• Stránka 1 z 1
[Zamietnuté]Žiadosť o práva
Ahoj rád by som požiadal o admin práva na CTF1 servery.
Nick v hre : K33P C4LM
Nick na fóre : Miicheleeyy
Vek: 18
Steam nick : Miicheleeyy
Steam link : https://steamcommunity.com/id/Miicheleeyy/
Žiadne bany
Ja hram fairplay.
Niečo o sebe : Ahoj. Volám sa Michael. Som študent na Strednej Odbornej Škole Michalovce. Teda som vychodňar. Mám 18 rokov. Zatiaľ nepracujem ale makam na škole. Rád hrám csko. 1.6 ma snáď nikdy neprestane baviť.
Prečo by som chcel na GS adminovať? : Csko je srdcovka. Rád hrám na Gamesite serveroch. Hrám v podstate len CTF1. Štve ma že pokiaľ sú na servery cheateri, nikto stým nič nemôže spraviť. Bol by som veľmi rád za AP. Hrám každý deň čiže server by som od cheaterov pekne prečistil. AP nehcem zneužívať, som poctiví človek a využil by som to k spravodlivosti. Zaručujem že vás nesklamem.
Nick v hre : K33P C4LM
Nick na fóre : Miicheleeyy
Vek: 18
Steam nick : Miicheleeyy
Steam link : https://steamcommunity.com/id/Miicheleeyy/
Žiadne bany

Niečo o sebe : Ahoj. Volám sa Michael. Som študent na Strednej Odbornej Škole Michalovce. Teda som vychodňar. Mám 18 rokov. Zatiaľ nepracujem ale makam na škole. Rád hrám csko. 1.6 ma snáď nikdy neprestane baviť.
Prečo by som chcel na GS adminovať? : Csko je srdcovka. Rád hrám na Gamesite serveroch. Hrám v podstate len CTF1. Štve ma že pokiaľ sú na servery cheateri, nikto stým nič nemôže spraviť. Bol by som veľmi rád za AP. Hrám každý deň čiže server by som od cheaterov pekne prečistil. AP nehcem zneužívať, som poctiví človek a využil by som to k spravodlivosti. Zaručujem že vás nesklamem.
-
Miicheleeyy - Amatér
[Zamietnuté]Žiadosť o práva
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
Re: Žiadosť o práva
Total Connection Time: 0d 14:31:58h
2019-05-31 17:46:32 keby aspon neskakal jak jeho manka poveceroch. Gamesites.cz ^Capture Flag #1 de_blue
2019-05-31 20:03:41 kk t autolamka. Gamesites.cz ^Capture Flag #1 de_blue