrebiteľa vo vzťahu k produktu spôsobom, ktorý mu bráni urobiť kvalifikované rozhodnutie,
b) sprostredkúva nejasným, nezrozumiteľným, viacvýznamovým alebo nevhodným spôsobom informácie podstatné pre priemerného spotrebiteľa na to, aby urobil kvalifikované rozhodnutie, alebo
c) využíva inú klamlivú obchodnú praktiku.
(2) Reklama nesmie obsahovať klamlivý údaj o vlastnom alebo o cudzom podniku a ani o jeho produktoch; za klamlivý údaj sa považuje aj údaj sám osebe pravdivý, ak môže vzhľadom na okolnosti a súvislosti, v akých sa používa, uviesť priemerného spotrebiteľa do omylu.
(3) Reklama nesmie na základe klamlivých údajov získavať vlastnému alebo cudziemu podniku prospech na úkor iného.
(4) Reklama nesmie obsahovať klamlivé označenie produktu, ktoré je spôsobilé vyvolať mylnú domnienku o tom, že označený produkt pochádza z určitého štátu, určitej oblasti či miesta alebo od určitého výrobcu, alebo že vykazuje osobitné charakteristické znaky alebo osobitnú kvalitu; za klamlivé označenie sa považuje aj označenie produktu,
a) ku ktorému je pripojený dodatok slúžiaci na odlíšenie od značkového produktu, na ktorý sa reklamovaný produkt podobá, ak je toto označenie napriek tomu spôsobilé vyvolať o pôvode alebo povahe produktu mylnú domnienku,
b) ktoré je všeobecne zaužívané ako údaj slúžiaci na označenie druhu alebo kvality produktu, ak je k nemu pripojený dodatok, ktorý môže vyvolať o pôvode alebo povahe produktu u spotrebiteľa mylnú domnienku.
(5) Reklama nesmie obsahovať žiaden údaj ani prezentáciu, ktoré by mohli zavádzať spotrebiteľa či už priamo, alebo nepriamo, najmä vynechaním údaju, dvojzmyselnosťou alebo zveličovaním, okrem prípadu, keď ide o jasnú hyperbolizáciu v reklame. Osobitná pozornosť sa vyžaduje pri zobrazení veľkosti produktu s ohľadom na skutočné rozmery, objem a hmotnosť produktu a pri prezentácii alebo inom informovaní o
a) charakteristikách produktu, najmä o pôvode produktu, jeho zložení, spôsobe vyjadrenia a uvedenia dátumu výroby alebo spotreby, rozsahu použitia, množstva, obchodného alebo geografického pôvodu, environmentálneho vplyvu alebo prínosu, ako aj o iných vlastnostiach produktu vrátane úžitkových, osobitne o kvalite, účinku, výkone a existujúcich atestoch, rozboroch, štúdiách alebo certifikátoch,
b) ekonomickej alebo finančnej hodnote produktu, konečnej cene alebo podmienkam bezplatnej ponuky,
c) distribúcii, výmene, vrátení, oprave alebo údržbe produktu,
d) záruke alebo záručnej dobe,
e) právach duševného vlastníctva, najmä o patentoch, úžitkových vzoroch, obchodných známkach a iných právach priemyselného vlastníctva, ako aj o autorských právach a právach súvisiacich s autorským právom,
f) oficiálne priznaných uznaniach alebo oceneniach, najmä o získaných medailách, cenách a diplomoch,
g) rozsahu prínosu pre charitatívne alebo obdobné účely,
h) rozsahu prínosu pre výživu alebo zdravie.
(6) V reklame sa nesmie opomenúť podstatná informácia, ktorú priemerný spotrebiteľ potrebuje na to, aby urobil kvalifikované rozhodnutie o obchodnej transakcii; pri posudzovaní rozsahu spotrebiteľovi sprostredkovaných informácií sa zohľadňuje aj použité komunikačné médium.
(7) Reklama nesmie zneužívať výsledok výskumu alebo prieskumu, ani údaj alebo záznam z technického, odborného alebo vedeckého informačného zdroja alebo publikácie.
(8) Reklama nesmie zneužívať vedecké výrazy, najmä tým, že použitým vedeckým výrazom nepravdivo prisúdi reklamnému tvrdeniu vedeckú hodnotu.
(9) Reklama nesmie obsahovať štatistiku (štatistické údaje), výsledky prieskumu ani výsledky výskumu prezentované spôsobom, ktorým sa zveličuje alebo nepravdivo rozširuje platnosť reklamného tvrdenia. Štatistika (štatistické údaje), výsledky prieskumu a výsledky výskumu použité v reklame musia byť aktuálne, ak je to obvyklé a možné, a pre priemerného spotrebiteľa jasne identifikované, a to najmä uvedením ich zdroja a relevantných časových údajov.
