• Stránka 1 z 1
Cena Aut
Zdravím chtěl jsem se zeptat jestli by nešlo nejak poupravit ceny vozidel (aut).Jediný způsob jak si zde vydělávat je metanfetamin.To co jsem slyšel o výplatách mechanika apod. tak mi to nepříjde v pořádku (chápu že to záleží na tom jak ta firma vydělává) někdo třeba chce hrát za postavu která nechce mit nic spolecnyho s drogama.Někdo si chce koupit auto a musí zaplatit za auto 2 miliony které je přidané na tento server a nebylo uz ve hre.Ja kdyz jsem hral tak v kuse mesic tak jsem si vydelal tak 400K (samozrejme jsem musel si platit zbrane a dalsi veci i auto, nájem). Takze můj dotaz je jestli by nejak neslo poresit castky aut (chápu ze je s tim dost srani protoze lidi maji nasetreno).Já si treba setril na mustanga (toho starsiho pred reworkem) za 1 100 000 uz jsem si tak vydelal 800K a bylo zdrazeno na 1 300 000 tak jsem rekl v pohode a najednou 2 100 000. Já už si nemůžu koupit nejaky pridane auto ktere je sport.Zatím jsem tam videl nejak takovéhle ceny okolo 2 mega.
díky za přečtení a případnou Odpověd
LordNapier
Wiliam Thornton
LordNapier
Wiliam Thornton
-
LordNapier - Amatér
Re: Cena Aut