• Stránka 1 z 1
[Zamietnuté]Jailbreak/Kid
Ahoj, rád bych doplnil stávající Admin team na Jailbreaku.
Nick v hre : kid
Nick na fóre : Kid13
Profil na fóre : kid13-u63473.html
Vek : 21
Steam nick : fanda554
Steam ID : STEAM_0:1:99126536
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... yer=312099
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ) : Na non steam účtu jsem dostal tuším že ban za FK na 4 hodiny, tehdy jsem se pravidla a vlastně celý chod serveru učil, admin mi dal kázání a od té doby jsem žádný ban na STEAMu určitě nedostal a na non steamu zřejmě taky ne.
Niečo o sebe : Ahoj, všichni mi dle mého jména a hlavně povahy říkají Fando
Bydlím kus od Zlína, studuji zde na vysoké škole a aktuálně se chystám na další akademický rok
Ve volném čase jsem mám převážně 2 koníčky - počítač/CSko/Jailbreak anebo sport. Aktivně se věnuji běhání, občas si zajdu s kamarády na fotbal, který jsem dříve hodně hrál, dnes už ho spíše jen sleduji, čtu si komentáře, rozbory hry, různých týmů a podobně
Dříve jsem hromadu času trávil u GTA a fotbalu, dnes je to právě Jailbreak a běhání/fotbal.
Prečo by som chcel na GS adminovať? : Rád bych se přidal k adminům a pomáhal jim jejich hodně těžké práci. Ačkoliv poslední týdny se z mého osobního pohledu zdá, že je na serverech relativně klid, během prázdnin se tu mnohdy na některých serverech kvůli speedhackerům skoro nedalo hrát a i když je admin povyhazoval aspoň od CT, u T si stejně běhali po celé mapě. Za těch několik měsíců jsem tady potkal pár moc dobrých lidí, převážně z řad adminů, kvůli kterým se člověk i těší na server.
Sám o sobě vím, že bych si potřeboval pár pravidel ujasnit a že nejsem tak zdatný jako jiní žadatelé, přesto bych chtěl tu hromadu volného času, která mě zřejmě čeká, využít na Jailbreaku i jinak než jen čistě hraním. Díky za přečtení.
Nick v hre : kid
Nick na fóre : Kid13
Profil na fóre : kid13-u63473.html
Vek : 21
Steam nick : fanda554
Steam ID : STEAM_0:1:99126536