Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamietnuté]Žádost o práva | JB

Příspěvekod ugolo » 24 lis 2018, 09:13

Název: Jailbreak

Zdravím, rád bych si požádal o administrátorské práva zde na JB.

Nick ve hře: nUp
Nick na fóru: ugolo
Profil na fóre: ugolo-u53734.html
Věk: 16
Steam nick: Janitor_V2
Steam ID: STEAM_0:1:119555064
HLStats: Zde
Nějaké prohřešky: Žádné jsem nenašel ani nevykonal v nejbližší době.
Něco o sobě: Ahoj, mé jméno je Ivo a chodím na Střední Odbornou Školu v Blatné, obor Informační technologie a studuji 1. ročník. Mezi mé koníčky patří hraní PC her a programování v jazycích které zrovna teď učíme. V minulosti jsem hrál velmi aktivně, dokonce jsem jednou učil i Knedlíka kvůli něčemu co on sám nevěděl. V poslední pár týdnech najdete v mé "chat history" pár nadávek či vulgárních výrazu za které se omlouvám. Ujeli mi nervy a dopadlo to takhle. Pochopím když tu bude hlavní důvod proč mě zamítnout.
Proč by jsem chtěl být adminem?: Chci vyčistit servery JB od FK, MFK či jiných obezřetných stvoření které strašně baví porušovat pravidla. V dávné době jsem byl akademikem, bohužel to dopadlo smutně spíš pro mě. Prokázal jsem nezájem o Akademii. S příkazy základy AMX umím, popřípadě se na něco těžkého pozeptám.

Děkuji za přečtení mé žádosti a odepsání stručné odpovědi. Pochopím i zamítnutí.
"Šílenost není nemoc, je to náznak vyššího umění" - by Ivoš.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Obrázek
ugolo
Amatér
Amatér

[Zamietnuté]Žádost o práva | JB

od Rumcajz » 24 lis 2018, 09:13

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz

Re: Žádost o práva | JB

Příspěvekod Knedlajs » 24 lis 2018, 14:05 VIP

Že učil Knedlíka. :lol:
To, že si mi ukázal, ako sa kupuje CSko na STEAMe ešte neznamená, že si ma učil. :D Je pravda, že by si za to mohol mať nejaké plusové body.

Aleee....

Po roku prídeš a hneď žiadosť.
Za posledný mesiac nemáš nahratých ani 8 hodín.