{{ flash.text }}
sponzor gamesites.cz

Mad Max - cesta za pomstou a spravedlností

přidáno dne 26.04.2015 uživatelem Luther

Letos, konkrétně 4. září by na PC a konzole nové generace, měla vyjít post-apokalyptická open-world akce na motivy trilogie o šíleném Maxovy, který natočil mezi lety 1979-85 režisér George Miller s tehdy začínající hvězdou Melem Gibsonem. Na hře samotné dělá Avalanche Studio, které má na svědomí i veleúspěšné Just Cause včetně jeho pokračování.

 

__________________________________________________________________________________

 

Nebude se jednat o žádný survival horor ale o pořádnou akci, která bude sloužit jako prequel k filmu Mad Max: Fury Road. To znamená, že po dějové stránce se bude řadit mezi poslední díl s podtitulem Dóm hromu a již zmiňovaný nejnovější díl s podtitulem Šílená cesta, který dorazí do kin 15. května. Na herním Mad Maxovi spolupracuje i samotný režisér George Miller, ovšem i přes jeho přítomnost je vývoj a výsledný produkt plně v režii Avalanche.

 

 

Boj s gangy plných psychopatů i samotnou pustinou

Hlavními nepřáteli bude gang banditů vedený brutálním Scrotusem. Ten vás v začátcích hry přepadne, okrade o vaše vozidlo a téměř zabije. V pustině tak začínáte cestu za pomstou a spravedlností. Na té by vás měl doprovázet po vašem boku i pes a mechanik Chumbucket. Ten vám bude například opravovat vaše vozidlo.

Kromě banditů se budete muset vypořádat i se základními potřebami pro přežití vaší postavy jako je jídlo a pití. To můžete získat na místech kde krouží supy nebo díky vašemu čtyřnohému společníkovy, který je schopný najít zásoby či vodu. Naopak by neměl být nedostatek paliva, dle tvůrců by totiž nedostatek ježdění ve vozidlech působil kontraproduktivně.

 

Poušť, zbytky civilizace včetně dálnic a zase poušť

Podle tvůrců bude svět živý, rozmanitý, plný jeskyní, sopek, rozpadlých míst, zavátých dálnic a především dýchající svou vlastní atmosférou. Jednotlivé regiony pustiny budete moci prozkoumávat pomocí horkovzdušných balonů, ty navíc budou sloužit i jako nejbližší pozice u kterých se v případě vaší smrti znova objevíte. Svět by měl obsahovat i spoustu kempů a pevností, které budete moci dobývat a tím snižovat vliv gangů. V každém regionu by jich mělo být dostatek s různou mírou obtížnosti. Navíc budete mít i možnost narazit na takzvané Top Dog kempy, který budou v určitém regionu jednou či dvakrát. V každém takovém kempu vás kromě toho bude čekat i boss fight se speciální obtížností a spoustou nepřátel. Do dobytých pevností se následně nastěhují jiní přeživší hledající úkryt. V samotné pustině pak budete moci nacházet i některé velice cenné kousky výzbroje nebo dílů do vozidel.

 

 

Vše se točí okolo aut

A právě vozidla jsou tím nejhlavnějším a nejdůležitějším prvek, které si bude moci vylepšovat  přes garáž, do které se dostanete přes menu hry. Každá část úpravy bude mít vliv na fyziku, rychlost, hmotnost a další aspekty automobilu. Budete moci vyměnit pneumatiky, karosérii, motor, brzdy, tlumiče a mnoho dalšího. A pokud vás omrzí vaše aktuální auto, nebude problém si v některé z pevnosti koupit nové či si jen něco dokoupit. Další upgrady pak lze získat i sbíráním šrotů všude možně, včetně napadáním nepřátelských konvojů a plněním klíčových úkolů.

 

 

Souboje s nepřáteli i přeživšími

Nebude to ale jen o úkolech. Občas se dostanete do situace, kdy nebudete mít auto, aby jste uprchli, a vy tak budete muset použít své zbraně včetně pěstí. Soubojoví systém by měl být podobný jako v sérii Arkham City a kromě zabíjení banditů budete muset občas zabít i nějakého toho přeživšího pro vlastní přežití.

 

__________________________________________________________________________________

 

Hra by měla být čistě singleplayerovou záležitostí a vyjde pouze na konzole nové generace, Xbox One a Play Station 4, a PC. My osobně doufáme, že hra bude ještě mnohem lepší než bylo možné vidět na prvních trailerech a bude se jednat o jednu z nejlepších her letošního podzimu.

 

 

Těšíme se:

- na šíleného Maxe

- širokou paletu upgradů a vozidel

-  určité odkazy k filmům o Mad Maxovi

- prozkoumávání pustiny

 

Bojíme se:

- průměrného příběhu

- špatnou AI nepřátel

- optimalizace

Autor: Luther; Zobrazeno: 4820x
napsat komentář
komentářů: {{ comment.owner.comments }}
{{ comment.created }} VIP
{{ comment.text }}
Komentář byl smazán
komentářů: {{ comment.owner.comments }}
{{ reply.created }} VIP
{{ reply.text }}
Komentář byl smazán
napsat komentář