• Stránka 1 z 1
(Prijaty)CHzB/Surf RPG/Žádost o Admin práva
Název žádosti: Žádost o Admin práva na server Surf RPG
Ahoj, rád bych si požádal a dostal šanci na admina. Už se to řešilo a nevím jestli se na to nezapomnělo. Žádám po necelých dvou měsících
Nick ve hře: CHzB (Někdy Chuligáni z Bazalů)
Nick na fóru: sockacz123
Nick na Steamu: CHzB
Steam ID: STEAM_0:1:244312338
Profil na fóru: sockacz123-u59264.html
Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_1969/h ... yer=134168
Nějaké bany?: Jednou se na serveru Surf RPG odehrál incident, kdy jsem dělal hlouposti a dostal jsem BAN, ale tento ban mi byl odebrán z důvodu ,,unáhlení admina", ale i já jsem si vzal do hlavy, že jsem neměl psát to co jsem psal.... Poučil jsem se z toho a dobře vím, že tak se věcí neřeší.. No a nějaké BANy byly ještě na JB za FKs, ale to jak jsem před dvouma rokama začínal s JB, byl jsem nezkušený. Od té doby žádné BANy nebyly...
Něco o mně a mé osobnosti: Ahoj jmenuji se Radek. Jsem student druhého ročníku Střední školy Technické a Dopravní v Ostravě-Vítkovicích. Studuji obor Autotronik. Auta mě baví, ale taky někdy mám své dny, kdy si říkám proč jsem na tento obor šel. Rád chodím na fotbal a zřejmě asi víte komu fandím. No fandím týmu Fc Baník Ostrava. Co se týče mého koníčku tak je to rybaření. Rybaření miluji a nikdy tuto činnost nepustím k vodě, Je to nejlepší pocit sedět potichu v krajině, poslouchat zpěv ptáků a přírody. Do tohoto koníčku dávám vše své peníze a jsem s tím spokojen. Dále hraji CS 1.6 a další hry. Rád krmím taky penězi STEAM za různé hry atd. Dále rád jezdím na kole, koukám na filmy, hraji fotbal. Už dva roky se věnuji Fitness a toto mě docela taky dost baví. Někdy si zajdu na trénink MMA. Baví mě hrabat se v elektřině a dalších věcech ohledně auta atd. Poslouchám interprety jako je Separ, Tupac, Eminem atd.. Dále miluji psí rasu Labrador. Jednoho jsem měl, jmenovala se Tara, ale bohužel v únoru 2019 mi umřela