Kde mám VIP: Furien 7
Jak je VIP staré: 5 rokov
Kdy mi VIP naposledy fungovalo: Ked sa zrušil server
Mal som Evip na F7 nehral som dlho prišiel som server bol zrušeny tak som pisal email hej odpisali vip sa ruši po zrušeni serveru.Neviem kedy sa zrušil server hovoril došiel som nedávno z toho čo som sa dočítal už je to mesaic a neda sa presunut vip.A tu je ten problém kedže je napisane že vip je navždy stači jedna aktivacia a výhody su navždy.Tym že sa vip zrušilo sa porušilo aj toto.To čo ponukate je vlastne reklama reklama ma byt pravdivá.Tu sa môžete dočítať.Takže požadujem o presuntie EVIP mam všetko stále email kódy nick viete.Bavil som sa už aj na servere s adminmi ale nič rozumne som od nich nedostal je pekne že vedia banovať ale na normalne veci už nevedia odpovedať a nastáva ignor.
http://www.rpr.sk/sk/eticky-kodex
Čl. 14
Pravdivosť reklamy
(1) Klamlivá reklama je neprípustná; za klamlivú reklamu sa považuje reklama, ktorá najmä
a) uvádza priemerného spotrebiteľa do omylu alebo podstatne narušuje či je spôsobilá podstatne narušiť ekonomické správanie priemerného spotrebiteľa vo vzťahu k produktu spôsobom, ktorý mu bráni urobiť kvalifikované rozhodnutie,
b) sprostredkúva nejasným, nezrozumiteľným, viacvýznamovým alebo nevhodným spôsobom informácie podstatné pre priemerného spotrebiteľa na to, aby urobil kvalifikované rozhodnutie, alebo
c) využíva inú klamlivú obchodnú praktiku.
(2) Reklama nesmie obsahovať klamlivý údaj o vlastnom alebo o cudzom podniku a ani o jeho produktoch; za klamlivý údaj sa považuje aj údaj sám osebe pravdivý, ak môže vzhľadom na okolnosti a súvislosti, v akých sa používa, uviesť priemerného spotrebiteľa do omylu.
(3) Reklama nesmie na základe klamlivých údajov získavať vlastnému alebo cudziemu podniku prospech na úkor iného.
(4) Reklama nesmie obsahovať klamlivé označenie produktu, ktoré je spôsobilé vyvolať mylnú domnienku o tom, že označený produkt pochádza z určitého štátu, určitej oblasti či miesta alebo od určitého výrobcu, alebo že vykazuje osobitné charakteristické znaky alebo osobitnú kvalitu; za klamlivé označenie sa považuje aj označenie produktu,
a) ku ktorému je pripojený dodatok slúžiaci na odlíšenie od značkového produktu, na ktorý sa reklamovaný produkt podobá, ak je toto označenie napriek tomu spôsobilé vyvolať o pôvode alebo povahe produktu mylnú domnienku,
b) ktoré je všeobecne zaužívané ako údaj slúžiaci na označenie druhu alebo kvality produktu, ak je k nemu pripojený dodatok, ktorý môže vyvolať o pôvode alebo povahe produktu u spotrebiteľa mylnú domnienku.
(5) Reklama nesmie obsahovať žiaden údaj ani prezentáciu, ktoré by mohli zavádzať spotrebiteľa či už priamo, alebo nepriamo, najmä vynechaním údaju, dvojzmyselnosťou alebo zveličovaním, okrem prípadu, keď ide o jasnú hyperbolizáciu v reklame. Osobitná pozornosť sa vyžaduje pri zobrazení veľkosti produktu s ohľadom na skutočné rozmery, objem a hmotnosť produktu a pri prezentácii alebo inom informovaní o
a) charakteristikách produktu, najmä o pôvode produktu, jeho zložení, spôsobe vyjadrenia a uvedenia dátumu výroby alebo spotreby, rozsahu použitia, množstva, obchodného alebo geografického pôvodu, environmentálneho vplyvu alebo prínosu, ako aj o iných vlastnostiach produktu vrátane úžitkových, osobitne o kvalite, účinku, výkone a existujúcich atestoch, rozboroch, štúdiách alebo certifikátoch,
b) ekonomickej alebo finančnej hodnote produktu, konečnej cene alebo podmienkam bezplatnej ponuky,
c) distribúcii, výmene, vrátení, oprave alebo údržbe produktu,
d) záruke alebo záručnej dobe,
e) právach duševného vlastníctva, najmä o patentoch, úžitkových vzoroch, obchodných známkach a iných právach priemyselného vlastníctva, ako aj o autorských právach a právach súvisiacich s autorským právom,
f) oficiálne priznaných uznaniach alebo oceneniach, najmä o získaných medailách, cenách a diplomoch,
g) rozsahu prínosu pre charitatívne alebo obdobné účely,
h) rozsahu prínosu pre výživu alebo zdravie.
