Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamítnuto] Calvin Klein 3.0 / Žádost / JB

Příspěvekod KalvinJB » 02 úno 2019, 16:08 VIP

Nick na serveru: Calvin Klein / [K]alvin

SID: STEAM_0:0:35092372

Sekce, na které chci práva: JB

Věk: 18 let

Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... layer=3264

Bany, které jsem dostal: Rok a půl dozadu jsem obdržel Permaban od Aweeho.

Něco o mně: Zdravím všechny administrátory a čtenáře, mé jméno je Leon ale přezdívají mi [K]alvin. Je mi 18 let a bydlím se svými rodiči a mladší sestrou (12) v Praze. Studuji grafický design a internetové média nyní čtvrtého ročníku. Jsem člověk co rád pracuje v týmu a komunikuje. Na JB dohromady účinkuji 5 let, na GS kolem 3 roků. Na Gamesites mám opravdu dlouhou historii co se táhla až na TF2. Avšak aktivně hraji pouze JB na CS:GO, kde hraji od prvního dne spuštění modu. Velice se orientuji v chodu hry a jeho pravidlech.

Proč právě já: Chtěl bych se vrátit do postu admina, abych opět mohl dělat to co mě baví. Chtěl bych sám udržovat klid a chod serveru bez pomoci ostatních, tím myslím abych nemusel spamovat adminy na steamu. Navíc mi chybí kluci z A-Teamu. Naše milované servery miluju a i přes moje zrušení mám zájem se podílet na vývoji portálu a být členem týmu.

Zkušenosti s CS:GO: Velmi vysoké, jak co se týče JB Modu nebo MM, byl jsem tu support.

Případné poznámky: Tento měsíc jsem se snažil hrát co nejvíce jsem mohl, osvojil jsem si paměť na pravidla, a celkově se vrátil do nálady hraní. Odehraný čas je větší než za posledních pár měsíců, a hodlám v tom pokračovat. Nahlásil jsem hráče co kazil hru na serveru svými MFK' s, zbytek jsem řešil na serveru s adminy jako je například Swizzy, Schmett nebo Trsak, kteří byli mnou voláni, kvůli nějakému problému na serveru, díky kluci.

Calvin Klein.
CS:GO admin
CS:GO support
FB moderátor
EX CS:GO správce akademie
KalvinJB
Spamerův sluha
Spamerův sluha

[Zamítnuto] Calvin Klein 3.0 / Žádost / JB