• Stránka 1 z 1
[Z]Žadost o práva na only DUST2 #2
Název: Práva na Dust only II
Ahoj, rád by sem požádal o admin práva na dust2 #2
Nick v hre : biaNco
Nick na fóre : Zakai
Vek : 24
Steam nick : roonie12
Steam ID : STEAM_0:1:41299570
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_821/hl ... player=437
Bany: 1x jsem dostal ban za AB, zkoušel jsem to jen ze zvědavosti. Ovšem bylo to tak okatý (skákal cross), tak jsem si moc nezahrál
. Toto byla moje první zkusenost vůbec co se cheatů jedna. Dále ban za nadávky, které vyprovokoval Bezmozek (dostává bany pravidelně za nevhodné chovaní). Hraji fair play a tak to i zůstane
.
Niečo o sebe : Jmenuji se Robert, je mi 24 let a pocházím z Vysočiny, nyní bydlím v Praze. Vystudoval jsem Gymnázium v Pelhřimově, ale bohužel na vysokou jsem nenastoupil z důvodu práce. Pracuji jako dopravce pro pekárnu. Tento rok snad budu mít vhodné podmínky ke studiu, tak přemýšlím, že letos už k přijímačkám dorazím
. Maturitu mám ze základních předmětu + matematika a ZSV.
Jazyky: Angličtina - B2, němčina - základy
Něco málo z mých koníčků:
- Co se týče sportu, tak jsem dříve hrál fotbal, florbal. Nyní hraji rekreačně tenis. Mimochodem jsem velký fanda tohoto sportu, mám velký přehled o rankingu i aktualní formě jednotlivých hráčů jak z ATP tak i WTA. Dovolím si tvrdit, že jsem docela dobrý analyzátor zápasů. Klidně můžeme probrat určité sázkové tipy
.
- Rád čtu odborné knihy, především o psychologii a trestním právu. Původně jsem plánoval nastoupit na práva, ovšem nastaly v mém životě věci, které přerušily mé plány (doufám, že jen posunuly). Jak se říká, nikdy není pozdě...
- Ve svém volném čase rád řídím, poslouchám hudbu, cestuji.
Hlavně svůj free time trávím u cska. Hraji už cca 8 let. Prostřídal jsem několik serverů, ale tady mi to nejvíce vyhovuje. Dříve jsem adminoval na menším konkurečním serveru.