(6) V reklame sa nesmie opomenúť podstatná informácia, ktorú priemerný spotrebiteľ potrebuje na to, aby urobil kvalifikované rozhodnutie o obchodnej transakcii; pri posudzovaní rozsahu spotrebiteľovi sprostredkovaných informácií sa zohľadňuje aj použité komunikačné médium.
(7) Reklama nesmie zneužívať výsledok výskumu alebo prieskumu, ani údaj alebo záznam z technického, odborného alebo vedeckého informačného zdroja alebo publikácie.
(8) Reklama nesmie zneužívať vedecké výrazy, najmä tým, že použitým vedeckým výrazom nepravdivo prisúdi reklamnému tvrdeniu vedeckú hodnotu.
(9) Reklama nesmie obsahovať štatistiku (štatistické údaje), výsledky prieskumu ani výsledky výskumu prezentované spôsobom, ktorým sa zveličuje alebo nepravdivo rozširuje platnosť reklamného tvrdenia. Štatistika (štatistické údaje), výsledky prieskumu a výsledky výskumu použité v reklame musia byť aktuálne, ak je to obvyklé a možné, a pre priemerného spotrebiteľa jasne identifikované, a to najmä uvedením ich zdroja a relevantných časových údajov.
- papuca5555
- Kolemjdoucí
- Příspěvky: 2
- Registrován: 05 lis 2018, 21:25
Re: EVIP F7
Ahoj. Furien 7 byl zrušený před dlouhou dobou a tak přenesení VIP není již možné. (Dělá se jen měsíc od zrušení.)
Mimochodem k té tvé citaci práva, tu mám taky něco. Je to z GS podmínek ke koupi VIP se kterými si souhlasil.
14. Gamesites si vyhrazuje pravo na okamzite ukonceni provozu a vsem uzivatelum tim automaticky zanikaji vsechny zakoupene vyhody.
Mimochodem k té tvé citaci práva, tu mám taky něco. Je to z GS podmínek ke koupi VIP se kterými si souhlasil.
14. Gamesites si vyhrazuje pravo na okamzite ukonceni provozu a vsem uzivatelum tim automaticky zanikaji vsechny zakoupene vyhody.
Kdykoliv mlčky skloníte hlavu, pokaždé umíráte. Když jdete s hlavou vztyčenou, zemřete jen jednou-Giovani Falcone
@ byLife - 29 črc 2018 11:38
Nemůžeš si říkat vítěz, když má ten nejlepší zakázáno být v soutěži
@ byLife - 29 črc 2018 11:38
Nemůžeš si říkat vítěz, když má ten nejlepší zakázáno být v soutěži
-
Derakh12 - CS 1.6 Admin
- Příspěvky: 903
- Registrován: 25 bře 2017, 14:09
Re: EVIP F7
Derakh12 píše:Ahoj. Furien 7 byl zrušený před dlouhou dobou a tak přenesení VIP není již možné. (Dělá se jen měsíc od zrušení.)
Mimochodem k té tvé citaci práva, tu mám taky něco. Je to z GS podmínek ke koupi VIP se kterými si souhlasil.
14. Gamesites si vyhrazuje pravo na okamzite ukonceni provozu a vsem uzivatelum tim automaticky zanikaji vsechny zakoupene vyhody.
Mimochodem týká a zahrnuje to i zrušení serverů jako je například osud F7.
Kdykoliv mlčky skloníte hlavu, pokaždé umíráte. Když jdete s hlavou vztyčenou, zemřete jen jednou-Giovani Falcone
@ byLife - 29 črc 2018 11:38
Nemůžeš si říkat vítěz, když má ten nejlepší zakázáno být v soutěži
@ byLife - 29 črc 2018 11:38
Nemůžeš si říkat vítěz, když má ten nejlepší zakázáno být v soutěži
-
Derakh12 - CS 1.6 Admin
- Příspěvky: 903
- Registrován: 25 bře 2017, 14:09
Re: EVIP F7
Veľmi rád by som si pozrel tie podmienky kde ich môžem nájst?Alebo licencie ako jeden admin povedal.
- papuca5555
- Kolemjdoucí
- Příspěvky: 2
- Registrován: 05 lis 2018, 21:25
Re: EVIP F7
ked si taky sikovny tak si ich urcite najdes, link je naprv pri aktivacii vip
-
PEto - Vedení Gamesites.cz
- Příspěvky: 3086
- Registrován: 10 led 2013, 16:03
- Bydliště: ts.gamesites.cz
Příspěvků: 5
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků