• Stránka 1 z 1
[Přijat]NEWT/TTT
Ahoj, rád bych si požádal o práva na TTT server
Nick ve hře : NEWT
Nick na forum : Septon
Můj profil na forum : septon-u58856.html
Věk : 15 (23.12.2003)
Steam Nick : NEWT
Steam ID : STEAM_0:0:441690533
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_821/hl ... yer=548522
Nejaké bany nebo prohřešky ( GS, iný portál ) : Legenda praví, že jsem dostal před 1,5 rokem 12 hodinový ban na chat od Derakha. Bylo mi to líto a poučil jsem se. Jinak se snažím hrát vždy podle pravidel a když byly nějaké neshody, vždy jsem si je s adminy ujasnil, abych se jim příště vyvaroval. Na jiných portálech žádný prohřešky nemám.
Něco o sobě : Ahoj. Jmenuji se NEWT a je mi 15 let. Momentálně studuji obor Truhlář. Mým koníčkem je hraní CS 1.6 a fajn hry zvané Terraria. Mezi mé další záliby patří: Čtení knížek, poslouchání hudby a začátečnické hraní na elektrickou baskytaru. Moje oblíbené zvíře je Agama Vousatá a ze sportu preferuji Lakros. Jsem veselý člověk ale někdy dokážu být kapánek tvrdohlavý a stojím si za svým. Rád hraji na tomto portále TTT a DD2 1. Někdy když mám čas, zajdu si i na gather.
Proč bych chtěl na gs adminovat? Chtěl bych na TTT zamezit nadávkám a neustálemu spamování. Rád bych se dostal do vašich řad, abych zastoupil vaše kolegy když tam zrovna být nemohou. Jsem velice aktivní a každému nováčkovi mile rád pomohu. I hráči. Pokud zapomene na co který item je.
Nick ve hře : NEWT
Nick na forum : Septon
Můj profil na forum : septon-u58856.html
Věk : 15 (23.12.2003)
Steam Nick : NEWT
Steam ID : STEAM_0:0:441690533
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_821/hl ... yer=548522
Nejaké bany nebo prohřešky ( GS, iný portál ) : Legenda praví, že jsem dostal před 1,5 rokem 12 hodinový ban na chat od Derakha. Bylo mi to líto a poučil jsem se. Jinak se snažím hrát vždy podle pravidel a když byly nějaké neshody, vždy jsem si je s adminy ujasnil, abych se jim příště vyvaroval. Na jiných portálech žádný prohřešky nemám.