• Stránka 1 z 1
[Z] Knife / Ghast
Ahojte, rád bych požádal o práva na Knife Serverech.
Nick v hre : Ghast
Nick na fóre : Ghast
Profil na fóre : ghast-u58034.html
Vek : 20
Steam nick : Ghast
Steam ID : STEAM_0:1:458501454
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65538/ ... ayer=99949
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Ban byl za cheating. V chatlistu narazíte na pár ostřejších slov při výměně názorů s arogantním individuem killermackou ...
Něco o sobě : Jmenuji se Filip. Jsem vyučený strojař a momentálně pracuji jako bezpečnostní technolog, svářeč a řidič VZV.
Prečo by som chcel na GS adminovať? : Kvůli mé hlouposti jsem byl zrušen. Následně jsem šel do akademie, kde jsem se nechal odebrat z důvodů ( už jsem ji 1x absolvoval a nemám čas předhánět se s adminy ).
Napravil jsem se, našel jsem si jiné záliby než po práci pít a ponocovat .. ať si někteří myslí co chtějí.
Takže by jsem se rád vrátil abych mohl přispět s pomocí na serverech popř na webu
Nick v hre : Ghast
Nick na fóre : Ghast
Profil na fóre : ghast-u58034.html
Vek : 20
Steam nick : Ghast
Steam ID : STEAM_0:1:458501454
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65538/ ... ayer=99949
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Ban byl za cheating. V chatlistu narazíte na pár ostřejších slov při výměně názorů s arogantním individuem killermackou ...
Něco o sobě : Jmenuji se Filip. Jsem vyučený strojař a momentálně pracuji jako bezpečnostní technolog, svářeč a řidič VZV.
Prečo by som chcel na GS adminovať? : Kvůli mé hlouposti jsem byl zrušen. Následně jsem šel do akademie, kde jsem se nechal odebrat z důvodů ( už jsem ji 1x absolvoval a nemám čas předhánět se s adminy ).
Napravil jsem se, našel jsem si jiné záliby než po práci pít a ponocovat .. ať si někteří myslí co chtějí.
Takže by jsem se rád vrátil abych mohl přispět s pomocí na serverech popř na webu
-
Ghast - Sponzor
[Z] Knife / Ghast
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
Re: Knife / Ghast