Zde můžete najít rady a návody k CSku.

[Vyř.] Skiny

Příspěvekod bajgar » 13 úno 2018, 16:22

Čus, potřeboval bych někoho, kdo mi může vysvětlit, jak udělat skin v HLMTV, tak, aby neměl animaci
Třeba tyto dva modely ----- →http://leteckaposta.cz/129125529 [Když tak si to zkuzte, abys jste to viděli]
Jde o to, že v tom HLTMV, se dá nějak udělat ten model, aby neměl animaci, ale jak?


Děkuji za každou odpověď
Uživatelský avatar
bajgar
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 552
Registrován: 12 pro 2015, 21:13

[Vyř.] Skiny

od Rumcajz » 13 úno 2018, 16:22

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Re: Skiny

Příspěvekod useless » 13 úno 2018, 20:58 VIP

Na tom nic není :D
  • Na začátku musíš daný model dekompilovat (tj. převést z jedniček a nul do podoby textu) v HLMV. To se dělá pomocí nabídky Tools > Decompile model… (před dekompilací si model přesuň do nějaké nové složky).
  • Po dekompilaci si najdi soubor názevModelu.qc a otevři ho v Poznámkovém bloku.
  • Běž zpátky do HLMV a přepni na kartu Sequences.
  • Zjisti si název sekvence (tj. animace), která se používá když je model v klidu (většinou se jmenuje idle).
  • V .qc souboru si najdi část se sekvencemi. HLMV ti na jejím začátku automaticky vytvořil komentář „//X animation sequences“.
  • Pak jen stačí najít příslušnou animaci a její název nahradit názvem animace modelu v klidu, asi takto:
    Kód: Vybrat vše
    //Před:
    $sequence "draw" "draw" fps 30 { event 5004 11 "weapons/ak47_boltpull.wav" }
    //Po:
    $sequence "draw" "idle1" fps 30 { event 5004 11 "weapons/ak47_boltpull.wav" }
  • Tohle udělej u všech sekvencí, které chceš zbavit animace. Klidně si pohraj i s dalšími údaji, to už je tvoje věc.
  • Potom už ti jen zbývá model opět zkompilovat. To se v HLMV dělá přes nabídku Tools > Compile model…

TL;DR
Dekompiluj model, v .qc nahraď potřebné sekvence animací idle daného modelu (viz kód) a model zas zkompiluj.

Pozn.
Pokud má daný model napodobeninu prohlédnutí zbraně z CS:GO, tak budeš muset animaci idle upravit. Tato napodobenina je většinou součástí idle. Dělá se to tak, že si v pozn. bloku otevřeš daný soubor s idle animací vzniklý po dekompilaci, a smažeš z něj nějaké snímky. Každý snímek začíná klíčovým slovem time. Kolik jich smazat záleží na tobě, asi nejlepší bude umazávat postupně od konce po menších částech (příklad umazání snimků). Dál už je postup úplně stejný.
Obrázek
Uživatelský avatar
useless
CS 1.6 Support kapitán
CS 1.6 Support kapitán
 
Příspěvky: 2986
Registrován: 29 čer 2013, 17:31

Re: Skiny

Příspěvekod bajgar » 13 úno 2018, 21:24

Díky :3 moc
Uživatelský avatar
bajgar
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 552
Registrován: 12 pro 2015, 21:13

Re: Skiny

Příspěvekod byPoseidon » 13 úno 2018, 21:30

Co by to bylo kdyby jsme neměli useless :lol: vyřešené
Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
byPoseidon
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 967
Registrován: 11 bře 2017, 11:57
Bydliště: Gamesites

Re: Skiny

Příspěvekod bajgar » 13 úno 2018, 21:43

Kde najdu qc soubor?
Uživatelský avatar
bajgar
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 552
Registrován: 12 pro 2015, 21:13

Re: [Vyřešené] Skiny

Příspěvekod byPoseidon » 13 úno 2018, 21:50

Bajgar style:

otevři ten topic voe :D. Neumím to potřebuji ho ještě :D


Já to tedy ještě odemču :lol: :lol: :lol:


