Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamietnuté]Žádost o práva

Příspěvekod MarekOndracka » 18 srp 2019, 10:18

Název: Furien / sexystestir.

Zdravím, rád bych požádal o admin práva na Furien serverech.

Nick ve hře: sexystestir.

Nick na fóru: MarekOndracka

Profil na fóru: marekondracka-u36782.html

Věk: 17

Steam nick: Marizna

Steam ID: STEAM_0:1:120955943

Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... ayer=93129

Bany nebo prohřešky: Mám pocit, že žádný ban mi nebyl udělen. Pokud se pletu, tak se předem omlouvám.

O mně: Zdravím, jmenuji se Marek, ale obvykle se mi říká "Marizna", a studuji obor IT, kde navštěvuji 3. ročník. Volný čas rád trávím venku s přáteli, ve fitness centru, na fotbalovém hřišti nebo si zajdu něco dobrého zahrát, jako je CS 1.6. Myslím, že to je všechno co byste o mně měli v tuto chvíli vědět.

Proč žádám o práva na GS? Víte, hrával jsem dlouho Furien server, ale poté jsem přestal s CS, ale teď jsem zpátky a chtěl bych zde dělat pořádek, pomáhat a také udržovat komunitu, jelikož je zde dosti ,,výtřníků", kteří si dělají na serveru co chtějí a nehrají moc podle pravidel. Nepřijde mi to fair oproti ostatním, protože ostatní hráči si chtějí zahrát a užít si nějakou tu legraci, ale jakmile tam přijde nějaký takový ,,výtřník", tak je hned po srandě a hráči odcházejí ze serverů pryč na jiné, a tak tím ztrácíme komunitu a hráče z našich skvělých serverů. Většinou jsem takové hráče nahlašoval zde na fóru, ale teď bych to chtěl řídit jako admin a nečekat na Vás, až to vyřešíte, jelikož máte důležitější věci na práci.

Děkuji Vám za ochotu a za přečtení tohohle příspěvku,

S pozdravem sexystestir.! 8-)
EVIP - F1,F3,J7
HRAJU CS 1.6 A CS:GO !
DOHLÍŽÍM ABY SE NEPORUŠOVALI PRAVIDLA !
MarekOndracka
Zkušený
Zkušený

[Zamietnuté]Žádost o práva

od Rumcajz » 18 srp 2019, 10:18

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz

Re: Žádost o práva

Příspěvekod Najlepsy » 19 srp 2019, 19:53 VIP