• Stránka 1 z 1
[Zamietnuté][JB] Žádost o Admina
Nick v hře : Kaavia
Nick na fórum : Kaavia
Profil na fórum : kaavia-u57368.html
Věk : 19
Steam nick : Kaavia
Steam ID : STEAM_1:1:500759064
Nějaké bany nebo prohřešky ( GS, jiný portál ): Žádné
Něco o sobě :
Jmenuji se Daniel, studuji střední školu a rád hraji hru CS:GO... Svůj předešlý Steam účet jsem prodal dá se dohledat podle jména Lolorus (pokud si jméno ještě nezměnil). Nejraději hraji komunitní servery, především mód Jail Breake.
Proč bych se chtěl stát Adminem na GS JB?:
Je to jednoduché... Zdá se mi že na serverech není dostatek Adminů, protože v pozdějších hodinách okolo 21:00 se začíná za CT tzv. "trolit"(kdy CT hází zbraně "Téčkám" nebo si neberou Simona nebo lezou do CT aniž by měli mikrofon, někteří zase neovládají pravidla a dávají FK... popř. mám demo na ukázku na všechny případy výše uvedené...
Nick na fórum : Kaavia
Profil na fórum : kaavia-u57368.html
Věk : 19
Steam nick : Kaavia
Steam ID : STEAM_1:1:500759064
Nějaké bany nebo prohřešky ( GS, jiný portál ): Žádné
Něco o sobě :
Jmenuji se Daniel, studuji střední školu a rád hraji hru CS:GO... Svůj předešlý Steam účet jsem prodal dá se dohledat podle jména Lolorus (pokud si jméno ještě nezměnil). Nejraději hraji komunitní servery, především mód Jail Breake.
Proč bych se chtěl stát Adminem na GS JB?:
Je to jednoduché... Zdá se mi že na serverech není dostatek Adminů, protože v pozdějších hodinách okolo 21:00 se začíná za CT tzv. "trolit"(kdy CT hází zbraně "Téčkám" nebo si neberou Simona nebo lezou do CT aniž by měli mikrofon, někteří zase neovládají pravidla a dávají FK... popř. mám demo na ukázku na všechny případy výše uvedené...
-
Kaavia - Kolemjdoucí
[Zamietnuté][JB] Žádost o Admina
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
Re: [JB] Žádost o Admina
2 príspevky na fórku, nedodané HLSTATS, STEAM ID, ktoré si dodal, mi v HLSTATS ani nenašlo.
Daj to všetko dokopy a o mesiac to môžeš skúsiť znovu už "se vším všudy."
Zamietnuté.