• Stránka 1 z 1
[Zamítnuto] ♥ Sphinxii ♥ / Sniper War
Nick na serveru: ♥ Sphinxii ♥
SID: STEAM_0:0:461716111
Sekce, na které chci práva: AIM (Sniper War)
Věk: 16 let
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_187068/hlstats.php?mode=playerinfo&player=94956#
Bany, které jsem dostal: Nikdy jsem v CS:GO ban nedostal.
Něco o mně: Ahoj, jmenuji se Vojta, ale v herní komunitě vystupuji pod jménem ♥ Sphinxii ♥. Momentálně studuji na gymnáziu v Chebu (takový zapadákov v Karlovarským kraji
). Ve svém volném čase se zajímám o auta, neboli opravuji veterány. Momentálně si opravuji Suzuki LJ 80 z roku 1982. Také rád jezdím na kole, plavu, cestuji a zajímám se o počítače.
Proč právě já: Na Sniper War jsem poměrně často, dovoluji si říct, že téměř každý den
. Mám rád lidi a rád s nimi komunikuji, avšak mě někteří z nich velice štvou. Mezi tyto lidi řadím ty, kteří ostatním lidem kazí hru za pomoci cheatů nebo za pomoci nadávek. Tomuto by jsem rád zabránil.
Zkušenosti s CS:GO: Hru CS:GO hraji od cca 12. ledna roku 2019 a mám nahraných 370 hodin. Ano, není to moc a nezní to moc dobře, ale rychle jsem se všechno naučil. Dřív jsem hodně hrával WM, ale už mě to přestalo bavit. MM si zahraji jednou za čas. Většinu času trávím na komunitním serveru Sniper War.
Případné poznámky: Děkuji za věnování času nad mou žádostí
♥ Sphinxii ♥
SID: STEAM_0:0:461716111
Sekce, na které chci práva: AIM (Sniper War)
Věk: 16 let
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_187068/hlstats.php?mode=playerinfo&player=94956#
Bany, které jsem dostal: Nikdy jsem v CS:GO ban nedostal.
Něco o mně: Ahoj, jmenuji se Vojta, ale v herní komunitě vystupuji pod jménem ♥ Sphinxii ♥. Momentálně studuji na gymnáziu v Chebu (takový zapadákov v Karlovarským kraji

Proč právě já: Na Sniper War jsem poměrně často, dovoluji si říct, že téměř každý den