Příspěvků: 17
• Stránka 2 z 2 • 1, 2
Re: [*P] zm_artic_fun_gs
Luther píše:stargate píše:Luthere, jsem rád, že tvorbu map stále navštěvuješ. Od letních prázdnin se tu nic nedělo![]()
Vidím, že se našel další mapper, který má zálusk na remaky zm mapTu druhou mapu (Biohazard) jsem taky chtěl předělat, ale to by byla práce na delší dobu. Teď se opět nejspíše zaměřím na zm_artic_fun. Už mám nové 512x512 textury (dříve jsem dělal pouze s 128x128).
Mapa bude překopána do opuštěného vojenského bunkeru v lesích (styl HL2:EP2 - White Forrest).
To zní velice zajimavě, jsem velice zvědavý jak se s tím popereš. A k těm texturám. Myslím si, že je zbytečné mít textury větší jak 256x256.Čím je máš větší, tím je více musíš zmenšovat a tím ty rostou hodnoty wpoly a můžou klesat i FPS. Engine 1.6ky hold není dokonalý a s tím se člověk musí smířit. Viz diskuze u mé zm_mansion_vice_city, kde mi to WoodyAllenJesus skvěle vysvětlil a přímo ukázal na skoro mé první mapě.
Nebýt jeho, tak nikdy nedělám tak dobré mapy.
Proti wpoly existuje lék, ale je to pěkná fuška to zrealizovat.
http://forums.svencoop.com/showthread.p ... nal-manner

-
stargate - Drbna
- Příspěvky: 260
- Registrován: 23 led 2013, 15:14
Re: [*P] zm_artic_fun_gs
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Re: [*P] zm_artic_fun_gs
up..
Nechcete to nahodit aspoň na zkoušku ?
Nechcete to nahodit aspoň na zkoušku ?

- xeeeryyy
- Amatér
- Příspěvky: 42
- Registrován: 03 bře 2016, 14:48
Příspěvků: 17
• Stránka 2 z 2 • 1, 2
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků