Stránka 1 z 1

[*T] Soubor .res

PříspěvekNapsal: 01 úno 2013, 01:39
od VOLUMEcz
Pokud někdy budete chtít použít vlastní soubory, teda modely nebo zvuky a budete chtít, aby se vaše mapa hrála na nějakém serveru, budete k tomu potřebovat .res soubor, který dá vědět serveru, jaké soubory má odesílat klientovi při stahování.

Soubor RES:

Vytvoříme si textový soubor v Notepadu nebo jiným editorem ve složce cstrike/maps. Pak zapišeme do něj cesty k souborům (popsáno níže) a uložíme ho se jménem stejným jako naše mapa JAKO .res soubor. (de_aztec.res) - Na tohle si musíte dat pozor, aby ste neměli textový soubor de_aztec.res.txt ale .res soubor de_aztec.

Existuje také jednoduchší způsob, a to zkopírovat .res soubor z existujíci mapy a jenom přepsat jméno a soubory v něm.


Nejdříve si musíme zjistit naše cesty k jednotlivým souborům - například models/prkno.mdl nebo sound/ambience/autak.wav

Tyto cesty pak napíšeme do souboru .res:
Příklad:
    dust.wad
    env.wad
    sound/ambience/vrana.wav
    sound/misc/autak.wav
    models/strom1.mdl
    models/strom2.mdl

Soubor uložíme, přibalíme soubory k mapě a je hotovo.


Pokud se vám nechce dělat .res soubor, existuje nato program (ResGen), který celou práci uděla za vás.

Poznámka: Defaulntí modely, zvuky, textury z CS-ka není potřeba do .res souboru zapisovat, jelikož základní soubory má každý hráč. Program ResGen zapisuje taky default soubory, takže je potřeba je smazat, aby se zbytečně nestahovali.