Postavte si vlastní mapu do hry! Zde vám pomůžeme.

Re: [*M*] zm_dd_evolution

Příspěvekod N3mO » 10 lis 2014, 07:14

Chvála Lutherovi, konečne dust mapa, ktorá nebude hráčov odradzovať svojo veľkosťou.
Inak pekná mapa a možno dalšie oživenie Zm modu. :)
A ešte k tým pádom serveru na mape zm_dd. Včera sa tá mapa hrala dva razy (čo som aspoň ja bol na serveru) a vždy po prvom kole padla.. I
Uživatelský avatar
N3mO
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 547
Registrován: 20 dub 2014, 09:05
Bydliště: Senica

Re: [*M*] zm_dd_evolution

od Rumcajz » 10 lis 2014, 07:14

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Bydliště: Senica

Re: [*M*] zm_dd_evolution

Příspěvekod gigames » 10 lis 2014, 16:22

Čau tvoje mapa je dobrá ale zdá se mi že je malá takže si myslim že když bude na serveru 32 hráču a first(jump zombie) bude mít 12K života tak hrači nebudou mit šanci +/- nepočitam když každej bude mít bazuku to je jiná :lol: no nwm počkám si na tu mapu jak se bude líbit..... ;)
EVIPS: Zombie Chronic 1, Deathrun 1, Dust maps, Zombie Night 1
VIP: Knife 3, Aim
STEAM: Gigames910

Obrázek
Uživatelský avatar
gigames
Pokročilý
Pokročilý
 
Příspěvky: 107
Registrován: 09 lis 2013, 20:00

Re: [*M*] zm_dd_evolution

Příspěvekod Luther » 10 lis 2014, 18:46

gigames píše:Čau tvoje mapa je dobrá ale zdá se mi že je malá takže si myslim že když bude na serveru 32 hráču a first(jump zombie) bude mít 12K života tak hrači nebudou mit šanci +/- nepočitam když každej bude mít bazuku to je jiná :lol: no nwm počkám si na tu mapu jak se bude líbit..... ;)

Hrál jsem ji dnes odpledne na Chronicu #1 s cca 30 lidmi a možná mi nebudeš věřit ale first tam padne stejně rychle jako na zm_army_tn_beta3. Takže tvůj názor nesdílím. :)
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1018
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

Re: [*M*] zm_dd_evolution

Příspěvekod Luther » 29 lis 2014, 21:12

Blíží se nám zimní období a proto přicházím se specialní verzí této mapy! - zm_dd_evolution_snow

Link ke stažení: zm_dd_evolution_snow
Pár screenů: Chlad je cítit naprosto všude!, Hnusné kempy jsou lépe kamuflované :D, Padá snížek bílí...

Poznámka autora: Pro lepší atmosféru doporučuji zapnout počasí (příkaz cl_weather "1")
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1018
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

Re: [*M*] zm_dd_evolution

Příspěvekod LuckONE » 12 srp 2015, 22:16 VIP

Prečo sa na tejto mape už nehrá?...bola fajná.
"Nie je možné poraziť človeka, ktorý sa nikdy nevzdáva." - Babe Ruth.

Ex CS1.6 Admin -> 27.11. 2020 -> 1.8.2024
Ex CSGO Admin -> 19.3. 2022 -> 26.9.2022
Uživatelský avatar
LuckONE
Mistr Yoda
Mistr Yoda
 
Příspěvky: 2515
Registrován: 20 čer 2015, 20:58
Bydliště: Tvrdošín

Re: [*M*] zm_dd_evolution

Příspěvekod SieurDesto » 14 srp 2015, 00:43 VIP

CrazYHULK, to tě nikdo nenaučil číst? Nebo jsi tak tupý, jako tupoúhlý trojúhelník a jenom huntíš nesmyslně příspěvky?
Hned v prvním příspěvku je napsané, že tato mapa je pro Zombie Plague 7.1 a to je pouze na ZM CPL Only, na ostatních serverech je jiné plague..
Obrázek
Uživatelský avatar
SieurDesto
Mistr Yoda
Mistr Yoda
 
Příspěvky: 2434
Registrován: 01 dub 2013, 15:21
Bydliště:          

