• Stránka 1 z 1
[Zamietnuté]Žiadosť o práva na HideNSeek
Zdravím, chcel by som požiadať o práva na HideNSeek. 
Nick: deyino
Nick na forum deyino
Profil na webe: deyino-u64973.html
Vek: 17
SteamNick: ✪ deyino
SteamID: STEAM_0:1:221950683
Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_1969/h ... yer=148668
Nejaké bany ? Nie.
Niečo o sebe: Zdravím, volám sa Dano.Bývam na západnom slovensku pri Trenčíne, konkrétnejšie v Pruskom.Aktuálne študujem na SOŠ v Trenčíne odbor Mechanik-elektrotechnik.Medzi moje záľuby patrí futbal ktorému sa aktívne venujem už od 2. triedy na základnej škole.Ale tak tiež si rád zahrám aj iné športy ako napríklad hokej,hokejbal,basketbal a všetko čo ma baví a milujem kebab.
Prečo by som chcel adminovať? Tak chcel by som sa stať adminom na vašom portály kvôli tomu, že dosť hrávam na HideNSeeku a je tam strašne veľa hráčov ktorí používajú cheaty, či sú to scripty alebo rôzne strafehelpery a rôzne cheaty.Taký klasický hráč ako už dlho chodím či na NS alebo teraz po novom aj na steame si chcem v klude zahrať na vašich serveroch a práve takýto hráči nám tu hru robia horšou. Na hns neni moc adminov a preto by som sa chcel posunúť takýmto smerom a pomôcť vám sa takýchto ľudí z vašich serverov zbaviť.Verím že by to bola pre mňa nová a veľmi zaujímavá skúsenosť.
Ďakujem za čas ktorý ste strávili pri prečítaní mojej žiadosti.Snáď sa vám páčila a dáte mi šancu aj skrz moju zanedbanú aktivitu tu na webe keďže som sa tu registroval nedávno.

Nick: deyino
Nick na forum deyino
Profil na webe: deyino-u64973.html
Vek: 17
SteamNick: ✪ deyino
SteamID: STEAM_0:1:221950683
Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_1969/h ... yer=148668
Nejaké bany ? Nie.