Příspěvků: 2
• Stránka 1 z 1
Rybařina
Myslím, že serveru chybí víc civilních povolání, které by nějakým způsobem podporovali roleplay (úřadové práce nelze počítat, kdybych chtěl sám v dodávce objíždět checkpointy, nehrál bych roleplay). Prošel jsem pár diskuzních fór a na spoustě zahraničních serverech se objevovala právě rybařina, která odměňovala hráče za to, že společně kooperovali. A protože možnost rybařit už ve hře je, proč jí nepřidat nový rozměr?
Jak by to fungovalo?
To co je zde napsáno je pouhá prvotní kostra, která má spoustu nedostatků a nedodělků. Ale jsem si jist, že pokud by vedení projevilo zájem se něčím takovým někdy v budoucnu zabývat, všechno by se dalo doladit do posledního detailu. Samozřejmě rád pomůžu
.
Jak by to fungovalo?
- Stávající chytání ryb bych nechal stejné jako je teď tzn. každý si může vzít prut a jít si někam zachytat klasické ryby. Nově by ale bylo do mapy přidáno místo, kde by jste mohli zahájit event pro 1-4 lidi (snad by šel udělat nějaký systém "zvaní" hráčů poblíž do stejného eventu). Po zahájení by se vám spawnula za nějaký poplatek lodička a na mapě se objevilo několik míst, kde se vyskytují kromě klasických ryb i vzácné. Podle toho, kolik by vás na lodi bylo, by se zvětšovala šance na vzácnější ryby (např 10% bonus za jednoho člověka).
Další nová věc by byla rybářská firma. Fungovala by stejně jako každá jiná, měla by svého šéfa, ranky, výplaty, sídlo atd. Rybáři by měli hned několik výhod, první z nich by byla, že za pronájem lodičky nemusí platit. Za druhé by měli svůj osobní bonus na chytání ryb (opět větší šance na chycení lepších ryb). A do třetice by i dávali větší bonus přenesený na celou posádku.
Rybáři a nerybáři by se mezi sebou mohli volně míchat a tím tvořit vlastní nabídku a poptávku po lidech. Všichni by měli zájem na tom, jet s maximálním počtem lidí a zároveň mít v posádce co nejvíce rybářů. Takové bonusy za spolupráci by podle mě tvořili skvělé prostředí pro roleplay a zároveň to dává smysl přeneseno do reálného života (čím větší posádka, tím lepší úlovky). Samozřejmě statisticky by musela procenta být nastavena tak, aby celá posádka rybářů měla mnohem lepší úlovek než celá posádka civilistů. A zároveň aby měl lepší úlovky rybář než civilista, se kterým jel na lov.
Po tom, co by se dané místo vychytalo (pravděpodobně časový limit) by event skončil, posádka by dojela do přístavu a mohla si jít svojí cestou nebo ryby prodat. Každá ryba by měla svojí hodnotu stejně jako u horníka různé rudy. Firma by mohla vydělávat nějakou provizí z každé prodané ryby.
Poslední novinka týkající se tohoto tématu by mohla být přidání skillu "rybaření" do systému schopností. Jednoduše čím víc absolvovaných výlovů, tím větší zkušenost, tím větší úlovek.
To co je zde napsáno je pouhá prvotní kostra, která má spoustu nedostatků a nedodělků. Ale jsem si jist, že pokud by vedení projevilo zájem se něčím takovým někdy v budoucnu zabývat, všechno by se dalo doladit do posledního detailu. Samozřejmě rád pomůžu

-
Wurst1 - CS:GO HLSA
- Příspěvky: 438
- Registrován: 24 kvě 2017, 09:16
Re: Rybařina
Ahoj,
nápad zní dost zajímavě. Teďkom už to určitě nestihnu, ale časem bych rád nějaké podobné eventy pro více lidí přidal.
nápad zní dost zajímavě. Teďkom už to určitě nestihnu, ale časem bych rád nějaké podobné eventy pro více lidí přidal.
Chodí štěstí dokola, sem tam padne na vola.
Kde blb, tam nebezpečno.
Kde blb, tam nebezpečno.
-
Trsak - Profesionál
- Příspěvky: 795
- Registrován: 03 bře 2018, 20:02
Příspěvků: 2
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků