Příspěvků: 25
• Stránka 1 z 2 • 1, 2
[*M*] zm_mansion_vice_city
Název mapy: zm_mansion_vice_city
Pro jaký mód je mapa vytvořena: Zombie Plague 7.1
Autor: Luther
Vlastní textury/modely/sprity/obloha/zvuky: Ano (model helikoptéry a textury)
Popis mapy: Mapa je určena pro nový styl, který je nyní na zombie serverech - styl víc utíkat, méně kempit. Mapa tedy obsahuje pouze 6 jednoduchých kemp. Obsahuje ale spoustu způsobů, směrů atd. jak utíkat před zombie a nabírat adrenalin.
Počet slotů: 32
Slovo autora: Samotná mapa měla vzniknout již před roky, ale kvůli spoustě komplikacím nevznikla. Následovala verze 2, která měla být detailnější a více "odladěnější". Bohužel i tato verze byla nefunkční. Nyní přicházím s verzí, která nese název po prvním konceptu, tedy zm_mansion_vice_city. Vzhledem k okolnostem a komplikacím, který doprovázeli vznik této "konverze" Vercettiho estate byla mapa zbavena interiérů (kromě bazénu...). I tak doufám, že se vám "mapka" bude líbit a přenese vás do světa GTA (Vice City).
Link na stažení: https://uloz.to/!E6EYcdLU/zm-mansion-vice-city-rar
Screeny: http://i.nahraj.to/f/nBc.jpg, http://i.nahraj.to/f/nBd.jpg, http://i.nahraj.to/f/nBe.jpg, http://i.nahraj.to/f/nBf.jpg, http://i.nahraj.to/f/nBg.jpg a http://i.nahraj.to/f/nBh.jpg
Pro jaký mód je mapa vytvořena: Zombie Plague 7.1
Autor: Luther
Vlastní textury/modely/sprity/obloha/zvuky: Ano (model helikoptéry a textury)
Popis mapy: Mapa je určena pro nový styl, který je nyní na zombie serverech - styl víc utíkat, méně kempit. Mapa tedy obsahuje pouze 6 jednoduchých kemp. Obsahuje ale spoustu způsobů, směrů atd. jak utíkat před zombie a nabírat adrenalin.

Slovo autora: Samotná mapa měla vzniknout již před roky, ale kvůli spoustě komplikacím nevznikla. Následovala verze 2, která měla být detailnější a více "odladěnější". Bohužel i tato verze byla nefunkční. Nyní přicházím s verzí, která nese název po prvním konceptu, tedy zm_mansion_vice_city. Vzhledem k okolnostem a komplikacím, který doprovázeli vznik této "konverze" Vercettiho estate byla mapa zbavena interiérů (kromě bazénu...). I tak doufám, že se vám "mapka" bude líbit a přenese vás do světa GTA (Vice City).

Link na stažení: https://uloz.to/!E6EYcdLU/zm-mansion-vice-city-rar
Screeny: http://i.nahraj.to/f/nBc.jpg, http://i.nahraj.to/f/nBd.jpg, http://i.nahraj.to/f/nBe.jpg, http://i.nahraj.to/f/nBf.jpg, http://i.nahraj.to/f/nBg.jpg a http://i.nahraj.to/f/nBh.jpg
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
-
Luther - Spamerův sluha
- Příspěvky: 1018
- Registrován: 28 úno 2013, 21:15
[*M*] zm_mansion_vice_city
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Re: [*M*] zm_mansion_vice_city


Edit by Luther: I já bych ji rád viděl v "ostrém" provozu ale myslím si, že je příliš velká a je na ní příliš málo kemp.



