Re: Návrh na menší posilnění zm strany!
ta ultimete infection by byla strašně dobře zneužitelná - hraješ za ZM, a tvojeho kámoše nějak dostali z kempu a potřebuje pomoct
zalezeš na druhej konec mapy, koupíš ultimate inf, a tím získáš kámošovi dost času a zachráníš mu tím život
rozhodně znemožnit switchování mezi haniballem a termem, buffnout resista, a nějak tam naimplentovat ten slow granát (mohl by cca na 10 sec snížit rychlost střelby, snížit odolnost proti ZM, a klidně i snížit movement speed)
menší návrh: s snižujícím timeleftem by rostly ZM životy

rozhodně znemožnit switchování mezi haniballem a termem, buffnout resista, a nějak tam naimplentovat ten slow granát (mohl by cca na 10 sec snížit rychlost střelby, snížit odolnost proti ZM, a klidně i snížit movement speed)
menší návrh: s snižujícím timeleftem by rostly ZM životy
-
Jachymovec - Pokročilý
- Příspěvky: 101
- Registrován: 28 říj 2015, 11:52
Re: Návrh na menší posilnění zm strany!
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Re: Návrh na menší posilnění zm strany!
Za hanibala by som dal odporucanie aby sa armor regeneroval iba ak zabije ZM a aby to bola nejaka normalna hodnota a nie uplne premrstena. A dalsi problem, ktory sa tyka hanibala aj terma je ten ze si hraci nazbieraju spirity tak ich pouziju na speed- kto ma potom nahanat tlupu hanibalov a termov, ktori sa nedaju dobehnut ani so speed zm lebo maju vacsiu rychlost?
Bolo by dobre uvazovat aby si aj za zm mohli hraci s vip a evip kupovat za body nejake predmety. Jednym z nich by bol granat, ktory znemozni humanom strelbu na urcity cas (3 sek.)- hodilo by sa to na zakempenych humanov v krytoch. Granat by mal ucinok aj cez stenu (nie ako frost zm, ktory musi priamo zasiahnut ciel).
Bolo by dobre uvazovat aby si aj za zm mohli hraci s vip a evip kupovat za body nejake predmety. Jednym z nich by bol granat, ktory znemozni humanom strelbu na urcity cas (3 sek.)- hodilo by sa to na zakempenych humanov v krytoch. Granat by mal ucinok aj cez stenu (nie ako frost zm, ktory musi priamo zasiahnut ciel).
-
KaillerSVK - Kolemjdoucí
- Příspěvky: 15
- Registrován: 01 čer 2014, 15:01
Re: Návrh na menší posilnění zm strany!
Alebo nech spirity funguju aspoň polovične aj na zombie.. 

-
Misicu - Profesionál
- Příspěvky: 667
- Registrován: 21 říj 2016, 22:26
- Bydliště: Slovensko
Re: Návrh na menší posilnění zm strany!
Misicu píše:Alebo nech spirity funguju aspoň polovične aj na zombie..
Boli ale bolo to na prt
Ex Admin : All Zombie all Jump
Ex pomocnik akademie
Administrator since 4.1.2016
Ex pomocnik akademie
Administrator since 4.1.2016
-
TiberSeptim - Spamerův sluha
- Příspěvky: 944
- Registrován: 12 črc 2015, 20:58
Re: Návrh na menší posilnění zm strany!
Mno, kdyb každej ZM nehrál sám za sebe a domluvili se 2 nakažení, že vezmou frosta nebo frosta+smokera a hanibal nemá nejmenší šanci si udržet armor. Jediný problém zde je komunikace mezi hráči.
Discord: Viyomi#5590
Steam: http://steamcommunity.com/id/IamViyomi
Steam: http://steamcommunity.com/id/IamViyomi
-
DarkRayCode - Spamerův sluha
- Příspěvky: 1092
- Registrován: 17 čer 2013, 18:23
Re: Návrh na menší posilnění zm strany!
keron píše:Mam par navrhov, ktore by mohli hru CTckam stazit.
Najprv by som rad podakoval Lutherovi, bez neho by nebolo tolko skvelych map.
Suhlasim s Dwandym, hra je zatial najvyrovnanejsia v historii.
K tym navrhom.
1. Kluc uvidi len ten hrac, ktory zabije zombie, z ktoreho kluc vypadne. Nebudu sa kradnut kluce, stazi to pristup k vylepsovaniu vlastnosti CT.
2. Resist nebude spomalovany, ked do neho budu strielat CTcka. Zlepsi to pristup do kempov. Resist nadobudne lepsiu hratelnost. MOZNO
3. Siet. Za 100 bodov by mohol zombie hodit na zem siet, ktora spomali CTcka. Hraci budu mat stazene manevrovacie schopnosti pocas celeho kola. Siet by mohla mat velkost 3x3 policka. Kazdy zm by mohol hodit len jednu siet pocas kola.
4. Ultimate infection. Za 200 bodov by jeden hrac mohol aktivovat tuto schopnost, ktora vsetkych zombies na mape teleportne k zombiekovi, ktory danu schopnost aktivoval. Vyuzitelnost vidim v situaciach, ked je v kempe vela CT a neda sa k nim dostat. Vznikne tym vacsia sanca nakazenia kempu. Tu asi treba zobrat do uvahy aj to, ze to mozu hraci zneuzivat. Preto by to bolo mozne pouzit len pri niektorych situaciach, ktore by hra identifikovala a umoznila hracovi danu schopnost pouzit. Podobne ako inf, raz pouzijes, uz to nebude mozne v kole pouzit.
*****Body 1 a 2 by rozhodně byly top!
*****Ta 3 už možná tolik ne, nicméně by to bylo super na omezení escape, dmg, nebo speedu za SP.
*****Ale ta 4 nezní úplně špatně, jen je otázka, jestli ostatní hráči nebudou na dosah zabití jiného hráče a z ničeho nic jsou jinde - jako hráče by mě to nepotěšilo

*****Ještě jsem trochu uvažoval o infectu. Delší dobu pozoruju, že někteří hráči koupí inf a vyhodí ho jinam, aby to neschytal hráč, se kterým se (očividně) nechává, a tohle si pak oplácí dle potřeby a inf tím ztrácí využití. Možná by nebylo špatné, kdyby INF, který mine nebyl automaticky vyhozen z nabídky, ale aby v ní zůstal. Hráč, který ho vyhodí pochopitelně pak o body přijde.
*32
-
Eco - Pokročilý
- Příspěvky: 63
- Registrován: 23 zář 2013, 17:32
- Bydliště: Napajedla
Re: Návrh na menší posilnění zm strany!
Pri nevhodnom pomere han/term voci zombiekom, by hra mohla zvysit automaticky damage nemrtvym. Hs 520 dmg, normal hit 130 dmg. Big 1040 dmg do hs a klasic hit 260 dmg, do casu, kym sa pomer medzi han/term a nemrtvymi ustali. Nasledne hra prepne damage na obligatnu uroven.
Za pokus by to mozno stalo.
Za pokus by to mozno stalo.
-
keron - Zkušený
- Příspěvky: 122
- Registrován: 14 srp 2013, 16:33
Re: Návrh na menší posilnění zm strany!
Co sa tyka navrhu 60/40 suhlasim je to aj na servery ktorom teraz hravam a je to lepsie. Takisto suhlasim s posilnenim resista a takisto by som navrhol zaviezt spat halucinogenne granaty. Suhlasim so zakazom striedania terma s hanibalom. Mate par dobrych napadov ALE tym padom treba dat aj ludom sancu prezit aj bez terma/hanibala napr. Dat mu daku zbran ktora mu pridava armor Plasmagun alebo odhadzovac ten granatomet z minulosti co odhadzoval zombikov ( pri tychto zbraniach sa neda kupit term/hanibal) alebo mat moznost kupit tieto zbrane za spirity ako dakedy dragon cannon.
- MgrTERENCE
- Amatér
- Příspěvky: 20
- Registrován: 02 zář 2015, 09:41
Re: Návrh na menší posilnění zm strany!
MgrTERENCE píše:Co sa tyka navrhu 60/40 suhlasim je to aj na servery ktorom teraz hravam a je to lepsie. Takisto suhlasim s posilnenim resista a takisto bu by som navrhol zaviezt spat halucinogenne granaty. Suhlasim so zakazom striedania terma s hanibalom. Mate par dobrych napadov ALE tym padom treba dat aj ludom sancu prezit aj bez terma/hanibala napr. Dat mu daku zbran ktora mu pridava armor Plasmagun alebo odhadzovac ten granatomet z minulosti co odhadzoval zombikov ( pri tychto zbraniach sa neda kupit term/hanibal) alebo mat moznost kupit tieto zbrane za spirity ako dakedy dragon cannon.
A zm si ani nepisknu

Ex Admin : All Zombie all Jump
Ex pomocnik akademie
Administrator since 4.1.2016
Ex pomocnik akademie
Administrator since 4.1.2016
-
TiberSeptim - Spamerův sluha
- Příspěvky: 944
- Registrován: 12 črc 2015, 20:58
Re: Návrh na menší posilnění zm strany!
Preco by si nepiskli ? Ved na resista alebo hlavneho a na nesmrku by to neplatilo a zase tolko armoru na plasme sa nazbierat neda ze by mal 500 ja co tak nazbieram na jednom servery je kolo 150-200 aj to sa musim snazit (1kill -10 armor) ale i tak vacsinou pride crab s nesmrtkou a je po mne
a odhadzovac nebere vela ten je urceny skor na ochranu pred nesmrtkami ...... A da sa to obmedzit aby to nemal kazdy nape. Ze by sa dali kupit len za spirity 20 sp a tak ju nebude mat kazdy druhy hrac .,. Inak neviem coho sa obavas ved aj tak je kazde 2-3 kolo daky mod po ktorom zmiznu vsetky zbrane 


