• Stránka 1 z 1
[Zamítnuto] Calvin akaaa VHrosek / TTT servery
Ahoj, rád bych požádal o práva na TTT serverech!
Nick: Calvin akaaa VHrosek
Nick na fóru: VHrosek
profil na fóru: vhrosek-u28397.html
Věk: 24
Steam nick: Calvin akaaa VHrosek
Steam ID: STEAM_0:1:507752604
Hlstats tu bohužel nejde, takže sem ani odkaz nemohu.
Csko na gamesites hraju víc jak pět let.
TTT hraju řekněme dobré dva tři roky.
Na ttt serverech jsem problémy snad nikdy neměl. V minulosti na ctf serverech ban na chat a nakonec i ban za cheaty. Vím jistě, že jsem nic neprovedl a nic neměl, ale nedohadoval jsem se.
Jednou jsem zkoušel na ctf serverech (tak v roce 2015) WH, to přiznávám, ale jinak jsem nikdy nic nepoužíval, každopádně tento vroubek za sebou už mám.
Jinak se jmenuju Vláďa, je mi 24. Studium mám dávno za sebou a už přes čtyři roky studuju. Ve volných chvílích rád spim nebo hraju pubg či csko!
A proč bych se chtěl stát adminem?
Rád bych udržoval na serverech pořádek, jelikož sám vidim a čtu co se tam děje a rozhodně se mi to nelíbí.
Nahlášení především z minulosti mám už několik. Takže bych v tomhle problém neviděl.
Díky za vyřízení!
Nick: Calvin akaaa VHrosek
Nick na fóru: VHrosek
profil na fóru: vhrosek-u28397.html
Věk: 24
Steam nick: Calvin akaaa VHrosek
Steam ID: STEAM_0:1:507752604
Hlstats tu bohužel nejde, takže sem ani odkaz nemohu.
Csko na gamesites hraju víc jak pět let.
TTT hraju řekněme dobré dva tři roky.
Na ttt serverech jsem problémy snad nikdy neměl. V minulosti na ctf serverech ban na chat a nakonec i ban za cheaty. Vím jistě, že jsem nic neprovedl a nic neměl, ale nedohadoval jsem se.
Jednou jsem zkoušel na ctf serverech (tak v roce 2015) WH, to přiznávám, ale jinak jsem nikdy nic nepoužíval, každopádně tento vroubek za sebou už mám.
Jinak se jmenuju Vláďa, je mi 24. Studium mám dávno za sebou a už přes čtyři roky studuju. Ve volných chvílích rád spim nebo hraju pubg či csko!
A proč bych se chtěl stát adminem?