Dík moc beru za vyřešené, tak promin ;)
Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
byPoseidon
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 967
Registrován: 11 bře 2017, 11:57
Bydliště: Gamesites

Re: Skiny

Příspěvekod bajgar » 13 úno 2018, 22:06

Usulessy něco takového mi to ukáže :D
http://leteckaposta.cz/800126729
Uživatelský avatar
bajgar
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 552
Registrován: 12 pro 2015, 21:13

Re: Skiny

Příspěvekod useless » 13 úno 2018, 23:28 VIP

Tak v tom případě si stáhni Notepad++ :D
Podstatně lépe vypadající alternativou je pak třeba Atom nebo Sublime text (placený)
Obrázek
Uživatelský avatar
useless
CS 1.6 Support kapitán
CS 1.6 Support kapitán
 
Příspěvky: 2986
Registrován: 29 čer 2013, 17:31

Re: Skiny

Příspěvekod bajgar » 14 úno 2018, 20:02

Čau, nemám moc času, takže neuzavírej topic [Poseidon] -__- :D
Až budu mít čas, tak se ozvu

e.Poseidon: Když napíšeš díky moc, beru to jako vyřešené, nemohl jsem vědět, že máš problém tak klídek :lol: :lol:
Uživatelský avatar
bajgar
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 552
Registrován: 12 pro 2015, 21:13

Re: Skiny

Příspěvekod bajgar » 17 úno 2018, 13:01

Ussulesy, zase mi to udělalo, i přes ten notepad ++
Uživatelský avatar
bajgar
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 552
Registrován: 12 pro 2015, 21:13

Re: Skiny

Příspěvekod useless » 17 úno 2018, 15:11 VIP

Posli sem ten skin prosimte.
Obrázek
Uživatelský avatar
useless
CS 1.6 Support kapitán
CS 1.6 Support kapitán
 
Příspěvky: 2986
Registrován: 29 čer 2013, 17:31

Re: Skiny

Příspěvekod bajgar » 17 úno 2018, 15:27

Nebude lepší jít na ts? pokad máš čas, tak to bude lepší :D
https://ctrlv.cz/3jMx
Btw. snažím se udělt obyč M3
Uživatelský avatar
bajgar
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 552
Registrován: 12 pro 2015, 21:13

Re: Skiny

Příspěvekod bajgar » 17 úno 2018, 15:30

Jo a ještě něco, jak jsem si dal ten skin do složky a pak dekomplikovat, tak se mi v té složce neukáže ten qc subor nebo jak to je
Uživatelský avatar
bajgar
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 552
Registrován: 12 pro 2015, 21:13

Re: Skiny

Příspěvekod useless » 17 úno 2018, 15:49 VIP

Nesmyslum co vidis se rika strojovy kod. Dekompilaci to prevedes na neco cemu krome stroju taky nekdo rozumi. Jenomze ty ses na ni vybodnul.
Nechapu co je tak tezkeho na trech kliknutich - https://imgur.com/a/NMFzf .
Obrázek
Uživatelský avatar
useless
CS 1.6 Support kapitán
CS 1.6 Support kapitán
 
Příspěvky: 2986
Registrován: 29 čer 2013, 17:31

Re: Skiny

Příspěvekod bajgar » 17 úno 2018, 15:57

Já dělám toto : 1) Load model-→Program FilesSteam/Steamapps/common/half-life/cstrike/models/m3
2)ools > Decompile model a tedď nevím co a jak
Když tak ti tu posílám obrázky :D
1Jsem si model dal do vedlejěí slžky, jak si psal
https://ctrlv.cz/a3fb

Potom jsem udělal toto
https://ctrlv.cz/U0t3
https://ctrlv.cz/CcK7
https://ctrlv.cz/chQX
https://ctrlv.cz/QAOC → a pak nevím, kam nebo jak dál a co uložit :oops:
Uživatelský avatar
bajgar
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 552
Registrován: 12 pro 2015, 21:13

Další

Zpět na Rady a návody

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků