• Stránka 1 z 1
[Zamítnuto] eNcoo / JailBreak
Nick na serveru: eNcoo ᴬᵈᵃᵐ
Steam ID: STEAM_0:0:464731564
Sekce, na které chci práva: JailBreak
Věk: 17 let
Mé HlStats: ODKAZ
Bany, které jsem dostal: Žádné.
Něco o mně:
Trošku se sem rozepíšu, omlouvám se těm co to musí číst
Takže..
Ahoj, jmenuji se Adam. Letos v létě mi bude 18 let.
Mezi mé koníčky patří sporty a informační technologie ve velmi rozšířeném rozsahu.
Studuji 2. ročník informačních technologií na střední průmyslové škole v Ústí nad Labem, kde také žiji.
Co se týká zmíněných sportů, tak mé nejoblíbenější jsou lyžování/snowboarding, tennis a kondiční běhání.
Když jsem napsal IT v rozšířeném rozsahu, myslel jsem tím, že se už od mala věnuji programování, správě operačních systémů, ...ano i hraní her..., a mnoha dalším věcem které mi přijdou zajímavé. Ovládám několik programovacích a scriptovacích jazků.
Dobrovolně pomáhám při vývoji nového systému jednoho, dříve velmi známého, hostingu.
Co se mé povahy týče, jsem v některých situacích introvertní ale převažuje extraverze.
Snažím se být nekonfliktní a mou velmi vzácnou vlastností je, že si dokáži přiznat chybu a danému člověku se omluvit.
Když jsme u chyb, pár jsem jich udělal také právě zde na Gamesites:
1) Nahlásil jsem hráče Striker bez dostatečných důkazů.
2) Jednou jsem se vyjádřil do fóra, kam jsem se vyjadřovat neměl.
Za obě skutečnosti jsem se upřímně omluvil a nehodlám je opakovat.
Proč právě já:
Je velice těžké napsat proč byste si měli vybrat mě. Mohu pouze napsat, proč si myslím, že byste mě měli vybrat. Problém je, že můj názor je subjektivní, ale zde ho máte:
Mám na to vhodné některé vlastnosti:
- přiznávám své chyby a neopakuji je (alespoň ne úmyslně)
- mám s tím zkušenosti
- když něco nevím, ptám se - nedělám vlastní závěry, když mi to nenáleží
- jen tak něco mě nerozhodí
- s 99% hráčů, které jsem na Gamesites potkal, dobře vycházím
- nehledám chyby jen na jiných, ale zamyslím se i nad tím, jestli jsem neudělal chybu já