Re: Zpracování návrhů hráčů do updatu.
Luther píše:Pár nápadů...
Humans:
1.Nová class jménem Sniper - hráč, který by měl tuto class by měl no recoil u všech zbraní, když by si vybral AWP nebo Scout, tak by měl u nich bonusovou dmg (například o 20%)
2. Do bonus menu přihodit možnost koupit si ohnivé kulky, které by zapálili zombie + by byla šance, že zombie na malou chvíli oslepí
3. To samé co v bodě 2 s tím rozdílem, že by se jednalo o mrazící kulky, ty by mohli zombie buď úplně zmrazit nebo ho výrazně zpomalit
Zombies:
1. Nový zombie typ - Zombie, který by po zmáčknutí tlačítka dostal podobu hráče po dobu třeba 10 sec., aby mohl infiltrovat mezi ostatní hráče a způsobit tak chaos![]()
2. V bonus menu přidat předmět Imunita - po zakoupení by byl zombie na (třeba) 10 sekund odolný proti DC, granátometu či BZ nebo to pojmout jako u firsta, že by zombie byl imuní proti bonus dmg z adrenalinu na krátky čas.
3. Přidat něco jako infekt bombu - byla by klidně o polovinu levnější a hráčům by ubrala veškerý armor, takže by byli velice zranitelný + třeba přidat 5% šanci, že jeden ze zasažených se stane ihned zombie
4. Přidat ještě jeden typ - zombie, který by byl ozbrojen pistolí, která by měla třeba jen 10 nábojů (půlku zásobníku u Glocku), které by ubírali třeba po 1 až 5 AP (armor point), aby nebyl moc sílný a nebral si ho každý hráč na termi a hani
To je zatím vše, co mě v tuhle chvíli za šílenosti napadlo.
Veškeré tvé typy pro zombie se mi líbí, rozhodně by hra nabrala jiných rozměrů


Ale ty výhody 2,3 pro humans? To snad ani ne


*32
-
Eco - Pokročilý
- Příspěvky: 63
- Registrován: 23 zář 2013, 17:32
- Bydliště: Napajedla
Re: Zpracování návrhů hráčů do updatu.
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
- Bydliště: Napajedla
Re: Zpracování návrhů hráčů do updatu.
Jinak jsem dostal teda další návrh, aby hlavní zombie měl neomezeně odhazovacích granátu. Po zamyšlení mi to nepřijde jako zrovna marné. Většina typů je omezená ve skákání a tak aspoň tohle by jim mohlo dost pomoct. (jako příklad - jakýkoliv zm kromě jumpa/climba a zm_army_beta_tn3).
*32
-
Eco - Pokročilý
- Příspěvky: 63
- Registrován: 23 zář 2013, 17:32
- Bydliště: Napajedla
Re: Zpracování návrhů hráčů do updatu.
Eco píše:Jinak jsem dostal teda další návrh, aby hlavní zombie měl neomezeně odhazovacích granátu. Po zamyšlení mi to nepřijde jako zrovna marné. Většina typů je omezená ve skákání a tak aspoň tohle by jim mohlo dost pomoct. (jako příklad - jakýkoliv zm kromě jumpa/climba a zm_army_beta_tn3).
Mňa napadlo, že by ten granát posobil na aj na ZM. Bol by niekto v kempe, otočil by som sa hodil ho za seba a ten granát by ma odmrštil k nemu..


-
N3mO - Mistr
- Příspěvky: 547
- Registrován: 20 dub 2014, 09:05
- Bydliště: Senica
Re: Zpracování návrhů hráčů do updatu.
Eco píše:Jinak jsem dostal teda další návrh, aby hlavní zombie měl neomezeně odhazovacích granátu. Po zamyšlení mi to nepřijde jako zrovna marné. Většina typů je omezená ve skákání a tak aspoň tohle by jim mohlo dost pomoct. (jako příklad - jakýkoliv zm kromě jumpa/climba a zm_army_beta_tn3).
Toto je přesně ta situace, která se neměla stát a která stála za vzniknutí těchto návrhů. Jedná se o to, že jsem se snažil, aby vše bylo programovatelné a u tohoto silně pochybuji, že se to bude dát naprogramovat a když už by na něco přišli, tak by to bylo zbytečné za tu námahu.

