• Stránka 1 z 1
[Přijat] Fico/1v1
Nick na serveru: Fico
SID:STEAM_1:1:92618650
Sekce, na které chci práva: aim/1v1
Věk:18
Mé HlStats:http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497/hlstats.php?mode=playerinfo&player=21372
Bany, které jsem dostal: Žiadny o ktorom by som vedel
Něco o mně: Volám sa Rišo na GS hrám už asi 8 rokov +/- začínal som ešte na 1.6 na starých dobrých jailoch. Avšak v poslednej
dobe ma dosť očarila 1v1 kde som väčšinu svojho herného času . Študujem na gymnáziu a tento rok maturujem a zmaturujem (dúfam)
...
Proč právě já: V poslednej dobe čo hrám CS je práve aim server jedno z miest kde si viem pochillovat, pokecať a ukludniť sa ak tam teda niesu cheatery ( ktorých je teraz mrte kvôli free-to-play) alebo spamery etc. preto žiadam o práva aby som tam mohol tu dobrú atmosféru udržať
)
Zkušenosti s CS:GO: CS hrám už 8 rokov (1.6,Source,GO) cca tak na úrovni le-čka ale nechce sa mi rankovať v mm takže ten rank žiadna sláva. Cheaterov spoznám na hneď
ale držím sa overovania a preto pokiaľ sa mi niekto nezdá spectujem aj celu mapu 
Poznámky: Nahlásenia by som mal splniť a pokiaľ som nenahlasoval ja volal som admina na servery
SID:STEAM_1:1:92618650
Sekce, na které chci práva: aim/1v1
Věk:18
Mé HlStats:http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497/hlstats.php?mode=playerinfo&player=21372
Bany, které jsem dostal: Žiadny o ktorom by som vedel
Něco o mně: Volám sa Rišo na GS hrám už asi 8 rokov +/- začínal som ešte na 1.6 na starých dobrých jailoch. Avšak v poslednej
dobe ma dosť očarila 1v1 kde som väčšinu svojho herného času . Študujem na gymnáziu a tento rok maturujem a zmaturujem (dúfam)

Proč právě já: V poslednej dobe čo hrám CS je práve aim server jedno z miest kde si viem pochillovat, pokecať a ukludniť sa ak tam teda niesu cheatery ( ktorých je teraz mrte kvôli free-to-play) alebo spamery etc. preto žiadam o práva aby som tam mohol tu dobrú atmosféru udržať