• Stránka 1 z 1
[Zamitnuto] Žádost o práva na JB4 NoSwear
Zdravím, rád bych požádal o admin práva na JB4.
Nick ve hře : NoSwear
Nick na fóre : karloss157
Profil na fóre : ucp.php
Věk : 21
Steam nick : NO Swear
Steam ID : STEAM_0:1:65993364
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_1518/h ... ayer=30367
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Zdravím, mimo GS jinde ne hraji, na GS jsem měl možná jeden ban, ale to už je strašně dlouho tak nevím kdy přesně od té doby ani jeden
Niečo o sebe : Zdravím, je mi 21 let jmenuji se René, Pracuji jako elektrotechnik v jedné firmě, zaměřená na auto výrobu.
něco málo o mě : Rád sportuji, bavím se s kamarádi, Hraji csko, Sem tam nějáká kulturistika, Rád cestuji nejčastější místo je Německo, a chorvatsko. To je přibližně všechno.
Proč bych se chtěl stát, Adminem? Rád bych přispěl mladé komunitě hráčů, ať už se jedná o Rady nebo pomoct na serveru. i mimo něj,chtěl bych být dalším přírůstkem do GS rodiny a podílet se na spolupráci a vývoji serveru jak jen budu moct
To je asi všechno co bych napsal. děkuju za váš čas a budu čekat na vaší kladnou nebo klidně i negativní odpověď
Z pozdravem NoSwear
Nick ve hře : NoSwear
Nick na fóre : karloss157
Profil na fóre : ucp.php
Věk : 21
Steam nick : NO Swear
Steam ID : STEAM_0:1:65993364
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_1518/h ... ayer=30367
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Zdravím, mimo GS jinde ne hraji, na GS jsem měl možná jeden ban, ale to už je strašně dlouho tak nevím kdy přesně od té doby ani jeden

Niečo o sebe : Zdravím, je mi 21 let jmenuji se René, Pracuji jako elektrotechnik v jedné firmě, zaměřená na auto výrobu.
něco málo o mě : Rád sportuji, bavím se s kamarádi, Hraji csko, Sem tam nějáká kulturistika, Rád cestuji nejčastější místo je Německo, a chorvatsko. To je přibližně všechno.