Příspěvků: 32
• Stránka 2 z 3 • 1, 2, 3
Re: [*M*] zm_dd_evolution
Chvála Lutherovi, konečne dust mapa, ktorá nebude hráčov odradzovať svojo veľkosťou.
Inak pekná mapa a možno dalšie oživenie Zm modu.
A ešte k tým pádom serveru na mape zm_dd. Včera sa tá mapa hrala dva razy (čo som aspoň ja bol na serveru) a vždy po prvom kole padla.. I
Inak pekná mapa a možno dalšie oživenie Zm modu.

A ešte k tým pádom serveru na mape zm_dd. Včera sa tá mapa hrala dva razy (čo som aspoň ja bol na serveru) a vždy po prvom kole padla.. I
-
N3mO - Mistr
- Příspěvky: 547
- Registrován: 20 dub 2014, 09:05
- Bydliště: Senica
Re: [*M*] zm_dd_evolution
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
- Bydliště: Senica
Re: [*M*] zm_dd_evolution
Čau tvoje mapa je dobrá ale zdá se mi že je malá takže si myslim že když bude na serveru 32 hráču a first(jump zombie) bude mít 12K života tak hrači nebudou mit šanci +/- nepočitam když každej bude mít bazuku to je jiná
no nwm počkám si na tu mapu jak se bude líbit..... 


EVIPS: Zombie Chronic 1, Deathrun 1, Dust maps, Zombie Night 1
VIP: Knife 3, Aim
STEAM: Gigames910

VIP: Knife 3, Aim
STEAM: Gigames910

-
gigames - Pokročilý
- Příspěvky: 107
- Registrován: 09 lis 2013, 20:00
Re: [*M*] zm_dd_evolution
gigames píše:Čau tvoje mapa je dobrá ale zdá se mi že je malá takže si myslim že když bude na serveru 32 hráču a first(jump zombie) bude mít 12K života tak hrači nebudou mit šanci +/- nepočitam když každej bude mít bazuku to je jináno nwm počkám si na tu mapu jak se bude líbit.....
Hrál jsem ji dnes odpledne na Chronicu #1 s cca 30 lidmi a možná mi nebudeš věřit ale first tam padne stejně rychle jako na zm_army_tn_beta3. Takže tvůj názor nesdílím.

YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
-
Luther - Spamerův sluha
- Příspěvky: 1018
- Registrován: 28 úno 2013, 21:15
Re: [*M*] zm_dd_evolution
Blíží se nám zimní období a proto přicházím se specialní verzí této mapy! - zm_dd_evolution_snow
Link ke stažení: zm_dd_evolution_snow
Pár screenů: Chlad je cítit naprosto všude!, Hnusné kempy jsou lépe kamuflované
, Padá snížek bílí...
Poznámka autora: Pro lepší atmosféru doporučuji zapnout počasí (příkaz cl_weather "1")
Link ke stažení: zm_dd_evolution_snow
Pár screenů: Chlad je cítit naprosto všude!, Hnusné kempy jsou lépe kamuflované

Poznámka autora: Pro lepší atmosféru doporučuji zapnout počasí (příkaz cl_weather "1")
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
-
Luther - Spamerův sluha
- Příspěvky: 1018
- Registrován: 28 úno 2013, 21:15
Re: [*M*] zm_dd_evolution
Prečo sa na tejto mape už nehrá?...bola fajná.
"Nie je možné poraziť človeka, ktorý sa nikdy nevzdáva." - Babe Ruth.
Ex CS1.6 Admin -> 27.11. 2020 -> 1.8.2024
Ex CSGO Admin -> 19.3. 2022 -> 26.9.2022
Ex CS1.6 Admin -> 27.11. 2020 -> 1.8.2024
Ex CSGO Admin -> 19.3. 2022 -> 26.9.2022
-
LuckONE - Mistr Yoda
- Příspěvky: 2515
- Registrován: 20 čer 2015, 20:58
- Bydliště: Tvrdošín
Re: [*M*] zm_dd_evolution
CrazYHULK, to tě nikdo nenaučil číst? Nebo jsi tak tupý, jako tupoúhlý trojúhelník a jenom huntíš nesmyslně příspěvky?
Hned v prvním příspěvku je napsané, že tato mapa je pro Zombie Plague 7.1 a to je pouze na ZM CPL Only, na ostatních serverech je jiné plague..
Hned v prvním příspěvku je napsané, že tato mapa je pro Zombie Plague 7.1 a to je pouze na ZM CPL Only, na ostatních serverech je jiné plague..

