• Stránka 1 z 1
[Zamítnuto] Žádost o práva /JB
Nick na serveru: Flashíík
SID: STEAM_1:1:201391943
Sekce, na kterou chci práva: Jailbreak
Věk: 16
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... ayer=23069
Bany, které jsem dostal: V banlistu jsem dohledal jen ban od Twixo37 , který hned byl zrušen a je u něj napsáno "překlik". Už je to celkem dávno takže si nevzpomínám co to bylo, ale hádám že asi missclick.
Něco o mě: Ahoj, jmenuji se Vojta je mi 16 let, pocházím z Plzenského Kraje kde prvním rokem studuji střední průmyslovou školu elektrotechnickou blíže obor podnikání v IT. Mezi mé koníčky patří hraní na PC, fashion a nově se věnuji i nějakému lehčímu podnikání. Většinu času v týdnu trávím ve škole či hraním počítačových her. O CS:GO jailbreak už se zajímám kolem 2 let, za tu dobu jsem nahrál kolem 400 hodin. Měl jsem nedávno přestávku protože už jsem to nějak nebavilo, ted jsem se vrátíl a zase mě to chytlo. Před několika lety jsem hrál i JB na 1.6, ale asi jsem ještě nebyl dostatečně vyspělý a tak jsem jen tak pobíhal a nechal se bezhlavě vraždit.
Proč právě já: Myslím si že už jsem si za ty dva roky na serveru zajistil nějaký obrázek, rád pomůžu když můžu a celkově by mě bavilo zjednávat na serverech pořádek. Hlavně bych to dělal pro zábavu a né z povinnosti.
Zkušenosti s CS:GO CSGO jsem začal hrát někdy kolem roku 2014 kdy jsme hrál s kamarádem tenkrát ve free weekendu, ani mě to moc nebavilo ale kamaráda celkem ano. Tak jsem si hru pořídil. Začal jsem to hrát více a více, bohužel jednou jsem přišel o účet kvůli nějaké ruské scamm stránce. Ted už mám druhým rokem tento účet na kterém už mám na csku 1000+ hodin.
SID: STEAM_1:1:201391943
Sekce, na kterou chci práva: Jailbreak
Věk: 16
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... ayer=23069
Bany, které jsem dostal: V banlistu jsem dohledal jen ban od Twixo37 , který hned byl zrušen a je u něj napsáno "překlik". Už je to celkem dávno takže si nevzpomínám co to bylo, ale hádám že asi missclick.