• Stránka 1 z 1
[Zamietnuté] Žádost o Práva JB4/Manko
Název Sekce ve které bych chtěl práva: JailBreak/Jailbreak 4/Manko
Zdravím všechny kteří si toto čtou a rád bych tímto požádal o práva na Jailbreak Serverech
Nick ve hře: Manko
Nick na Foru: Manko12
Profil na fore: ucp.php
Věk: 16 let ( za 2 měsíce 17 let)
Steam Nick: Forex http://steamcommunity.com/profiles/76561198123875419/
Steam ID: STEAM_0:1:81804845
HLstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... yer=990406
Nějaké bany nebo prohřešky na Gamesites nebo jinde: Samozřejmě když sme snad všichni začínali hrát tak nikdo neuměl tak nějak pravidla takže tak 4 roky zpět tam jsou nějaké bany za MFK ze kterých jsem si hodně toho vzal
Něco o mě: Moje jméno je Martin je mi 16 let studuji Střední Zdravotnickou a vyšší odbornou školu zdravotnickou v Karlových Varech v oboru LAS (Laboratorní Asistent) kromě hraní Counter-Striku samozřejmě hraji i jiné hry např. League of Legends, World of Warcraft, CS:GO apod. rád sportuji jezdím na kole a 5 let jsem dělal závodně plavání dostal jsem se i na Mistrovství České republiky kde sem skončil na 2. místě rád se podívám na nějaké filmy moje nejoblíbenější žánry jsou Horror, Sci-fi, Fantasy
Proč Chci na GS adminovat: Je to hlavně z toho důvodu že na serverech Jailbreaku se tvoří nebo je vytvořena taková komunita lidí prostě kteří neustále dávají Freekilly a nejsou vůbec za to potrestaný když mam možnost tak všechno hned hlásím adminovi zároveň je to taktéž z toho důvodu, že mam v poslední době obrovské množství času, a taky se snažím pomáhat druhým hráčům, když např. neví jestli nějaká oblast je CT zona nebo ne a hlavně myslím, že tato práce by mne mohla bavit
Já vám děkuji za přečtení a očekávám brzy výsledek sem připraven na jakékkoliv rozhodnutí
s pozdravem
Manko
Zdravím všechny kteří si toto čtou a rád bych tímto požádal o práva na Jailbreak Serverech
Nick ve hře: Manko
Nick na Foru: Manko12
Profil na fore: ucp.php
Věk: 16 let ( za 2 měsíce 17 let)