• Stránka 1 z 1
[Přijat] ❤G3T R3KT❤/Jailbreak
Nick na serveru: ❤G3T R3KT❤
SID: STEAM_1:1:79694697
Sekce, na které chci práva: Jailbreak
Věk: 16
Mé HlStats:
Click
Bany, které jsem dostal: Žádné jsem nedostal.
Něco o mně: Jmenuji se Ondřej, je mi 16 let a bydlím v Mladé Boleslavi s rodinou. Zde studuji Střední odbornou školu technickou Škoda auto, kde studuji prvním rokem maturitní obor Mechanik strojů a zařízení. Rád trávím čas ve hře CS:GO a to právě na serverech Gamesites.
Třikrát týdně chodím do posilovny. Zajímám se o tenisky a oblečení. Rád trávím také čas venku s kamarády. To je asi vše ze základních informací o mě.
Proč právě já: Na serverech Gamesites se pohybuji již několik let pokud počítám i CS 1.6. Na CS:GO Jailbreaku hraji už zhruba dva roky. Řekl bych že pravidla ovládám velmi dobře. Snažím se pomoci i ostatním hráčům orientovat se v pravidlech, aby nedocházelo k zbytečným problémům. Ovšem jsou tu i hráči kteří hru kazí úmyslně. Takovým hráčům je třeba zamezit, proto bych chtěl posílit A-team. Pokud se na mě nějaký hráč obrátí a nechová se jak idiot, snažím se mu pomoci s jeho problémy(například Aktivace VIP,Nahlašování,žádost o akademika,..). Za dobu co hraju jsem poznal spoustu přátelských adminů a proto vím že v A-teamu je velmi dobrý kolektiv.
Zkušenosti s CS:GO: Na CS:GO mám cca 1200 hodin i s druhým účtem a dokázal bych poradit se základy.
Případné poznámky: Zdravim Švestku
❤
SID: STEAM_1:1:79694697
Sekce, na které chci práva: Jailbreak
Věk: 16
Mé HlStats:

Bany, které jsem dostal: Žádné jsem nedostal.
Něco o mně: Jmenuji se Ondřej, je mi 16 let a bydlím v Mladé Boleslavi s rodinou. Zde studuji Střední odbornou školu technickou Škoda auto, kde studuji prvním rokem maturitní obor Mechanik strojů a zařízení. Rád trávím čas ve hře CS:GO a to právě na serverech Gamesites.