• Stránka 1 z 1
[prijat] Aim/DM OMEN
Ahoj,tak mesiac uplinul a keďže verdikt minulej ziadosti znel ze mam pockat mesiac nech sa ukaze co je vo mne tak som tu znovu
rád by som požiadal o admin práva na Aim / DM serveroch.
Nick v hre : OMEN
Nick na fóre : Slav1c
Profil na fóre : slav1c-u57484.html
Vek : 21
Steam nick : OMEN
Steam ID : STEAM_0:0:22856847
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_1518/h ... yer=121208
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): raz som dostal ban na jail breaku ku ct za mfk ale keďže to bol chlapec co sa len premenoval ako ja tak sa to potom vyriešilo
inak nič 
Niečo o sebe : zdarec volam sa Adam mám 21 rokov pracujem ako vodár csko hrám už cca 12 rokov pochádzam z dedinky Horša pri Leviciach.
Prečo by som chcel na GS adminovať? : chcel by som aby sa viac dodržiavali pravidlá obzvlášť nadávanie mi dosť vadí pri hre a sem tam sa objavý aj ten cheater ale admin veľa krát nieje pripojený keďže hrávam každý deň (prevažne aim/dm) tak som bol svedkom veľa prípadov kedy sa buď admin nestihol pripojiť alebo tam nebol a kým sa to vyriešilo cez nahlásenie tak tam plno ľudí malo skazenú hru ... preto si myslím že by som bol užitočný v boji proti cheaterom a kýmkolvek kto kazý hru alebo porušuje pravilá

Ďakujem a verím v kladné vybavenie žiadosti.

Nick v hre : OMEN
Nick na fóre : Slav1c
Profil na fóre : slav1c-u57484.html
Vek : 21
Steam nick : OMEN
Steam ID : STEAM_0:0:22856847
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_1518/h ... yer=121208
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): raz som dostal ban na jail breaku ku ct za mfk ale keďže to bol chlapec co sa len premenoval ako ja tak sa to potom vyriešilo

Niečo o sebe : zdarec volam sa Adam mám 21 rokov pracujem ako vodár csko hrám už cca 12 rokov pochádzam z dedinky Horša pri Leviciach.