Re: [*M*] zm_dd_evolution

Příspěvekod Luther » 15 srp 2015, 13:55

Hlavní důvody proč mapa není na serveru:
1. Asi nejzásadnější věc, která mapu vyřadila z maplistu, byla její otevřenost. Hráči měli až příliš moc šance proti zombies, když mohli chodit po okrajích mapy. Díky tomu neměl ani First Zombie téměř šanci vůbec někoho nakazit.
2. Další věcí bylo rozložení a i počet kemp. Mapa vzhledem ke své velikosti obsahovala příliš málo kemp. Navíc se jednalo o velice jednoduché kempy, vždy maximálně pro jednoho hráče, takže v nich nešlo kempit ve větším počtu.
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1018
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

Re: [*M*] zm_dd_evolution

Příspěvekod Jachymovec » 16 pro 2015, 15:18

Luther píše:Hlavní důvody proč mapa není na serveru:
1. Asi nejzásadnější věc, která mapu vyřadila z maplistu, byla její otevřenost. Hráči měli až příliš moc šance proti zombies, když mohli chodit po okrajích mapy. Díky tomu neměl ani First Zombie téměř šanci vůbec někoho nakazit.
2. Další věcí bylo rozložení a i počet kemp. Mapa vzhledem ke své velikosti obsahovala příliš málo kemp. Navíc se jednalo o velice jednoduché kempy, vždy maximálně pro jednoho hráče, takže v nich nešlo kempit ve větším počtu.




achich... a někdo nějaký rm (zmenšení, + campy) asi dělat nechce, co? :´( :´( :´(
Uživatelský avatar
Jachymovec
Pokročilý
Pokročilý
 
Příspěvky: 101
Registrován: 28 říj 2015, 11:52

Re: [*M*] zm_dd_evolution

Příspěvekod Davey » 17 pro 2015, 15:08 VIP

Kamikadzee píše:Mne sa tiež mapka páči len tých kemp mohlo byť viacej ;)

Přesně :D
Uživatelský avatar
Davey
Amatér
Amatér
 
Příspěvky: 44
Registrován: 25 říj 2015, 10:58

Re: [*M*] zm_dd_evolution

Příspěvekod Luther » 13 led 2016, 22:02

Jachymovec píše:
Luther píše:Hlavní důvody proč mapa není na serveru:
1. Asi nejzásadnější věc, která mapu vyřadila z maplistu, byla její otevřenost. Hráči měli až příliš moc šance proti zombies, když mohli chodit po okrajích mapy. Díky tomu neměl ani First Zombie téměř šanci vůbec někoho nakazit.
2. Další věcí bylo rozložení a i počet kemp. Mapa vzhledem ke své velikosti obsahovala příliš málo kemp. Navíc se jednalo o velice jednoduché kempy, vždy maximálně pro jednoho hráče, takže v nich nešlo kempit ve větším počtu.


achich... a někdo nějaký rm (zmenšení, + campy) asi dělat nechce, co? :´( :´( :´(


Zrovna Dust mapka se stala obětí mojich experimentů, abych si trochu oživil mapování, než jsem vytvořil zm_aztec_infinity. :D

Nejprve jsem vytvořil zm_small_dust_classic, která vychází právě z zm_dd_evolution. Přidal jsem tam jednu novou lokalitu a vytvořil pár kemp spíše pro ten nejprimitivnější základní Zombie Mod. ;) :D Ale s novou lokalitou mi přišla až příliš velká, tak jsem ji nechal tak.
Pak následovala zm_dust_undead, která naopak o jednu lokalitu přišla. Ironie. :) Splňuje všechny požadavky (hodně kemp i pro více hráčů, nemožnost chodit tam, kde to není nutné - nahoře po okrajích) ale i přes to mi příjde příliš velká, takže ji tu nebudu ani zvlášt prezentovat. :D Navíc využívá textury a celkově design jako zm_dust2_2k15, které mi příjdou více "líbivé". :roll: Má dokonce i tajnou zbrojnici a není k ní nutný kód. :twisted:
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1018
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

Re: [*M*] zm_dd_evolution

Příspěvekod Dwandy » 14 led 2016, 14:50 VIP

Luther píše:
Jachymovec píše:
Luther píše:Hlavní důvody proč mapa není na serveru:
1. Asi nejzásadnější věc, která mapu vyřadila z maplistu, byla její otevřenost. Hráči měli až příliš moc šance proti zombies, když mohli chodit po okrajích mapy. Díky tomu neměl ani First Zombie téměř šanci vůbec někoho nakazit.
2. Další věcí bylo rozložení a i počet kemp. Mapa vzhledem ke své velikosti obsahovala příliš málo kemp. Navíc se jednalo o velice jednoduché kempy, vždy maximálně pro jednoho hráče, takže v nich nešlo kempit ve větším počtu.