Pořiď si mac www.appletrh.cz, inzeruj starý na www.ebiso.cz
-
kironet - Zkušený
- Příspěvky: 185
- Registrován: 31 bře 2013, 12:43
Re: [*M*] zm_mansion_vice_city
Mapa opravdu vypadá dobře... Já ale zm nehraju, takže to tak nedocením
Spíš udělej nějakou takovou de mapu, to bude pecka 


Bývalý admin CS 1.6 sekce PUBLIC ALL.
-
Adam108 - Pokročilý
- Příspěvky: 98
- Registrován: 23 led 2013, 15:10
Re: [*M*] zm_mansion_vice_city
Rozhodně už ta "vila" vypadá lépe! Je vidět, že sis s tím pohrál, i když ale pár chyb uteklo :)
+ Vila jako celek
+ Bazén ve vile (ten na mě působil nejlépe!)
+ Velikost
+ Rámy balkónů
- Ujela ti textura na střeše, takže vždy je jinde spára :D
- kedá se zpět dostat na střechu
+/- Méně kempů
+/- Vstup do bludiště by měl být až po 22 hodině...
+/- Bodlo by tmavší prostředí pro zombie
Více k tomu asi nemám co dodat :) Takže už jen hodnocení - 73%
-----------------------------------------------------------------------------
pozn.: Připisuji na seznam a upladuji na společný download.
+ Vila jako celek
+ Bazén ve vile (ten na mě působil nejlépe!)
+ Velikost
+ Rámy balkónů
- Ujela ti textura na střeše, takže vždy je jinde spára :D
- kedá se zpět dostat na střechu
+/- Méně kempů
+/- Vstup do bludiště by měl být až po 22 hodině...
+/- Bodlo by tmavší prostředí pro zombie
Více k tomu asi nemám co dodat :) Takže už jen hodnocení - 73%
-----------------------------------------------------------------------------
pozn.: Připisuji na seznam a upladuji na společný download.
The Legend in 2009 - 2014.
-
VOLUMEcz - Kazatelův učeň
- Příspěvky: 414
- Registrován: 23 led 2013, 16:48
Re: [*M*] zm_mansion_vice_city
VOLUMEcz píše:Rozhodně už ta "vila" vypadá lépe! Je vidět, že sis s tím pohrál, i když ale pár chyb uteklo
Strávil jsem u ní několik desítek hodin, aby vůbec vznikla aspoň trochu hratelná verze a je mi jasné, že i když jsem se snažil o detail, tak mi pár maličkostí uteklo. Například mám na pár míst špatně otočené textury atd.

VOLUMEcz píše:- Ujela ti textura na střeše, takže vždy je jinde spára![]()
- Nedá se zpět dostat na střechu
Vím ale toho jsem si všiml až po kompilaci, bohužel nechci mapku upravovat a znovu kompilovat, protože se mí přehříval procesor a mapa se kompilovala skoro 30 minut.


VOLUMEcz píše:+/- Vstup do bludiště by měl být až po 22 hodině...
+/- Bodlo by tmavší prostředí pro zombie
K tomu prvnímu bodu. Bylo mi líto tyhle textury nepoužít, když je GTAVC obsahuje.



YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
-
Luther - Spamerův sluha
- Příspěvky: 1018
- Registrován: 28 úno 2013, 21:15
Re: [*M*] zm_mansion_vice_city
nice. je to nieco nove a ja by som to rad skusil aj v praxi,. na takom velkom priestranstve to moze byt zaujimave utekat..
obavam sa ale toho wPoly ktore miestami vybehava az do extremov. priemer tam mas asi 800 ak sa dobre pamatam, to by este slo: ale na par miestach (pred a za vilou kde vidis ten bazen so stlpmi) kedy to musi vykreslovat strasne vela polygonov ide wPoly az k 2500 -3000 a to je risk dat to na server.
ale na nejaky special event by sme to jednorazovo mohli vyskusat, cojaviem - na koniec leta a uvitanie skolskeho roku
no uvidime.
obavam sa ale toho wPoly ktore miestami vybehava az do extremov. priemer tam mas asi 800 ak sa dobre pamatam, to by este slo: ale na par miestach (pred a za vilou kde vidis ten bazen so stlpmi) kedy to musi vykreslovat strasne vela polygonov ide wPoly az k 2500 -3000 a to je risk dat to na server.
ale na nejaky special event by sme to jednorazovo mohli vyskusat, cojaviem - na koniec leta a uvitanie skolskeho roku

