• Stránka 1 z 1
[Prijatý]Jailbreak/ShamaN
Znova zdravím a veľmi rád by som si druhý raz požiadal o práva na JailBrek serveroch.
Nick v hre : ShamaN
Nick na fóre : ShamaNN
Profil na fóre : shamann-u65887.html
Vek : 18
Steam nick : ShamaN
Steam ID : STEAM_0:1:92597895
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... yer=356316
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Ako som už písal minule, tak som 1 ban dostal za neschopnosť CT keď som sa namiesto stráženia simona hral bola to mojá chyba a ponaučil som sa. Dostal som aj Ban (permanentný) za wallhack ale ten bol neprávom. Sám admin sa mi ospravedlnil.
Niečo o sebe : Tak som študent, vo voľnom čase si pocvičím, zahrám dajaké hry alebo si pozriem nejaký film/seriál.
Prečo by som chcel na GS adminovať? : Tak ako som už písal chcem zvýšiť dozor na servery čo sa týka admina, lebo keď sa nám z hry admin odpojí tak sa vie nájsť hráč čo si zapne SH alebo hráč robí somariny(v poslednej dobe som pár dní nemal čas, ide to vidieť aj na mojej aktivite lebo som mal rodinné problémy za to sa ospravedlňujem), našli sa aj experti čo začnú dávať určitým hráčom FK. Ako som už písal v prvej žiadosti chcel by som to obmedziť a pomôcť hráčom aby zažili nerušenú a spravodlivú hru. Som čestný a nenadržujem... čo sa týka porušenia pravidieľ.V neposlednom rade by som rád patril k A-Teamu.
Veľmi si cením všetkých čo to zvládli dočítať až sem.
-ShamaN
Nick v hre : ShamaN
Nick na fóre : ShamaNN
Profil na fóre : shamann-u65887.html
Vek : 18
Steam nick : ShamaN
Steam ID : STEAM_0:1:92597895
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... yer=356316
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Ako som už písal minule, tak som 1 ban dostal za neschopnosť CT keď som sa namiesto stráženia simona hral bola to mojá chyba a ponaučil som sa. Dostal som aj Ban (permanentný) za wallhack ale ten bol neprávom. Sám admin sa mi ospravedlnil.