• Stránka 1 z 1
[Zamietnuté]Basebuilder / RedZedo .,.
Nick v hre : RedZedo .,.
Nick na fóre : RuLLeZ
Profil na fóre : rullez-u964.html
Vek : 21
Steam nick : P
Steam ID : STEAM_0:0:230953665
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_2025/h ... yer=565901
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Nie nemám žiadne (aspoň teda o ničom neviem)
Niečo o sebe : Ahoj, volám sa Peter, mám 21 rokov mám ukončené maturitné štúdium - strednú odbornú školu technické lýceum zamerané na strojníctvo, momentálne pracujem ako "vedúci" v nemenovanej firme. Vo voľnom čase rád športujem venujem sa futbalu,fitness. Mimo toho trávim veľa času s kamarátmi a k večeru sa nájde čas aj na PC a nejaké tie hry
.
Prmečo by som chcel na GS adminovať? : Kedysi som už funkciu admina zastával hlavne na Zombie a Jump sekcií, mal som na starosti aj PP. Celkom ma to bavilo a snažil som sa pristupovať k ľuďom tak aby bol každý spokojný. Nikdy som neuprednostňoval "kamarátov" z hry a vždy som sa snažil všetko riešiť spravodlivo. Basebuilder som hrával v "mladosti" asi 4 roky vkuse potom som s tým nejak sekol a teraz ako som na PN kvôli zdravotným problémom tak som si všimol, že sa tam čosi pomenilo, tak som to chcel vyskúšať. Popravde ma to znovu chytilo a aj keď tak chodia admini nie vždy tam je úplný poriadok a tým pádom by som aj ja chcel prispieť svojími schopnosťami a urobiť všetko preto aby tam bolo čo najmenej prehreškov.
Nick na fóre : RuLLeZ
Profil na fóre : rullez-u964.html
Vek : 21
Steam nick : P
Steam ID : STEAM_0:0:230953665
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_2025/h ... yer=565901
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Nie nemám žiadne (aspoň teda o ničom neviem)