• Stránka 1 z 1
[Zamietnuté] ALFA Trejtr / TTT
Nick na serveru: ALFA Trejtr
SID: STEAM_1:1:500447284
Sekce, na které chci práva: TTT
Věk: 15 let
Mé HlStats
Bany, které jsem dostal: ban za ghosting. Mute za nadávky... :/
Něco o mně: Jmenuji se Dušan, studuji obor IT se zaměřením na letectví a ve škole mám průměrný známky. Hraju florbal, občas zajdu do posilovny ale moc to na mě nejde vidět. Jsem na intru (aspoň víc času na hraní). Občas si zahraju šachy ale že bych byl v nich dobrý se říct nedá.
Proč právě já: Mám zkušenosti s adminováním (admin menu a SM ) . Vycházím s 90% hráčů na serveru a ze svých chyb jsem se poučil. Uvědomuji si že jsem na všechno spěchal když jsem dával ban atd. a moc jsem si to neověřoval takže jsem zbytečně dělal chyby. Ale to už se opakovat nebude.
Zkušenosti s CS:GO: Myslím že dost velké. Nejsem v CS:GO nováček... Jsem aktuálně unranked protože mě kompetitivní zápasy nebaví, jediný co mě baví je JB a TTT (občas ještě combat surf) .
Případné poznámky: Žádost jsem okopíroval z té minulé.
SID: STEAM_1:1:500447284
Sekce, na které chci práva: TTT
Věk: 15 let
Mé HlStats
Bany, které jsem dostal: ban za ghosting. Mute za nadávky... :/
Něco o mně: Jmenuji se Dušan, studuji obor IT se zaměřením na letectví a ve škole mám průměrný známky. Hraju florbal, občas zajdu do posilovny ale moc to na mě nejde vidět. Jsem na intru (aspoň víc času na hraní). Občas si zahraju šachy ale že bych byl v nich dobrý se říct nedá.
Proč právě já: Mám zkušenosti s adminováním (admin menu a SM ) . Vycházím s 90% hráčů na serveru a ze svých chyb jsem se poučil. Uvědomuji si že jsem na všechno spěchal když jsem dával ban atd. a moc jsem si to neověřoval takže jsem zbytečně dělal chyby. Ale to už se opakovat nebude.
Zkušenosti s CS:GO: Myslím že dost velké. Nejsem v CS:GO nováček... Jsem aktuálně unranked protože mě kompetitivní zápasy nebaví, jediný co mě baví je JB a TTT (občas ještě combat surf) .
Případné poznámky: Žádost jsem okopíroval z té minulé.
-