Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamietnuté].:CallOfDuty:.-Kulisek654/ JailBreak

Příspěvekod kulisek654 » 22 úno 2019, 18:00

Zdravíčko, zase bych chtěl požádat o práva na jailbreak servery a nastolit tam trochu větší pořádek.
Měl jsem žádat 20.2. ale nešel mi internet, doufám že to nevadí..

Nick ve hře: .:CallOfDuty:.-Kulisek654

Nick na forum: kulisek654

Profil -> Klik

Věk: 14

Steam nick: mareklips

ID: STEAM_0:1:208941806

HLstats -> Klik

Bany a prohřešky: Co se týče Steam CSka, tak jsem se 1x vydával za admina a ban nemýlím-li se žádný, na NS jsem dostával různé tresty ať už v podobě banu/přehozu/slaye v mém "mladším já" (9 let , 12 let) před rokem byly ještě 2 bany přes web a na serveru si nepamatuji... je to už skoro rok.

Něco o sobě: Tak jmenuji se Marek Lipš, jsem student základní školy v 8.A, rád si vyjdu ven, na dlouhodobou "procházku" (tábory, přespávačky ve stanech atd..) Chodil jsem do posilovny s pár kamarády, ale nedávno se zavřela nadobro a tak se stal mým novým koníčkem badminton. Když nemám nic na práci, rád si zahraju nějaké ty hry, jako např. Freefall Tournament, Counter Strike 1.6, TheEscapists, Borderlands atd...

Důvod admina: Tak mám to rozdělené na pár částí..
1) Tresty, typu přehoz/slay -> sice můžeme nahlásit hráče, že nebere simona a nemá mikrofon, za toto ovšem hráč potrestán není, v PP se to tedy řeší pouze banem. Setkávám se většinou s některými případy,Když vidím CT, co dělá blbosti nebo třeba nemá mikrofon, jakožto hráč s tím nic nenadělám.

2) Ignorace chatu -> Je pár případů, kde se CT teprve hru učí a dá FK, objasnit mu situaci mohu sice i jako normální hráč, ale existují experti, co si nevnímají chatu a mikrofon nedají