Zde můžete najít rady a návody k CSku.

Re: Skiny

Příspěvekod bajgar » 17 úno 2018, 16:00

no jo, ale me se ten soubor neukáže
Uživatelský avatar
bajgar
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 552
Registrován: 12 pro 2015, 21:13

Re: Skiny

od Rumcajz » 17 úno 2018, 16:00

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Re: Skiny

Příspěvekod bajgar » 17 úno 2018, 16:11

Ussulesy, neměl bys spíše čas jít na tsko?
Uživatelský avatar
bajgar
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 552
Registrován: 12 pro 2015, 21:13

Re: Skiny

Příspěvekod bajgar » 17 úno 2018, 16:21

Bingo, přišel jsem na to sláva bohu :D
Ale ješte v tom notepadu, to mam ulozit a nebo co stím?
Uživatelský avatar
bajgar
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 552
Registrován: 12 pro 2015, 21:13

Re: Skiny

Příspěvekod useless » 17 úno 2018, 16:25 VIP

Soubor .qc ulozis a pak v HLMV kliknes na Tools > Compile model… a vyberes prave ulozeny .qc soubor. Pak se ti ve stejne slozce objevi jiz hotovy model.
Obrázek
Uživatelský avatar
useless
CS 1.6 Support kapitán
CS 1.6 Support kapitán
 
Příspěvky: 2986
Registrován: 29 čer 2013, 17:31

Re: Skiny

Příspěvekod bajgar » 17 úno 2018, 16:46

KÓD: VYBRAT VŠE
//Před:
$sequence "draw" "draw" fps 30 { event 5004 11 "weapons/ak47_boltpull.wav" }
//Po:
$sequence "idle1" "idle1" fps 30 { event 5004 11 "weapons/ak47_boltpull.wav" }


Když tohle udělám o modelu, treba lego gun ze zombie modu, tak se to neda, ja to zmenil ale nic
Uživatelský avatar
bajgar
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 552
Registrován: 12 pro 2015, 21:13

Re: Skiny

Příspěvekod bajgar » 17 úno 2018, 18:41

Ussulesy?? A to mam udělat jak?

// 6 animation sequence(s)
$sequence ":LARS-DAY[BR]EAKER:" ":LARS-DAY[BR]EAKER:" fps 20
$sequence "reload" "reload" fps 30 {
{ event 5004 11 "weapons/tar21_clipout.wav" }
{ event 5004 40 "weapons/tar21_clipin.wav" }
{ event 5004 63 "weapons/tar21_boltpull.wav" }
}
$sequence "draw" "draw" fps 30
$sequence "shoot1" "shoot1" fps 30 { event 5001 0 "11" } { event 5021 1 "35" }
$sequence "shoot2" "shoot2" fps 30 { event 5001 0 "11" } { event 5021 1 "35" }
$sequence "shoot3" "shoot3" fps 30 { event 5001 0 "11" } { event 5021 1 "35" }
Uživatelský avatar
bajgar
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 552
Registrován: 12 pro 2015, 21:13

Re: Skiny

Příspěvekod useless » 17 úno 2018, 18:45 VIP

Kazda animace zacina $sequence. U reload, draw a shoot je uplne jasne co delaji a tak ta zbyvajici musi zakonite byt animaci idle. Tzn, ze to tam vsecko nahradis slovem :LARS-DAY[BR]EAKER:.
Obrázek
Uživatelský avatar
useless
CS 1.6 Support kapitán
CS 1.6 Support kapitán
 
Příspěvky: 2986
Registrován: 29 čer 2013, 17:31

Re: Skiny

Příspěvekod bajgar » 17 úno 2018, 19:35

useless píše:Kazda animace zacina $sequence. U reload, draw a shoot je uplne jasne co delaji a tak ta zbyvajici musi zakonite byt animaci idle. Tzn, ze to tam vsecko nahradis slovem :LARS-DAY[BR]EAKER:.

Myslíš ty slova? draw reload shoot atd?
ze mám změnit na tam to?
Uživatelský avatar
bajgar
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 552
Registrován: 12 pro 2015, 21:13

Re: Skiny

Příspěvekod bajgar » 17 úno 2018, 19:49

PŘED :
// 6 animation sequence(s)
$sequence ":LARS-DAY[BR]EAKER:" ":LARS-DAY[BR]EAKER:" fps 30
$sequence "reload" "reload" fps 40 { event 5004 13 "weapons/ak47_clipout.wav" } { event 5004 57 "weapons/ak47_clipin.wav" }
$sequence "draw" "draw" fps 30 { event 5004 11 "weapons/ak47_boltpull.wav" }
$sequence "shoot1" "shoot1" fps 20 { event 5001 0 "22" }
$sequence "shoot2" "shoot2" fps 20 { event 5001 0 "22" }
$sequence "shoot3" "shoot3" fps 20 { event 5001 0 "22" }
POTOM :
// 6 animation sequence(s)
$sequence ":LARS-DAY[BR]EAKER:" ":LARS-DAY[BR]EAKER:" fps 30
$sequence ":LARS-DAY[BR]EAKER:" ":LARS-DAY[BR]EAKER:" fps 40 { event 5004 13 "weapons/ak47_clipout.wav" } { event 5004 57 "weapons/ak47_clipin.wav" }
$sequence ":LARS-DAY[BR]EAKER:" ":LARS-DAY[BR]EAKER:" fps 30 { event 5004 11 "weapons/ak47_boltpull.wav" }
$sequence ":LARS-DAY[BR]EAKER:" ":LARS-DAY[BR]EAKER:" fps 20 { event 5001 0 "22" }
$sequence ":LARS-DAY[BR]EAKER:" ":LARS-DAY[BR]EAKER:" fps 20 { event 5001 0 "22" }
$sequence ":LARS-DAY[BR]EAKER:" ":LARS-DAY[BR]EAKER:" fps 20 { event 5001 0 "22" }

NEBO TO NECHÁPU :D
Uživatelský avatar
bajgar
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 552
Registrován: 12 pro 2015, 21:13

Re: Skiny

Příspěvekod useless » 17 úno 2018, 23:49 VIP

j​​​​​​​​​​​​
Obrázek
Uživatelský avatar
useless
CS 1.6 Support kapitán
CS 1.6 Support kapitán
 
Příspěvky: 2986
Registrován: 29 čer 2013, 17:31

Re: Skiny

Příspěvekod bajgar » 18 úno 2018, 07:35

useless píše:j​​​​​​​​​​​​

No tak to jsem udělal a nic :D
Uživatelský avatar
bajgar
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 552
Registrován: 12 pro 2015, 21:13

Re: Skiny

Příspěvekod bajgar » 25 úno 2018, 15:15

co ted když to tak nejde?
Uživatelský avatar
bajgar
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 552
Registrován: 12 pro 2015, 21:13

Re: Skiny

Příspěvekod useless » 25 úno 2018, 16:16 VIP

Taková menší chybička :D
Už jsem ji opravil i v původním návodu, správně to má být:
bajgar píše:PŘED :
// 6 animation sequence(s)
$sequence ":LARS-DAY[BR]EAKER:" ":LARS-DAY[BR]EAKER:" fps 30
$sequence "reload" "reload" fps 40 { event 5004 13 "weapons/ak47_clipout.wav" } { event 5004 57 "weapons/ak47_clipin.wav" }
...
POTOM :
// 6 animation sequence(s)
$sequence ":LARS-DAY[BR]EAKER:" ":LARS-DAY[BR]EAKER:" fps 30
$sequence "reload" ":LARS-DAY[BR]EAKER:" fps 40 { event 5004 13 "weapons/ak47_clipout.wav" } { event 5004 57 "weapons/ak47_clipin.wav" }
...
Obrázek
Uživatelský avatar
useless
CS 1.6 Support kapitán
CS 1.6 Support kapitán
 
Příspěvky: 2986
Registrován: 29 čer 2013, 17:31

Re: Skiny

Příspěvekod bajgar » 25 úno 2018, 18:38

useless píše:Taková menší chybička :D
Už jsem ji opravil i v původním návodu, správně to má být:
bajgar píše:PŘED :
// 6 animation sequence(s)
$sequence ":LARS-DAY[BR]EAKER:" ":LARS-DAY[BR]EAKER:" fps 30
$sequence "reload" "reload" fps 40 { event 5004 13 "weapons/ak47_clipout.wav" } { event 5004 57 "weapons/ak47_clipin.wav" }
...
POTOM :
// 6 animation sequence(s)
$sequence ":LARS-DAY[BR]EAKER:" ":LARS-DAY[BR]EAKER:" fps 30
$sequence "reload" ":LARS-DAY[BR]EAKER:" fps 40 { event 5004 13 "weapons/ak47_clipout.wav" } {
keven 5004 57 "weapons/ak47_clipin.wav" }
...

zkusím to :D
Uživatelský avatar
bajgar
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 552
Registrován: 12 pro 2015, 21:13

Re: Skiny

Příspěvekod byPoseidon » 06 bře 2018, 21:28

(PM) Hráč si neví rady, poprosíme useless, zda by mohl pomoci :)

Když "bádáš" :D Tak dej alespoň vědět :D
Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
byPoseidon
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 967
Registrován: 11 bře 2017, 11:57
Bydliště: Gamesites

PředchozíDalší

Zpět na Rady a návody

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků