• Stránka 1 z 1
[Zamietnuté]Žiadosť Jailbreak.
JailBreak *5 / Quattro
Zdravím portál Gamesites, rád by som požiadal znova po mesiaci o práva na jaibreak.
Meno v hre :Quattro
Fórum: Quatrro
Profil na fóre : quatrro-u48656.html
Vek : 21
Steam nick : Quattro /Power/
Steam ID : STEAM_0:1:51314561
Štatistika: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... yer=231911
Samozrejme mám funkčný TS3.
Prehrešky: Áno mal som jeden BAN za freekill, /Neznalosť ozrejmená/ , takú chybu už neurobím.
Tak zdravím všetkých ľudí ktorý budú čítať tento príspevok , ako som už spomenul volám sa Tomáš , pochádzam z KE. Východného Slovenska. Som zamestnaný pracujem ako vodič rozvážam balíky pre jednu nemenovanú firmu. Medzi moje záľuby patria bezpodmienečne autá , rýchle a pekné autá . Tiež sa rád venujem občas hokeju a korčulovaniu.
Na Gamesites chcem adminovať pretože chcem ľudom dopriať aby si užili každý moment z hry, Tiež preto že som si tento portál a ľudí ktorý tam hrajú obľúbil. Hrávam už dlhú dobu žiadny iný portál mi nesadol tak dobre ako tento , super kolektív , tuším najlepšie herné módy čo sa týka všetkých serverov. Bolo by mojou veľkou cťou a radosťou reprezentovať tento portál.
Tak na záver vám všetkým ďakujem za prejavenú dôveru s pozdravom Quattro
Zdravím portál Gamesites, rád by som požiadal znova po mesiaci o práva na jaibreak.
Meno v hre :Quattro
Fórum: Quatrro
Profil na fóre : quatrro-u48656.html
Vek : 21
Steam nick : Quattro /Power/
Steam ID : STEAM_0:1:51314561
Štatistika: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... yer=231911
Samozrejme mám funkčný TS3.
Prehrešky: Áno mal som jeden BAN za freekill, /Neznalosť ozrejmená/ , takú chybu už neurobím.
Tak zdravím všetkých ľudí ktorý budú čítať tento príspevok , ako som už spomenul volám sa Tomáš , pochádzam z KE. Východného Slovenska. Som zamestnaný pracujem ako vodič rozvážam balíky pre jednu nemenovanú firmu. Medzi moje záľuby patria bezpodmienečne autá , rýchle a pekné autá . Tiež sa rád venujem občas hokeju a korčulovaniu.