-
SieurDesto - Mistr Yoda
- Příspěvky: 2434
- Registrován: 01 dub 2013, 15:21
- Bydliště:
Re: [*M*] zm_dd_evolution
Hlavní důvody proč mapa není na serveru:
1. Asi nejzásadnější věc, která mapu vyřadila z maplistu, byla její otevřenost. Hráči měli až příliš moc šance proti zombies, když mohli chodit po okrajích mapy. Díky tomu neměl ani First Zombie téměř šanci vůbec někoho nakazit.
2. Další věcí bylo rozložení a i počet kemp. Mapa vzhledem ke své velikosti obsahovala příliš málo kemp. Navíc se jednalo o velice jednoduché kempy, vždy maximálně pro jednoho hráče, takže v nich nešlo kempit ve větším počtu.
1. Asi nejzásadnější věc, která mapu vyřadila z maplistu, byla její otevřenost. Hráči měli až příliš moc šance proti zombies, když mohli chodit po okrajích mapy. Díky tomu neměl ani First Zombie téměř šanci vůbec někoho nakazit.
2. Další věcí bylo rozložení a i počet kemp. Mapa vzhledem ke své velikosti obsahovala příliš málo kemp. Navíc se jednalo o velice jednoduché kempy, vždy maximálně pro jednoho hráče, takže v nich nešlo kempit ve větším počtu.
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
-
Luther - Spamerův sluha
- Příspěvky: 1018
- Registrován: 28 úno 2013, 21:15
Re: [*M*] zm_dd_evolution
Luther píše:Hlavní důvody proč mapa není na serveru:
1. Asi nejzásadnější věc, která mapu vyřadila z maplistu, byla její otevřenost. Hráči měli až příliš moc šance proti zombies, když mohli chodit po okrajích mapy. Díky tomu neměl ani First Zombie téměř šanci vůbec někoho nakazit.
2. Další věcí bylo rozložení a i počet kemp. Mapa vzhledem ke své velikosti obsahovala příliš málo kemp. Navíc se jednalo o velice jednoduché kempy, vždy maximálně pro jednoho hráče, takže v nich nešlo kempit ve větším počtu.
achich... a někdo nějaký rm (zmenšení, + campy) asi dělat nechce, co? :´( :´( :´(
-
Jachymovec - Pokročilý
- Příspěvky: 101
- Registrován: 28 říj 2015, 11:52
Re: [*M*] zm_dd_evolution
Kamikadzee píše:Mne sa tiež mapka páči len tých kemp mohlo byť viacej
Přesně

-
Davey - Amatér
- Příspěvky: 44
- Registrován: 25 říj 2015, 10:58
Re: [*M*] zm_dd_evolution
Jachymovec píše:Luther píše:Hlavní důvody proč mapa není na serveru:
1. Asi nejzásadnější věc, která mapu vyřadila z maplistu, byla její otevřenost. Hráči měli až příliš moc šance proti zombies, když mohli chodit po okrajích mapy. Díky tomu neměl ani First Zombie téměř šanci vůbec někoho nakazit.
2. Další věcí bylo rozložení a i počet kemp. Mapa vzhledem ke své velikosti obsahovala příliš málo kemp. Navíc se jednalo o velice jednoduché kempy, vždy maximálně pro jednoho hráče, takže v nich nešlo kempit ve větším počtu.
achich... a někdo nějaký rm (zmenšení, + campy) asi dělat nechce, co? :´( :´( :´(
Zrovna Dust mapka se stala obětí mojich experimentů, abych si trochu oživil mapování, než jsem vytvořil zm_aztec_infinity.

Nejprve jsem vytvořil zm_small_dust_classic, která vychází právě z zm_dd_evolution. Přidal jsem tam jednu novou lokalitu a vytvořil pár kemp spíše pro ten nejprimitivnější základní Zombie Mod.


Pak následovala zm_dust_undead, která naopak o jednu lokalitu přišla. Ironie.




YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
-
Luther - Spamerův sluha
- Příspěvky: 1018
- Registrován: 28 úno 2013, 21:15
Re: [*M*] zm_dd_evolution
Luther píše:Jachymovec píše:Luther píše:Hlavní důvody proč mapa není na serveru:
1. Asi nejzásadnější věc, která mapu vyřadila z maplistu, byla její otevřenost. Hráči měli až příliš moc šance proti zombies, když mohli chodit po okrajích mapy. Díky tomu neměl ani First Zombie téměř šanci vůbec někoho nakazit.
2. Další věcí bylo rozložení a i počet kemp. Mapa vzhledem ke své velikosti obsahovala příliš málo kemp. Navíc se jednalo o velice jednoduché kempy, vždy maximálně pro jednoho hráče, takže v nich nešlo kempit ve větším počtu.
achich... a někdo nějaký rm (zmenšení, + campy) asi dělat nechce, co? :´( :´( :´(
Zrovna Dust mapka se stala obětí mojich experimentů, abych si trochu oživil mapování, než jsem vytvořil zm_aztec_infinity.![]()
Nejprve jsem vytvořil zm_small_dust_classic, která vychází právě z zm_dd_evolution. Přidal jsem tam jednu novou lokalitu a vytvořil pár kemp spíše pro ten nejprimitivnější základní Zombie Mod.![]()
Ale s novou lokalitou mi přišla až příliš velká, tak jsem ji nechal tak.
Pak následovala zm_dust_undead, která naopak o jednu lokalitu přišla. Ironie.Splňuje všechny požadavky (hodně kemp i pro více hráčů, nemožnost chodit tam, kde to není nutné - nahoře po okrajích) ale i přes to mi příjde příliš velká, takže ji tu nebudu ani zvlášt prezentovat.
Navíc využívá textury a celkově design jako zm_dust2_2k15, které mi příjdou více "líbivé".
Má dokonce i tajnou zbrojnici a není k ní nutný kód.
kdybys tu undead verzi zmenšil, tak bych jí fakt rád nahodil. Stačí zablokovat nějaký průchody
-
Dwandy - Vedení Gamesites.cz
- Příspěvky: 2259
- Registrován: 14 led 2013, 18:44
Re: [*M*] zm_dd_evolution
Dwandy píše:Luther píše:Jachymovec píše:Luther píše:Hlavní důvody proč mapa není na serveru:
1. Asi nejzásadnější věc, která mapu vyřadila z maplistu, byla její otevřenost. Hráči měli až příliš moc šance proti zombies, když mohli chodit po okrajích mapy. Díky tomu neměl ani First Zombie téměř šanci vůbec někoho nakazit.
2. Další věcí bylo rozložení a i počet kemp. Mapa vzhledem ke své velikosti obsahovala příliš málo kemp. Navíc se jednalo o velice jednoduché kempy, vždy maximálně pro jednoho hráče, takže v nich nešlo kempit ve větším počtu.
achich... a někdo nějaký rm (zmenšení, + campy) asi dělat nechce, co? :´( :´( :´(
Zrovna Dust mapka se stala obětí mojich experimentů, abych si trochu oživil mapování, než jsem vytvořil zm_aztec_infinity.![]()
Nejprve jsem vytvořil zm_small_dust_classic, která vychází právě z zm_dd_evolution. Přidal jsem tam jednu novou lokalitu a vytvořil pár kemp spíše pro ten nejprimitivnější základní Zombie Mod.![]()
Ale s novou lokalitou mi přišla až příliš velká, tak jsem ji nechal tak.
Pak následovala zm_dust_undead, která naopak o jednu lokalitu přišla. Ironie.Splňuje všechny požadavky (hodně kemp i pro více hráčů, nemožnost chodit tam, kde to není nutné - nahoře po okrajích) ale i přes to mi příjde příliš velká, takže ji tu nebudu ani zvlášt prezentovat.
Navíc využívá textury a celkově design jako zm_dust2_2k15, které mi příjdou více "líbivé".
Má dokonce i tajnou zbrojnici a není k ní nutný kód.
kdybys tu undead verzi zmenšil, tak bych jí fakt rád nahodil. Stačí zablokovat nějaký průchody
Fú tak to by bolo fakt dobre keby ju Luther trochu zmenšil...a dalo by sa na nej hrať to by bolo uplne TOP!!

"Nie je možné poraziť človeka, ktorý sa nikdy nevzdáva." - Babe Ruth.
Ex CS1.6 Admin -> 27.11. 2020 -> 1.8.2024
Ex CSGO Admin -> 19.3. 2022 -> 26.9.2022
Ex CS1.6 Admin -> 27.11. 2020 -> 1.8.2024
Ex CSGO Admin -> 19.3. 2022 -> 26.9.2022
-
LuckONE - Mistr Yoda
- Příspěvky: 2515
- Registrován: 20 čer 2015, 20:58
- Bydliště: Tvrdošín
Re: [*M*] zm_dd_evolution
Dwandy píše:kdybys tu undead verzi zmenšil, tak bych jí fakt rád nahodil. Stačí zablokovat nějaký průchody
Ideální by asi bylo kdybych nechal jen CT spawn, ale tohle není mapa na který mi záleží, takže ji upravovat nebudu. Třeba se bude hodit na pozdější update, až budou nutné zase větší mapky.

Jediné co pro všechny můžu udělat je to, že sem updatnu RMF a WAD soubor, dokud ho mám v PC, aby si ji někdo mohl předělat jak mu bude libo.

S mapováním pro CS 1.6 jsem skončil ani ne před půl rokem a tohle byl jen testovací projekt. Zkouším teď dělat mapy pro CSGO.



YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
-
Luther - Spamerův sluha
- Příspěvky: 1018
- Registrován: 28 úno 2013, 21:15
Re: [*M*] zm_dd_evolution
Škoda že mapa bola odstránená 

-
H3de4S - Pokročilý
- Příspěvky: 63
- Registrován: 15 úno 2016, 15:55
Re: [*M*] zm_dd_evolution
H3de4S píše:Škoda že mapa bola odstránená
Vůbec to není škoda, ta mapa byla sice pěkně zpracovaná ale ty kempy byli vážně hrozné a tu mapu totálně schazovali jako celek.


Jinak vážně nikdo nemá zájem o RMF a WAD soubory k té zm_dust_undead, aby ji zmenšil a mohla se POD JEHO JMÉNEM objevit na Zombie?

YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
-
Luther - Spamerův sluha
- Příspěvky: 1018
- Registrován: 28 úno 2013, 21:15
Příspěvků: 32
• Stránka 2 z 3 • 1, 2, 3
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků