• Stránka 1 z 1
[Zamietnuté] LRYQROLZ/ TTT
Vítam vás opäť pri mojej žiadosti o admina. Pohodlne sa usaďte a prajem pekné čítanie.
~
Podmienky pre prijatie:
==> Věk 16 let: ✔
==> Nemít žádný ban (možné výjimky): ✔
==> Mít na serveru nahráno minimálně 20 hodin: ✔
==> Funkční a kvalitní mikrofon: ✔
==> Nebýt adminem na jakémkoli jiném konkurenčním portále: ✔
==> Povinně nahlásit alespoň 5 hříšníků do sekce s porušením pravidel: ✔
Žiadosť:
~ Nick na serveru: LRYQROLZ (iným fontom)
~ SID: STEAM_0:1:115992115
~ Sekce, na které chci práva: TTT
~ Věk: 19
~ Mé HlStats: KLIK
~ Bany, které jsem dostal: Žiadne.
~ Něco o mně: Som obyčajný nenáročný chlapec z malej dedinky neďaleko mesta Prešov. Mám 19 rokov a vo voľnom čase sa venujem športom, kamarátom, rodine a rád trávim čas aj za PC. Z pohľadu môjho študentského/profesijného života ma teraz čaká jedna zo "skúšok" života a to maturita. V škole študujem IT manažment procesov. Snažím sa byť ústretový, komunikatívny a hlavne cieľavedomý. Som priateľský, empatický, snažím sa byť nestranný a vždy konať vedome, sebareflexívne a dbať ohľad aj na druhých, aj keď veľakrát sa mi to nedarí. Mám rád zábavu a rád spoznávam nových ľudí, rád si ich vypočujem a takisto rád pomáham.
~ Proč právě já: Na GS hrávam už cca od mojich 12. rokov (začínal som asi ako každí iní, ako kid na cs 1.6, mód JB) a konkrétne na CS:GO TTT^ servery hrávam od roku 2017, pričom som zažil veľa situácií, problémov a nečakaných momentov na servery, z ktorých vychádzam aj teraz a z toho ťažia aj moje skúsenosti a rozhľad v tomto móde. Pôsôbil som tu ako EX admin, aktívne som sa podieľal a snažím sa podieľať aj aktuálne na kontrole/rozvoji servera (posielal som návrhy na vylepšenie, reportoval bugy servera, nahlasoval hráčov, radil hráčom, priviedol som pár nových hráčov - ešte zo začiatkov a pod.), aj keď naposledy som bol kvôli nedostatku času kvôli práci v období letných brigád ako admin zrušený, čo ma mrzí a snažím si napraviť renomé a ukázať, že na to mám.