Klidně si mě přidejte na steamu. Rád pomůžu, jestli to dokážu.
[CS 1.6 Admin] All ZM/BB *6.1.2015 - 19.4.2015.
[CS 1.6 Admin] All Knife *25.5.2016 - xx.xx.xxxx.
[CS 1.6 Admin] All Servers! *3.6.2016 - xx.xx.xxxx.
Steam : MaxwellCZE
[CS 1.6 Admin] All ZM/BB *6.1.2015 - 19.4.2015.

[CS 1.6 Admin] All Knife *25.5.2016 - xx.xx.xxxx.

[CS 1.6 Admin] All Servers! *3.6.2016 - xx.xx.xxxx.

Steam : MaxwellCZE
-
MaxwellCZE - Profesionál
- Příspěvky: 733
- Registrován: 18 kvě 2014, 19:42
Re: Zpracování návrhů hráčů do updatu.
MaxwellCZE píše:Eco píše:Jinak jsem dostal teda další návrh, aby hlavní zombie měl neomezeně odhazovacích granátu. Po zamyšlení mi to nepřijde jako zrovna marné. Většina typů je omezená ve skákání a tak aspoň tohle by jim mohlo dost pomoct. (jako příklad - jakýkoliv zm kromě jumpa/climba a zm_army_beta_tn3).
Toto je přesně ta situace, která se neměla stát a která stála za vzniknutí těchto návrhů. Jedná se o to, že jsem se snažil, aby vše bylo programovatelné a u tohoto silně pochybuji, že se to bude dát naprogramovat a když už by na něco přišli, tak by to bylo zbytečné za tu námahu.
Proč by to nemělo být programovatelné? Nekonečné granáty beztak stačí nastavit v zm configu nebo jak to má tento konkrétní zm plague na gamesites. V konfiguračních souborech zm plague se dá nastavit nespočet věcí


-
stargate - Drbna
- Příspěvky: 260
- Registrován: 23 led 2013, 15:14
Re: Zpracování návrhů hráčů do updatu.
No, dnes som na servery hral a dostal som taký nápad a to je, že by sa Vyvoleným zrušili tie obrovské skoky..-_- Je mapa zm_army_beta_tn3 a všetci vyvolený na veži. Nemesis sa k nim ani dostat nemože a keď sa náhodu k nim dostane, tak skočia dole a za 5 sekúnd sú tam znova. To samé platí pre mapu zm_cpl_mill_camp, úplne tá samá situácia len, že skáču na tú plošinu u trubek. Z 8 Vyvolených tam skočia traja a teraz len čakať do konca kola. Smoker Vyvolených nemože pritiahnúť a ptm ich nemá kdo sundať. Bol to síce dobrý nápad, ale len sa tým zvýšila prevaha ľudí..-_-
-
N3mO - Mistr
- Příspěvky: 547
- Registrován: 20 dub 2014, 09:05
- Bydliště: Senica
Re: Zpracování návrhů hráčů do updatu.
N3mO píše:No, dnes som na servery hral a dostal som taký nápad a to je, že by sa Vyvoleným zrušili tie obrovské skoky..-_- Je mapa zm_army_beta_tn3 a všetci vyvolený na veži. Nemesis sa k nim ani dostat nemože a keď sa náhodu k nim dostane, tak skočia dole a za 5 sekúnd sú tam znova. To samé platí pre mapu zm_cpl_mill_camp, úplne tá samá situácia len, že skáču na tú plošinu u trubek. Z 8 Vyvolených tam skočia traja a teraz len čakať do konca kola. Smoker Vyvolených nemože pritiahnúť a ptm ich nemá kdo sundať. Bol to síce dobrý nápad, ale len sa tým zvýšila prevaha ľudí..-_-
Jo, to je problém, že hráči nespolupracují, kdyby si vzali všichni v jednu chvíli jump ZM, tak ty Vyvolené sundají jak nic. Navíc - odhazovací granát je dobrá věc, když se trefíš.
-
Xter - Spamerův sluha
- Příspěvky: 1174
- Registrován: 23 led 2013, 18:27
- Bydliště: Hrob
Re: Zpracování návrhů hráčů do updatu.
Xter píše:N3mO píše:No, dnes som na servery hral a dostal som taký nápad a to je, že by sa Vyvoleným zrušili tie obrovské skoky..-_- Je mapa zm_army_beta_tn3 a všetci vyvolený na veži. Nemesis sa k nim ani dostat nemože a keď sa náhodu k nim dostane, tak skočia dole a za 5 sekúnd sú tam znova. To samé platí pre mapu zm_cpl_mill_camp, úplne tá samá situácia len, že skáču na tú plošinu u trubek. Z 8 Vyvolených tam skočia traja a teraz len čakať do konca kola. Smoker Vyvolených nemože pritiahnúť a ptm ich nemá kdo sundať. Bol to síce dobrý nápad, ale len sa tým zvýšila prevaha ľudí..-_-
Jo, to je problém, že hráči nespolupracují, kdyby si vzali všichni v jednu chvíli jump ZM, tak ty Vyvolené sundají jak nic. Navíc - odhazovací granát je dobrá věc, když se trefíš.
Já souhlasím z N3mem. Toto by se mělo kompletně zrušit, protože hráči s vyvoleným dělají něco jako bhop, ale obvykle jen v případě, že mají málo HP. Mi se tato výhoda totálně nelíbí, protože to opět posílilo vyvolené a všichni odskakují, když po nich nemesis jde. Když už něco takového mají vyvolení mít, tak by se mělo něco vymyslet i pro nemesise.

Klidně si mě přidejte na steamu. Rád pomůžu, jestli to dokážu.
[CS 1.6 Admin] All ZM/BB *6.1.2015 - 19.4.2015.
[CS 1.6 Admin] All Knife *25.5.2016 - xx.xx.xxxx.
[CS 1.6 Admin] All Servers! *3.6.2016 - xx.xx.xxxx.
Steam : MaxwellCZE
[CS 1.6 Admin] All ZM/BB *6.1.2015 - 19.4.2015.

[CS 1.6 Admin] All Knife *25.5.2016 - xx.xx.xxxx.

[CS 1.6 Admin] All Servers! *3.6.2016 - xx.xx.xxxx.

Steam : MaxwellCZE
-
MaxwellCZE - Profesionál
- Příspěvky: 733
- Registrován: 18 kvě 2014, 19:42
Re: Zpracování návrhů hráčů do updatu.
MaxwellCZE píše:Xter píše:N3mO píše:No, dnes som na servery hral a dostal som taký nápad a to je, že by sa Vyvoleným zrušili tie obrovské skoky..-_- Je mapa zm_army_beta_tn3 a všetci vyvolený na veži. Nemesis sa k nim ani dostat nemože a keď sa náhodu k nim dostane, tak skočia dole a za 5 sekúnd sú tam znova. To samé platí pre mapu zm_cpl_mill_camp, úplne tá samá situácia len, že skáču na tú plošinu u trubek. Z 8 Vyvolených tam skočia traja a teraz len čakať do konca kola. Smoker Vyvolených nemože pritiahnúť a ptm ich nemá kdo sundať. Bol to síce dobrý nápad, ale len sa tým zvýšila prevaha ľudí..-_-
Jo, to je problém, že hráči nespolupracují, kdyby si vzali všichni v jednu chvíli jump ZM, tak ty Vyvolené sundají jak nic. Navíc - odhazovací granát je dobrá věc, když se trefíš.
Já souhlasím z N3mem. Toto by se mělo kompletně zrušit, protože hráči s vyvoleným dělají něco jako bhop, ale obvykle jen v případě, že mají málo HP. Mi se tato výhoda totálně nelíbí, protože to opět posílilo vyvolené a všichni odskakují, když po nich nemesis jde. Když už něco takového mají vyvolení mít, tak by se mělo něco vymyslet i pro nemesise.
Tak nerušte obrovský skok, ale přidejte ho i nemesisovi a dovolte smokerům tahat vyvolené


*32
-
Eco - Pokročilý
- Příspěvky: 63
- Registrován: 23 zář 2013, 17:32
- Bydliště: Napajedla
Re: Zpracování návrhů hráčů do updatu.
Eco píše:MaxwellCZE píše:Xter píše:N3mO píše:No, dnes som na servery hral a dostal som taký nápad a to je, že by sa Vyvoleným zrušili tie obrovské skoky..-_- Je mapa zm_army_beta_tn3 a všetci vyvolený na veži. Nemesis sa k nim ani dostat nemože a keď sa náhodu k nim dostane, tak skočia dole a za 5 sekúnd sú tam znova. To samé platí pre mapu zm_cpl_mill_camp, úplne tá samá situácia len, že skáču na tú plošinu u trubek. Z 8 Vyvolených tam skočia traja a teraz len čakať do konca kola. Smoker Vyvolených nemože pritiahnúť a ptm ich nemá kdo sundať. Bol to síce dobrý nápad, ale len sa tým zvýšila prevaha ľudí..-_-
Jo, to je problém, že hráči nespolupracují, kdyby si vzali všichni v jednu chvíli jump ZM, tak ty Vyvolené sundají jak nic. Navíc - odhazovací granát je dobrá věc, když se trefíš.
Já souhlasím z N3mem. Toto by se mělo kompletně zrušit, protože hráči s vyvoleným dělají něco jako bhop, ale obvykle jen v případě, že mají málo HP. Mi se tato výhoda totálně nelíbí, protože to opět posílilo vyvolené a všichni odskakují, když po nich nemesis jde. Když už něco takového mají vyvolení mít, tak by se mělo něco vymyslet i pro nemesise.
Tak nerušte obrovský skok, ale přidejte ho i nemesisovi a dovolte smokerům tahat vyvolenéjá jakožto hráč za smokera bych to jedině uvítal
Problém nie je ten obrovský skok, ale to, že sa sním hráči už dokážu dostať na miesta kde sa Nemesis nedostane. Treba pred 4 dňami či ako to bolo, som videl ako dvaja Vyvolený skočili na cplmillke na tú plošinu. A teraz keď je millka a je mód, tak tam vždy vidím aspoň jedného. Bez šance ich sundať. Ale ako tu už padlo tiež by som uvítal aby ich smoker mohol pritahovať.
-
N3mO - Mistr
- Příspěvky: 547
- Registrován: 20 dub 2014, 09:05
- Bydliště: Senica
Re: Zpracování návrhů hráčů do updatu.
N3mO píše:Eco píše:MaxwellCZE píše:Xter píše:N3mO píše:No, dnes som na servery hral a dostal som taký nápad a to je, že by sa Vyvoleným zrušili tie obrovské skoky..-_- Je mapa zm_army_beta_tn3 a všetci vyvolený na veži. Nemesis sa k nim ani dostat nemože a keď sa náhodu k nim dostane, tak skočia dole a za 5 sekúnd sú tam znova. To samé platí pre mapu zm_cpl_mill_camp, úplne tá samá situácia len, že skáču na tú plošinu u trubek. Z 8 Vyvolených tam skočia traja a teraz len čakať do konca kola. Smoker Vyvolených nemože pritiahnúť a ptm ich nemá kdo sundať. Bol to síce dobrý nápad, ale len sa tým zvýšila prevaha ľudí..-_-
Jo, to je problém, že hráči nespolupracují, kdyby si vzali všichni v jednu chvíli jump ZM, tak ty Vyvolené sundají jak nic. Navíc - odhazovací granát je dobrá věc, když se trefíš.
Já souhlasím z N3mem. Toto by se mělo kompletně zrušit, protože hráči s vyvoleným dělají něco jako bhop, ale obvykle jen v případě, že mají málo HP. Mi se tato výhoda totálně nelíbí, protože to opět posílilo vyvolené a všichni odskakují, když po nich nemesis jde. Když už něco takového mají vyvolení mít, tak by se mělo něco vymyslet i pro nemesise.
Tak nerušte obrovský skok, ale přidejte ho i nemesisovi a dovolte smokerům tahat vyvolenéjá jakožto hráč za smokera bych to jedině uvítal
Problém nie je ten obrovský skok, ale to, že sa sním hráči už dokážu dostať na miesta kde sa Nemesis nedostane. Treba pred 4 dňami či ako to bolo, som videl ako dvaja Vyvolený skočili na cplmillke na tú plošinu. A teraz keď je millka a je mód, tak tam vždy vidím aspoň jedného. Bez šance ich sundať. Ale ako tu už padlo tiež by som uvítal aby ich smoker mohol pritahovať.
Ten smoker by byl dobrá volba na šašky vyvolené, o tom není pochyb. A kdyby Nemesis měl stejnou schopnost vysokého skoku jako vyvolení, možná by to taky nebylo od věci - dost na to, že jsou citliví na miny a moc jim ubírají.
*32
-
Eco - Pokročilý
- Příspěvky: 63
- Registrován: 23 zář 2013, 17:32
- Bydliště: Napajedla
Re: Zpracování návrhů hráčů do updatu.
Nevím jestli se to tu řešilo,ale pokuď né tak by nebylo špatný udělat to,aby když budu nemesis a zabiju CT/T/vyvolený
tak proč se mi nemůže počítat sprit ? když vyvolený zabijí ZOMBIE/NEMESIS taky se jim počítá plnej počet bodů(kill 50 BODŮ)
Plus když mám nastavený že budu CLIMB a sem nemesis tak můžu lízt i po zdi
tak proč když si dám že chci být na mapě SMOKER a ted ze mě je nemesis tak proč nemůžu přitahovat lidi ?
tak proč se mi nemůže počítat sprit ? když vyvolený zabijí ZOMBIE/NEMESIS taky se jim počítá plnej počet bodů(kill 50 BODŮ)
Plus když mám nastavený že budu CLIMB a sem nemesis tak můžu lízt i po zdi
tak proč když si dám že chci být na mapě SMOKER a ted ze mě je nemesis tak proč nemůžu přitahovat lidi ?
-
birotomas - Zkušený
- Příspěvky: 168
- Registrován: 29 led 2015, 12:45
Re: Zpracování návrhů hráčů do updatu.
Takže dopisuji zde další celkem potřebnou věcičku. Jedná se o to, že rank je přizpůsoben na zabití a úmrtí. Jde vlastně o to, že za zombie se počítá úmrtí do ranku, ale za CT ne. Hodně lidí proto, když jsou zm nechodí do lidí. Jinak řečeno, rádi se zakempí a nic nedělají. Maximálně napíší, že si takovou blbostí nebudou ničit rank. Já vím, že by byli velmi nevyrovnány killy od úmrtí, ale i tak by se toto mohlo nějak pozměnit. Například by se mohli zapisovat úmrtí za CT i zabití, ale k tomu by se počítalo jen určité procento z úmrtí za zombie. Nevím jestli by to takto šlo udělat, ale určitě by se nad tím mohlo pouvažovat a nějak to pozměnit, aby hráči nemohli využívat tyto výmluvy.
Předem děkuji za přečtení, ale hlavně za pochvaly a souhlasy popřípadě zápory, které udělíte.
Předem děkuji za přečtení, ale hlavně za pochvaly a souhlasy popřípadě zápory, které udělíte.

Klidně si mě přidejte na steamu. Rád pomůžu, jestli to dokážu.
[CS 1.6 Admin] All ZM/BB *6.1.2015 - 19.4.2015.
[CS 1.6 Admin] All Knife *25.5.2016 - xx.xx.xxxx.
[CS 1.6 Admin] All Servers! *3.6.2016 - xx.xx.xxxx.
Steam : MaxwellCZE
[CS 1.6 Admin] All ZM/BB *6.1.2015 - 19.4.2015.

[CS 1.6 Admin] All Knife *25.5.2016 - xx.xx.xxxx.

[CS 1.6 Admin] All Servers! *3.6.2016 - xx.xx.xxxx.

Steam : MaxwellCZE
-
MaxwellCZE - Profesionál
- Příspěvky: 733
- Registrován: 18 kvě 2014, 19:42
Re: Zpracování návrhů hráčů do updatu.
MaxwellCZE píše:Takže dopisuji zde další celkem potřebnou věcičku. Jedná se o to, že rank je přizpůsoben na zabití a úmrtí. Jde vlastně o to, že za zombie se počítá úmrtí do ranku, ale za CT ne. Hodně lidí proto, když jsou zm nechodí do lidí. Jinak řečeno, rádi se zakempí a nic nedělají. Maximálně napíší, že si takovou blbostí nebudou ničit rank. Já vím, že by byli velmi nevyrovnány killy od úmrtí, ale i tak by se toto mohlo nějak pozměnit. Například by se mohli zapisovat úmrtí za CT i zabití, ale k tomu by se počítalo jen určité procento z úmrtí za zombie. Nevím jestli by to takto šlo udělat, ale určitě by se nad tím mohlo pouvažovat a nějak to pozměnit, aby hráči nemohli využívat tyto výmluvy.
Předem děkuji za přečtení, ale hlavně za pochvaly a souhlasy popřípadě zápory, které udělíte.
Zbytočnosť, tí čo hrajú urputne na rank tým stylom, že ani za ZM nechodia je málo. Jediný zápor je len ten, že keď je málo ZM. Ale inak keď je silná nákaza, tak títo jedinci nie sú potrebný. Takýchto je na serveru možno dvaja traja a aj z toho sú zvačšia ľudia.

-
N3mO - Mistr
- Příspěvky: 547
- Registrován: 20 dub 2014, 09:05
- Bydliště: Senica
Re: Zpracování návrhů hráčů do updatu.
N3mO píše:MaxwellCZE píše:Takže dopisuji zde další celkem potřebnou věcičku. Jedná se o to, že rank je přizpůsoben na zabití a úmrtí. Jde vlastně o to, že za zombie se počítá úmrtí do ranku, ale za CT ne. Hodně lidí proto, když jsou zm nechodí do lidí. Jinak řečeno, rádi se zakempí a nic nedělají. Maximálně napíší, že si takovou blbostí nebudou ničit rank. Já vím, že by byli velmi nevyrovnány killy od úmrtí, ale i tak by se toto mohlo nějak pozměnit. Například by se mohli zapisovat úmrtí za CT i zabití, ale k tomu by se počítalo jen určité procento z úmrtí za zombie. Nevím jestli by to takto šlo udělat, ale určitě by se nad tím mohlo pouvažovat a nějak to pozměnit, aby hráči nemohli využívat tyto výmluvy.
Předem děkuji za přečtení, ale hlavně za pochvaly a souhlasy popřípadě zápory, které udělíte.
Zbytočnosť, tí čo hrajú urputne na rank tým stylom, že ani za ZM nechodia je málo. Jediný zápor je len ten, že keď je málo ZM. Ale inak keď je silná nákaza, tak títo jedinci nie sú potrebný. Takýchto je na serveru možno dvaja traja a aj z toho sú zvačšia ľudia.
Do toho se musím přidat, bohužel. Jako jeden z aktivních hráčů a zároveň jako hráč hledící i na rank k tomu mám jisté připomínky. Když je zvolen jako hlavní zombie bot, lidi se sg, bz apod ho rozstřílí během chvilky, já se pak přihlásím do hry, zombie jsou jen boti a je nemožné dostat se ke komukoliv s lidí aby mě někdo pokaždé nezabil. Nesmrtky okamžitě ruší pomocí BZ a jakéhokoliv zombie sundají sotva se objeví. Když takto 10x po sobě umřeš jako zombie a víš, že to máš v ranku a vlastně jsi nikoho nezabil a víš, že ani nezabiješ, přestane tě bavit tohle dělat... A ano, hráčů hrajících na rank možná je málo, ale bohužel to jsou ti nejlepší co na serveru hrávají. Ti co útočí neustále jsou hráči, u kterých je víceméně náhoda, že vůbec někoho zabijí. Pak dojde admin a začne vyhrožovat kickem že nechávám -_- Pravidla dodržuju a řídím se pokyny, ale tohle mi přijde trochu jako vyhrožování, s takovou mi može hrozit vyhazov za to, že nezabiju někoho konkrétního a nebo nedám adminovi BZ nebo bůh ví proč ještě. Byl bych rád, kdyby se na tohle trochu přihlíželo a nějak se to poupravilo.
*32
-
Eco - Pokročilý
- Příspěvky: 63
- Registrován: 23 zář 2013, 17:32
- Bydliště: Napajedla
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků