Příspěvků: 32
• Stránka 1 z 3 • 1, 2, 3
[Vyř.] Skiny
Čus, potřeboval bych někoho, kdo mi může vysvětlit, jak udělat skin v HLMTV, tak, aby neměl animaci
Třeba tyto dva modely ----- →http://leteckaposta.cz/129125529 [Když tak si to zkuzte, abys jste to viděli]
Jde o to, že v tom HLTMV, se dá nějak udělat ten model, aby neměl animaci, ale jak?
Děkuji za každou odpověď
Třeba tyto dva modely ----- →http://leteckaposta.cz/129125529 [Když tak si to zkuzte, abys jste to viděli]
Jde o to, že v tom HLTMV, se dá nějak udělat ten model, aby neměl animaci, ale jak?
Děkuji za každou odpověď
-
bajgar - Mistr
- Příspěvky: 552
- Registrován: 12 pro 2015, 21:13
[Vyř.] Skiny
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Re: Skiny
Na tom nic není 
TL;DR
Dekompiluj model, v .qc nahraď potřebné sekvence animací idle daného modelu (viz kód) a model zas zkompiluj.
Pozn.
Pokud má daný model napodobeninu prohlédnutí zbraně z CS:GO, tak budeš muset animaci idle upravit. Tato napodobenina je většinou součástí idle. Dělá se to tak, že si v pozn. bloku otevřeš daný soubor s idle animací vzniklý po dekompilaci, a smažeš z něj nějaké snímky. Každý snímek začíná klíčovým slovem time. Kolik jich smazat záleží na tobě, asi nejlepší bude umazávat postupně od konce po menších částech (příklad umazání snimků). Dál už je postup úplně stejný.

- Na začátku musíš daný model dekompilovat (tj. převést z jedniček a nul do podoby textu) v HLMV. To se dělá pomocí nabídky Tools > Decompile model… (před dekompilací si model přesuň do nějaké nové složky).
- Po dekompilaci si najdi soubor názevModelu.qc a otevři ho v Poznámkovém bloku.
- Běž zpátky do HLMV a přepni na kartu Sequences.
- Zjisti si název sekvence (tj. animace), která se používá když je model v klidu (většinou se jmenuje idle).
- V .qc souboru si najdi část se sekvencemi. HLMV ti na jejím začátku automaticky vytvořil komentář „//X animation sequences“.
- Pak jen stačí najít příslušnou animaci a její název nahradit názvem animace modelu v klidu, asi takto:
- Kód: Vybrat vše
//Před:
$sequence "draw" "draw" fps 30 { event 5004 11 "weapons/ak47_boltpull.wav" }
//Po:
$sequence "draw" "idle1" fps 30 { event 5004 11 "weapons/ak47_boltpull.wav" }
- Tohle udělej u všech sekvencí, které chceš zbavit animace. Klidně si pohraj i s dalšími údaji, to už je tvoje věc.
- Potom už ti jen zbývá model opět zkompilovat. To se v HLMV dělá přes nabídku Tools > Compile model…
TL;DR
Dekompiluj model, v .qc nahraď potřebné sekvence animací idle daného modelu (viz kód) a model zas zkompiluj.
Pozn.
Pokud má daný model napodobeninu prohlédnutí zbraně z CS:GO, tak budeš muset animaci idle upravit. Tato napodobenina je většinou součástí idle. Dělá se to tak, že si v pozn. bloku otevřeš daný soubor s idle animací vzniklý po dekompilaci, a smažeš z něj nějaké snímky. Každý snímek začíná klíčovým slovem time. Kolik jich smazat záleží na tobě, asi nejlepší bude umazávat postupně od konce po menších částech (příklad umazání snimků). Dál už je postup úplně stejný.

-
useless - CS 1.6 Support kapitán
- Příspěvky: 2986
- Registrován: 29 čer 2013, 17:31
Re: [Vyřešené] Skiny
Bajgar style:
Já to tedy ještě odemču
Dík moc beru za vyřešené, tak promin
otevři ten topic voe. Neumím to potřebuji ho ještě
Já to tedy ještě odemču



Dík moc beru za vyřešené, tak promin





-
byPoseidon - Spamerův sluha
- Příspěvky: 967
- Registrován: 11 bře 2017, 11:57
- Bydliště: Gamesites
Re: Skiny
Nebude lepší jít na ts? pokad máš čas, tak to bude lepší 
https://ctrlv.cz/3jMx
Btw. snažím se udělt obyč M3

https://ctrlv.cz/3jMx
Btw. snažím se udělt obyč M3
-
bajgar - Mistr
- Příspěvky: 552
- Registrován: 12 pro 2015, 21:13
Re: Skiny
Nesmyslum co vidis se rika strojovy kod. Dekompilaci to prevedes na neco cemu krome stroju taky nekdo rozumi. Jenomze ty ses na ni vybodnul.
Nechapu co je tak tezkeho na trech kliknutich - https://imgur.com/a/NMFzf .
Nechapu co je tak tezkeho na trech kliknutich - https://imgur.com/a/NMFzf .

-
useless - CS 1.6 Support kapitán
- Příspěvky: 2986
- Registrován: 29 čer 2013, 17:31
Re: Skiny
Já dělám toto : 1) Load model-→Program FilesSteam/Steamapps/common/half-life/cstrike/models/m3
2)ools > Decompile model a tedď nevím co a jak
Když tak ti tu posílám obrázky
1Jsem si model dal do vedlejěí slžky, jak si psal
https://ctrlv.cz/a3fb
Potom jsem udělal toto
https://ctrlv.cz/U0t3
https://ctrlv.cz/CcK7
https://ctrlv.cz/chQX
https://ctrlv.cz/QAOC → a pak nevím, kam nebo jak dál a co uložit
2)ools > Decompile model a tedď nevím co a jak
Když tak ti tu posílám obrázky

1Jsem si model dal do vedlejěí slžky, jak si psal
https://ctrlv.cz/a3fb
Potom jsem udělal toto
https://ctrlv.cz/U0t3
https://ctrlv.cz/CcK7
https://ctrlv.cz/chQX
https://ctrlv.cz/QAOC → a pak nevím, kam nebo jak dál a co uložit

-
bajgar - Mistr
- Příspěvky: 552
- Registrován: 12 pro 2015, 21:13
Příspěvků: 32
• Stránka 1 z 3 • 1, 2, 3
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků