Ad Master
Napsal: 11 říj 2017, 17:19
Zdravím. Dostala jsem takový nápad na soutěž.
Kam se člověk hne, slyší reklamu.. Chce si pustit písničky či videa na YT - reklama, zapne TV - reklama, jde do Tesca - reklamy. A tak mě napadlo, co tak udělat malou soutěž, kde by se poznal nejlepší znalec reklam? Soutěž by měla několik etap:
1. Přiřaď píseň ke společnosti / výrobku:
- Zde by šlo o to, že by pořadatel pustil písničku, která je na pozadí reklamy a soutěžící by museli napsat značku.
Př.: Každý asi víme, že písnička K'NAAN - Wavin' Flag byla před pár lety jako fotbalová hymna v reklamě Coca-Cola, správná odpověď by tedy zněla: ,,Coca-Cola"
- Tady je výhoda hlavně v tom, že se zde nedá podvádět pomocí Shazamu, tudíž musí být člověk opravdu znalý.
2. Poznej slogan, či úryvek:
- Jak už název opět napovídá, zde by musel soutěžící opět poznat, o čí slogan či úryvek z reklamy jde. Tady se dá určit, že soutěžící budou odpovídat znovu společností, či třeba část budou muset doplnit.
Př.: ,,Taste the... " - Coca-Cola / ... feeling.
3. Kde to bylo?:
- Tahle část by byla pro opravdové borce - či chcete-li - znalce reklam. Šlo by o to, že by si pořadatel dal na avatar snímek z reklamy či maskota a opět - společnost?
Př.: JIstě všichni známe tyto otravné plyšáky - Kofola
Musíte si říkat, že mám placenou reklamu od Coly a Kofoly, ale bohužel, ani kapka.
Kam se člověk hne, slyší reklamu.. Chce si pustit písničky či videa na YT - reklama, zapne TV - reklama, jde do Tesca - reklamy. A tak mě napadlo, co tak udělat malou soutěž, kde by se poznal nejlepší znalec reklam? Soutěž by měla několik etap:
1. Přiřaď píseň ke společnosti / výrobku:
- Zde by šlo o to, že by pořadatel pustil písničku, která je na pozadí reklamy a soutěžící by museli napsat značku.
Př.: Každý asi víme, že písnička K'NAAN - Wavin' Flag byla před pár lety jako fotbalová hymna v reklamě Coca-Cola, správná odpověď by tedy zněla: ,,Coca-Cola"
- Tady je výhoda hlavně v tom, že se zde nedá podvádět pomocí Shazamu, tudíž musí být člověk opravdu znalý.
2. Poznej slogan, či úryvek:
- Jak už název opět napovídá, zde by musel soutěžící opět poznat, o čí slogan či úryvek z reklamy jde. Tady se dá určit, že soutěžící budou odpovídat znovu společností, či třeba část budou muset doplnit.
Př.: ,,Taste the... " - Coca-Cola / ... feeling.
3. Kde to bylo?:
- Tahle část by byla pro opravdové borce - či chcete-li - znalce reklam. Šlo by o to, že by si pořadatel dal na avatar snímek z reklamy či maskota a opět - společnost?
Př.: JIstě všichni známe tyto otravné plyšáky - Kofola
Musíte si říkat, že mám placenou reklamu od Coly a Kofoly, ale bohužel, ani kapka.