- MgrTERENCE
- Amatér
- Příspěvky: 20
- Registrován: 02 zář 2015, 09:41
Re: Návrh na menší posilnění zm strany!
Eco píše:keron píše:Mam par navrhov, ktore by mohli hru CTckam stazit.
Najprv by som rad podakoval Lutherovi, bez neho by nebolo tolko skvelych map.
Suhlasim s Dwandym, hra je zatial najvyrovnanejsia v historii.
K tym navrhom.
1. Kluc uvidi len ten hrac, ktory zabije zombie, z ktoreho kluc vypadne. Nebudu sa kradnut kluce, stazi to pristup k vylepsovaniu vlastnosti CT.
2. Resist nebude spomalovany, ked do neho budu strielat CTcka. Zlepsi to pristup do kempov. Resist nadobudne lepsiu hratelnost. MOZNO
3. Siet. Za 100 bodov by mohol zombie hodit na zem siet, ktora spomali CTcka. Hraci budu mat stazene manevrovacie schopnosti pocas celeho kola. Siet by mohla mat velkost 3x3 policka. Kazdy zm by mohol hodit len jednu siet pocas kola.
4. Ultimate infection. Za 200 bodov by jeden hrac mohol aktivovat tuto schopnost, ktora vsetkych zombies na mape teleportne k zombiekovi, ktory danu schopnost aktivoval. Vyuzitelnost vidim v situaciach, ked je v kempe vela CT a neda sa k nim dostat. Vznikne tym vacsia sanca nakazenia kempu. Tu asi treba zobrat do uvahy aj to, ze to mozu hraci zneuzivat. Preto by to bolo
mozne pouzit len pri niektorych situaciach, ktore by hra identifikovala a umoznila hracovi danu schopnost pouzit. Podobne ako inf, raz pouzijes, uz to nebude mozne v kole pouzit.[/quote
*****Body 1 a 2 by rozhodně byly top!
*****Ta 3 už možná tolik ne, nicméně by to bylo super na omezení escape, dmg, nebo speedu za SP.
*****Ale ta 4 nezní úplně špatně, jen je otázka, jestli ostatní hráči nebudou na dosah zabití jiného hráče a z ničeho nic jsou jinde - jako hráče by mě to nepotěšilonicméně tuto možnost bych uvítal v případech last human nebo když X posledních hráčů bude v jednom kempu.
*****Ještě jsem trochu uvažoval o infectu. Delší dobu pozoruju, že někteří hráči koupí inf a vyhodí ho jinam, aby to neschytal hráč, se kterým se (očividně) nechává, a tohle si pak oplácí dle potřeby a inf tím ztrácí využití. Možná by nebylo špatné, kdyby INF, který mine nebyl automaticky vyhozen z nabídky, ale aby v ní zůstal. Hráč, který ho vyhodí pochopitelně pak o body přijde.
takova blbost nebreč a ber kliče a pak tu piš takove blbost.
-
bajgar - Mistr
- Příspěvky: 552
- Registrován: 12 pro 2015, 21:13
Re: Návrh na menší posilnění zm strany!
TiberSeptim píše:A preco by ctcka mali cakat az kym ich niekto nakazi a potom si niekto zobere terma/hanna = odide zo serveru alebo bude nadavat![]()
a nikto si hru neuzije
Chcelo by to znizit armor hannovi alebo by sa mu nemal regenerovat armor pri kille zm
stímhle souhlasím
evip vyhody jsou od toho abys je užil a ne čekal než bude nejaka pos***a nakaza ,kterou je snadne udelat. máte healera zombika ma 3 vteriny nemsrtelnost což je dobra vyhoda

-
bajgar - Mistr
- Příspěvky: 552
- Registrován: 12 pro 2015, 21:13
Re: Návrh na menší posilnění zm strany!
Takže tu nepište sra***
Ty máš tak co hodnotit, Po GS zakládáš nesmyslné návrhy a na každý znich si dostal stejnou odpověd. "pitomost".
Welyof : Ked si chce niekto verit nech, ale nech si o tom keca doma v izbicke pod obrazom jeziska a nie mne do ucha v autobuse
Welyof 2k18
Welyof 2k18
-
Mexxis - Mistr
- Příspěvky: 542
- Registrován: 27 srp 2013, 12:06
Re: Návrh na menší posilnění zm strany!
Mexxis píše:Takže tu nepište sra***
Ty máš tak co hodnotit, Po GS zakládáš nesmyslné návrhy a na každý znich si dostal stejnou odpověd. "pitomost".
A ty stím neco uděláš ne ?



-
bajgar - Mistr
- Příspěvky: 552
- Registrován: 12 pro 2015, 21:13
Re: Návrh na menší posilnění zm strany!
Je pravda že stímhle nic dělat nehodlám, Ale aspoň jsem už něco udělal. Bohužel, Co se zatím potvrdilo tak nikde u tvého topiku jsem neviděl "Možná by se to dalo udělat, zajímavý návrh" nebo podobnou větu. Tak se pak nediv, že mi vadí když člověk jako ty kritizuje něco když sám lepší návrh nevymyslel.
Welyof : Ked si chce niekto verit nech, ale nech si o tom keca doma v izbicke pod obrazom jeziska a nie mne do ucha v autobuse
Welyof 2k18
Welyof 2k18
-
Mexxis - Mistr
- Příspěvky: 542
- Registrován: 27 srp 2013, 12:06
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků