• Stránka 1 z 1
[Zamietnuté] mazlikツ/TTT
Nick na serveru: mazlikツ
SID: STEAM_1:1:191494884
Sekce, na které chci práva: TTT
Věk: 15
Mé HLStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_205007 ... player=252
Bany, které jsem dostal: Nedostal
Něco o mě: Moje jméno je Tomáš a jsem z okolí Příbrami. Studuji první ročník na SPŠ a VOŠ Příbram na obor elektrotechnika.
Proč právě já: Jsem aktivní hráč na serveru, jsem ochoten někomu pomoct když jí potřebuje. Pravidla znám a dodržuju je. Hraji tam 4-5 hodin denně a admina tam vidim tak hodinu. Tak bych to chtěl napravit.
Zkušenosti s CS:GO: Mám nahráno okolo 3000 hodin takže vim jak ta hra funguje. Zatím jsem adminem nebyl, ale rychle se to naučím co a jak dělat.
Případné poznámky: Nemám
SID: STEAM_1:1:191494884
Sekce, na které chci práva: TTT
Věk: 15
Mé HLStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_205007 ... player=252
Bany, které jsem dostal: Nedostal
Něco o mě: Moje jméno je Tomáš a jsem z okolí Příbrami. Studuji první ročník na SPŠ a VOŠ Příbram na obor elektrotechnika.
Proč právě já: Jsem aktivní hráč na serveru, jsem ochoten někomu pomoct když jí potřebuje. Pravidla znám a dodržuju je. Hraji tam 4-5 hodin denně a admina tam vidim tak hodinu. Tak bych to chtěl napravit.
Zkušenosti s CS:GO: Mám nahráno okolo 3000 hodin takže vim jak ta hra funguje. Zatím jsem adminem nebyl, ale rychle se to naučím co a jak dělat.
Případné poznámky: Nemám
-
mazlikcz1 - Amatér
[Zamietnuté] mazlikツ/TTT
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
Re: mazlikツ/TTT
MortySimon píše:Myslím si že TTT potřebuje více aktivních adminů, jelikož co jsem si tak všiml, tak za mých 5 hodin denně vidím admina maximálně 1 hodinu na serveru.
mazlikcz1 píše:Hraji tam 4-5 hodin denně a admina tam vidim tak hodinu. Tak bych to chtěl napravit.
Napíš sem vyjadrenie prečo máte so senseiom podobnú prihlášku ktorá je postnutá v tú istú dobu, má to byť joke?

-
ZelezoBeton - Profesionál