Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

Žiadosť o práva na Zombie Blood 1

Příspěvekod UjoLuck » 11 srp 2019, 18:46

Nazov: Zombie Blood 1 // Nick: /*:Wars UjoLuck Nenadavaj.

Ahoj, rád by som požiadal o admin práva na Zombie Blood 1

Nick v hre : /*:Wars UjoLuck Nenadavaj.

Nick na fóre : UjoLuck

Profil na fóre : ucp.php

Vek : 18

Steam nick : Nenadavaj

Steam ID :STEAM_0:0:462012820

Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_2025/h ... yer=560758

Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Nemám žiadne pohrešky ani bany som nemal.

Niečo o sebe : Ahoj, volám sa Dávid,mám vychodenú stredú školu automechanika, no neopravujem autá :D mám živnosť a pracujem ako strechár staviame strechy domy,chaty atď... táto práca ma veľmi baví a dala mi dosť skúseností odkedy to robím,no už mám aj dosť času venovať sa Csku.Vo voľnom čase rád chodím do prírody, Chodím väčšinou na chatu s kamarátmi. Rád relaxujem v prírode je tam kľud a pokoj :D .

Prečo by som chcel na GS adminovať? : Chcem sa podieľať na portály na rozvoji portálu, chcem aby na serveroch neboli žiadny cheatery alebo hráči ktorý nevedia ovládať svoje správanie tak nadávajú ostatným ktorý za nič nemôžu,chcem aby bol poriadok na servery a aby hráči mohli spokojne a kľudne hrať svoj obľúbení server.
UjoLuck
Amatér
Amatér

Žiadosť o práva na Zombie Blood 1

od Rumcajz » 11 srp 2019, 18:46

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz

Re: Žiadosť o práva na Zombie Blood 1

Příspěvekod UjoLuck » 11 srp 2019, 19:21

UjoLuck píše:Nazov: Zombie Blood 1 // Nick: /*:Wars UjoLuck Nenadavaj.

Ahoj, rád by som požiadal o admin práva na Zombie Blood 1

Nick v hre : /*:Wars UjoLuck Nenadavaj.

Nick na fóre : UjoLuck

Profil na fóre : ucp.php

Vek : 18

Steam nick : Nenadavaj

Steam ID :STEAM_0:0:462012820

Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_2025/h ... yer=560758

Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Nemám žiadne pohrešky ani bany som nemal.