http://www.youtube.com/watch?v=qRNexbLEXGA
http://www.youtube.com/watch?v=YujYTVQ4_S0
http://www.youtube.com/watch?v=YujYTVQ4_S0
-
julles - Amatér
- Příspěvky: 30
- Registrován: 23 led 2013, 15:51
Re: [*M*] zm_mansion_vice_city
julles píše:nice. je to nieco nove a ja by som to rad skusil aj v praxi,. na takom velkom priestranstve to moze byt zaujimave utekat..
obavam sa ale toho wPoly ktore miestami vybehava az do extremov. priemer tam mas asi 800 ak sa dobre pamatam, to by este slo: ale na par miestach (pred a za vilou kde vidis ten bazen so stlpmi) kedy to musi vykreslovat strasne vela polygonov ide wPoly az k 2500 -3000 a to je risk dat to na server.
ale na nejaky special event by sme to jednorazovo mohli vyskusat, cojaviem - na koniec leta a uvitanie skolskeho rokuno uvidime.
No mít to interiér tak to má vyšší.



YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
-
Luther - Spamerův sluha
- Příspěvky: 1018
- Registrován: 28 úno 2013, 21:15
Re: [*M*] zm_mansion_vice_city
Neovlivňují padání serverů, nýbrž ale chování hry na straně hráče (fps, ...)
Je zde jedna možnost snížení - optimalizace.
Je zde jedna možnost snížení - optimalizace.
The Legend in 2009 - 2014.
-
VOLUMEcz - Kazatelův učeň
- Příspěvky: 414
- Registrován: 23 led 2013, 16:48
Re: [*M*] zm_mansion_vice_city
Ahoj,
tak teda
+
-
Hodnotenie (zatiaľ) - 68%
Teraz ešte trocha k tej optimalizácii. Ako človek, ktorý hrá na 640x480 & gl_maxsize 128 ti musím povedať smutnú pravdu. Mapa môže vyzerať krásne ale hráči ju budú neznášať ak na nej majú 30 fps. Na 100% si pozri nejaké tutoriály ohľadom optimalizácie. Doporučujem klasiku od spr1na. Je to už trocha starší článok ale stále môže toho dosť naučiť. Ak robí problém angličtina napíš PM - pošlem link na môj preklad (nechcem robiť reklamu na iný portál). Ak si junák statočný a nebojíš sa, že ti to čmajznem - môžeš poslať .rmf a čo to môžem zoptimalizovať sám - ale dopredu ti vravím, budem scale-ovať textúry - mapa už nebude taká prenádherná.
PS: Až ma skoro pri srdci zabolelo

tak teda
+
- neokukané prostredie
- použité textúry
- využitie textúr
- design niektorých miest
-
- osvetlenie
- skybox
- niektoré detaily, napr. "svetlo z ničoho"
- optimalizácia - vyšplhalo sa to aj na 4k wpoly
Hodnotenie (zatiaľ) - 68%
Teraz ešte trocha k tej optimalizácii. Ako človek, ktorý hrá na 640x480 & gl_maxsize 128 ti musím povedať smutnú pravdu. Mapa môže vyzerať krásne ale hráči ju budú neznášať ak na nej majú 30 fps. Na 100% si pozri nejaké tutoriály ohľadom optimalizácie. Doporučujem klasiku od spr1na. Je to už trocha starší článok ale stále môže toho dosť naučiť. Ak robí problém angličtina napíš PM - pošlem link na môj preklad (nechcem robiť reklamu na iný portál). Ak si junák statočný a nebojíš sa, že ti to čmajznem - môžeš poslať .rmf a čo to môžem zoptimalizovať sám - ale dopredu ti vravím, budem scale-ovať textúry - mapa už nebude taká prenádherná.

PS: Až ma skoro pri srdci zabolelo


-
WoodyAllenJesus - Amatér
- Příspěvky: 23
- Registrován: 31 bře 2013, 22:20
Re: [*M*] zm_mansion_vice_city
WoodyAllenJesus píše:Teraz ešte trocha k tej optimalizácii. Ako človek, ktorý hrá na 640x480 & gl_maxsize 128 ti musím povedať smutnú pravdu. Mapa môže vyzerať krásne ale hráči ju budú neznášať ak na nej majú 30 fps. Na 100% si pozri nejaké tutoriály ohľadom optimalizácie. Doporučujem klasiku od spr1na. Je to už trocha starší článok ale stále môže toho dosť naučiť. Ak robí problém angličtina napíš PM - pošlem link na môj preklad (nechcem robiť reklamu na iný portál). Ak si junák statočný a nebojíš sa, že ti to čmajznem - môžeš poslať .rmf a čo to môžem zoptimalizovať sám - ale dopredu ti vravím, budem scale-ovať textúry - mapa už nebude taká prenádherná.![]()
PS: Až ma skoro pri srdci zabolelo![]()
O optimalizaci jsem se snažil, ale dělat do CS 1.6ky mapy je vážně něco strašného.


YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
-
Luther - Spamerův sluha
- Příspěvky: 1018
- Registrován: 28 úno 2013, 21:15
Re: [*M*] zm_mansion_vice_city
Pošli prosím ťa to .rmf, textúry si z toho sám vytiahnem, ak si na tom strávil toľko času tak si zaslúži trocha lepšiu optimalizáciu. S takými hodnotami wpoly by som to na 100% neodporučoval dávať na nejaký server - tobôž zm kde custom modely majú oproti originálom mnohonásobne väčšie epoly. A naozaj pozri ten článok, nie je ťažké zabrániť napr. tomu stĺpu na obrázku aby rozsekal podlahu na desať miliónov polygónov.
-
WoodyAllenJesus - Amatér
- Příspěvky: 23
- Registrován: 31 bře 2013, 22:20
Re: [*M*] zm_mansion_vice_city
Rád by som to videl v v Special Evente (aj na ostro) ak by bola FPS Fine
Skvelá práca, oproti prvej verzii to vyzerá už luxusne 



-
DaRkKiLlErUs - Amatér
- Příspěvky: 20
- Registrován: 29 led 2013, 18:14
- Bydliště: Poprad, Prešovský Kraj, Slovensko
Re: [*M*] zm_mansion_vice_city
WoodyAllenJesus píše:Pošli prosím ťa to .rmf, textúry si z toho sám vytiahnem, ak si na tom strávil toľko času tak si zaslúži trocha lepšiu optimalizáciu. S takými hodnotami wpoly by som to na 100% neodporučoval dávať na nejaký server - tobôž zm kde custom modely majú oproti originálom mnohonásobne väčšie epoly. A naozaj pozri ten článok, nie je ťažké zabrániť napr. tomu stĺpu na obrázku aby rozsekal podlahu na desať miliónov polygónov.
Přemýšlel jsem a nakonec jsem se rozhodl ještě se na tu optimalizaci podívat (přečetl jsem si ten článěk od spr1na) a tady je výsledek: http://i.imgur.com/JyQz2E1.jpg?1?4828. wPoly se snížili jen asi o 200, což je podle mě dost málo.


YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
-
Luther - Spamerův sluha
- Příspěvky: 1018
- Registrován: 28 úno 2013, 21:15
Re: [*M*] zm_mansion_vice_city
Ahoj,
snažil som sa a snažil a toť výsledok:
Len tu nahádžem obrázky & .bsp. Pri obrázkoch som sa snažil byť v tej istej polohe ale tak nedalo sa to na milimeter - odhadujem že odchýlka je max 100 wpoly. Nestíham autobus.
Zajtra alebo možno aj dnes napíšem podrobne kde a ako som čo to ušetril (aj keď niekde to je pekne vidieť)












zm_mansion_vice_cityopti.bsp DL
snažil som sa a snažil a toť výsledok:
Len tu nahádžem obrázky & .bsp. Pri obrázkoch som sa snažil byť v tej istej polohe ale tak nedalo sa to na milimeter - odhadujem že odchýlka je max 100 wpoly. Nestíham autobus.













zm_mansion_vice_cityopti.bsp DL
-
WoodyAllenJesus - Amatér
- Příspěvky: 23
- Registrován: 31 bře 2013, 22:20
Re: [*M*] zm_mansion_vice_city
Ospravedlňujem sa za double post, ale zabudol som dodať, že viem o pár bugoch čo tam ešte sú - opravím neskôr. 

-
WoodyAllenJesus - Amatér
- Příspěvky: 23
- Registrován: 31 bře 2013, 22:20
Příspěvků: 25
• Stránka 1 z 2 • 1, 2
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků