Máte problém s VIP účtem? Tady se na nás můžete obrátit.

EVIP / žádný kód, žádná odpověď

Příspěvekod Nikie » 27 led 2020, 18:43 VIP

Zdravíčko,
Omlouvám se za nový topic, ale uplynolo pár dní a stále žádná komunikace. Je to 11 dní co jsem zakoupil EVIP přes bankovní převod a email s kódem nikde. Psal jsem email - přišla odpověď ať pošlu fakturu platby + číslo účtu - provedl jsem - uběhlo 5 dní a stále žádná odpověď :?: . Klidně si EVIP koupím jiným způsobem, třeba přes sms, ale chci to už vyřešit :roll: .

Děkuji :? ,
Nikie
Obrázek 3.11.2015 ADMIN - ALL FURIENS
„V životě se člověk učí nejdřív chodit a mluvit. Později se pak učí sedět a držet hubu.“
Marcel Pagnol
Uživatelský avatar
Nikie
Drbna
Drbna
 
Příspěvky: 259
Registrován: 05 říj 2015, 17:45

EVIP / žádný kód, žádná odpověď

od Rumcajz » 27 led 2020, 18:43

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Re: EVIP / žádný kód, žádná odpověď

Příspěvekod Lulka » 31 led 2020, 19:41

Napiš mi prosím do PM z jaké adresy jsi posílal mail na [email protected] a já kouknu, co je za problém s reakcí a posunu to ke zdárnému vyřešení :)
Uživatelský avatar
Lulka
Šerif
Šerif
 
Příspěvky: 474
Registrován: 23 led 2013, 20:03


Zpět na VIP poradna

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků