{{ flash.text }}
sponzor gamesites.cz

Kamionem křížem krážem

přidáno dne 17.09.2014 uživatelem romus145

Zdravíčko,

již se pomalu, ale jistě blížíme ke konci. Nechci psát 10 blogů o kamionové přepravě. Chci vytáhnout jen to nejdůležitější a zaujmout něčím novým. Proto si myslím, že napsat 3 blogy o kamionové přepravě do vzdálenějších koutů světa bohatě stačí. Koneckonců bych chtěl rád napsat pár blogů týkajících se zajímavých poznatků a byl bych rád kdyby se nad mini každý zamyslel. Toto byl tedy jen takový menší výtažek co nás čeká a na co se můžete v dalším blogu těšit. :-) Dneska nás čeká poslední fáze a tou je jak jinak než Afghánistán, Irák, Irán a z části i Sýrie.

Celkově se jedná o státy problémové jsou zde střety zájmů jak v politice a náboženství. Jak někteří znalejší ví tak zde byli a jsou války. Tudíž zajisté chápete, že to zde není nikterak snadné. Většina řidičů se sem bojí jezdit protože se může stát, že zemřou. Ale co si budeme povídat, peníze jsou důležité a proto jsou lidé co do tohoto rizika vstupují. Je mnoho firem co se zabývají transportem do těchto zemí. Většinou se jedná o turecké řidiče, kteří nemají problém s jazykem a znají celní problematiku. Rád bych napsal pár vět o každém státu. Začal bych Afghánistánem, sem se vozí především potraviny. Ty se vozí pro US Army takže se zde člověk domluví anglicky. Většinou se jezdí do Mazari Sharifu, který je kousek od Uzbekistánských hranic. Zde se jezdí přes noc v konvoji aby se předešlo riziku. Zpět jedou kamiony prázdné většinou se dokládají po cestě. Další na řadě je Irán zde je větší poklid a tudíž menší riziko.  V okolí hlavního města Teheránu je rozšířen strojírenský průmysl. Dělají se zde návěsy pro kamiony a mnohé další. Zpět se vozí koberce, kožešiny a všechny možné oříšky. Iránští řidiči jezdí do Evropy často. Můžete je potkat na Slovensku a ve Vídni v přístavech kde mají menší setkávací místa. Postupujeme dál na západ takže následuje Iráq. Zde je situace špatná. Bombové útoky, nálože, miny v cestách. Když zde bylo silné riziko tak řidiči z Evropy zboží dováželi pouze k hranicím a vojáci si je rozváželi sami. Sem se jezdí také v konvojích a opět v noci. Stává se, že konvoj jede a najednou řidič vidí jak někdo dostal zásah a hoř mu návěs. Bohužel i toto se stává. V dnešní době už tak často ne, ale riziko tu je. A jako poslední zůstává Sýrie. Do tohoto státu jezdil několik desítek let můj bratranec. Po tom co se tam děje raději jezdí po Evropě. Zde je situace ještě horší jako v Iráku. Bratranec měl nehodu kdy najel na minu a odstřelil si přední část kamionu, ale přežil. Zde se kradou celé kamiony a proto řidiči mají zbraně. 

Celkově bych chtěl říct, že jsou agentury které nabízejí tuto práci, ale již se stalo pár nehod kdy se stala chyba a řidiči byli zastřeleni a nebo pověšeni z mostu. Nechci dělat reklamu, ale zde je video přepadení konvoje https://www.youtube.com/watch?v=uMX3BicGcGc pár řidičů zemřelo. Jsou zde teroristé a ti se s nikým nepářou. Toto je obsáhlejší blog protože je poslední a proto zde dám i více fotek. 

Zde dostal řidič zásah od rakety Afghánských teroristů.

Tudy vyšla střela ven.

Typický Pákistánský kamion. Zajímavé zdobení, že?

Vojáci doprovází kamiony

 

 

Zde poslední fotka až z daleké Saudské Arábie, cesta tam i zpět trvala několik měsíců

napsat komentář
komentářů: {{ comment.owner.comments }}
{{ comment.created }} VIP
{{ comment.text }}
Komentář byl smazán
komentářů: {{ comment.owner.comments }}
{{ reply.created }} VIP
{{ reply.text }}
Komentář byl smazán
napsat komentář