• Stránka 1 z 1
[Zamítnuto]Žádost o admin práva v aim sekci
Zdravím, rád bych požádal o admin práva na Aim serveru.
Nick v hre : Where is your head?
Nick na fóre : Aspiret
Profil na foru: aspiret-u63681.html
Věk : 20
Steam nick : Andrew K.
Steam ID : STEAM_0:0:40574665
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_1518/h ... yer=111607
V minulosti jsem nebyl potrestaný žádnem banen na gamesites, jsem veliký odpurce různých pomůcek do cska.
Něco o sobě: Jmenuji se Michael je mi 20 let, mám vystudovanou IT školu, a momentálně studuji vysokou školu v karviné. Ve volném čase se věnuje hudbě, a to především djingu.
Proč bych chtěl být adminem: Adminem jsem se rozhodl stát protože často navštěvuji aim server, a jen málokdy jsem tak potkal admina. A tak mě napadlo, že bych mohl zkusit se stát adminem.
Na zavěr bych chtěl poděkovat za strávený čas při čtení mě žádost a za to, že jako jeden z málá portálů se jěště staráte o 1.6 sekci. Děkuji
Nick v hre : Where is your head?
Nick na fóre : Aspiret
Profil na foru: aspiret-u63681.html
Věk : 20
Steam nick : Andrew K.
Steam ID : STEAM_0:0:40574665
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_1518/h ... yer=111607
V minulosti jsem nebyl potrestaný žádnem banen na gamesites, jsem veliký odpurce různých pomůcek do cska.
Něco o sobě: Jmenuji se Michael je mi 20 let, mám vystudovanou IT školu, a momentálně studuji vysokou školu v karviné. Ve volném čase se věnuje hudbě, a to především djingu.
Proč bych chtěl být adminem: Adminem jsem se rozhodl stát protože často navštěvuji aim server, a jen málokdy jsem tak potkal admina. A tak mě napadlo, že bych mohl zkusit se stát adminem.
Na zavěr bych chtěl poděkovat za strávený čas při čtení mě žádost a za to, že jako jeden z málá portálů se jěště staráte o 1.6 sekci. Děkuji

-
Aspiret - Kolemjdoucí
[Zamítnuto]Žádost o admin práva v aim sekci
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
Re: Žádost o admin práva v aim sekci