achich... a někdo nějaký rm (zmenšení, + campy) asi dělat nechce, co? :´( :´( :´(


Zrovna Dust mapka se stala obětí mojich experimentů, abych si trochu oživil mapování, než jsem vytvořil zm_aztec_infinity. :D

Nejprve jsem vytvořil zm_small_dust_classic, která vychází právě z zm_dd_evolution. Přidal jsem tam jednu novou lokalitu a vytvořil pár kemp spíše pro ten nejprimitivnější základní Zombie Mod. ;) :D Ale s novou lokalitou mi přišla až příliš velká, tak jsem ji nechal tak.
Pak následovala zm_dust_undead, která naopak o jednu lokalitu přišla. Ironie. :) Splňuje všechny požadavky (hodně kemp i pro více hráčů, nemožnost chodit tam, kde to není nutné - nahoře po okrajích) ale i přes to mi příjde příliš velká, takže ji tu nebudu ani zvlášt prezentovat. :D Navíc využívá textury a celkově design jako zm_dust2_2k15, které mi příjdou více "líbivé". :roll: Má dokonce i tajnou zbrojnici a není k ní nutný kód. :twisted:

kdybys tu undead verzi zmenšil, tak bych jí fakt rád nahodil. Stačí zablokovat nějaký průchody
Uživatelský avatar
Dwandy
Vedení Gamesites.cz
Vedení Gamesites.cz
 
Příspěvky: 2259
Registrován: 14 led 2013, 18:44

Re: [*M*] zm_dd_evolution

Příspěvekod LuckONE » 14 led 2016, 20:31 VIP

Dwandy píše:
Luther píše:
Jachymovec píše:
Luther píše:Hlavní důvody proč mapa není na serveru:
1. Asi nejzásadnější věc, která mapu vyřadila z maplistu, byla její otevřenost. Hráči měli až příliš moc šance proti zombies, když mohli chodit po okrajích mapy. Díky tomu neměl ani First Zombie téměř šanci vůbec někoho nakazit.
2. Další věcí bylo rozložení a i počet kemp. Mapa vzhledem ke své velikosti obsahovala příliš málo kemp. Navíc se jednalo o velice jednoduché kempy, vždy maximálně pro jednoho hráče, takže v nich nešlo kempit ve větším počtu.


achich... a někdo nějaký rm (zmenšení, + campy) asi dělat nechce, co? :´( :´( :´(


Zrovna Dust mapka se stala obětí mojich experimentů, abych si trochu oživil mapování, než jsem vytvořil zm_aztec_infinity. :D

Nejprve jsem vytvořil zm_small_dust_classic, která vychází právě z zm_dd_evolution. Přidal jsem tam jednu novou lokalitu a vytvořil pár kemp spíše pro ten nejprimitivnější základní Zombie Mod. ;) :D Ale s novou lokalitou mi přišla až příliš velká, tak jsem ji nechal tak.
Pak následovala zm_dust_undead, která naopak o jednu lokalitu přišla. Ironie. :) Splňuje všechny požadavky (hodně kemp i pro více hráčů, nemožnost chodit tam, kde to není nutné - nahoře po okrajích) ale i přes to mi příjde příliš velká, takže ji tu nebudu ani zvlášt prezentovat. :D Navíc využívá textury a celkově design jako zm_dust2_2k15, které mi příjdou více "líbivé". :roll: Má dokonce i tajnou zbrojnici a není k ní nutný kód. :twisted:

kdybys tu undead verzi zmenšil, tak bych jí fakt rád nahodil. Stačí zablokovat nějaký průchody


Fú tak to by bolo fakt dobre keby ju Luther trochu zmenšil...a dalo by sa na nej hrať to by bolo uplne TOP!! :)
"Nie je možné poraziť človeka, ktorý sa nikdy nevzdáva." - Babe Ruth.

Ex CS1.6 Admin -> 27.11. 2020 -> 1.8.2024
Ex CSGO Admin -> 19.3. 2022 -> 26.9.2022
Uživatelský avatar
LuckONE
Mistr Yoda
Mistr Yoda
 
Příspěvky: 2515
Registrován: 20 čer 2015, 20:58
Bydliště: Tvrdošín

Re: [*M*] zm_dd_evolution

Příspěvekod Luther » 14 led 2016, 21:03

Dwandy píše:kdybys tu undead verzi zmenšil, tak bych jí fakt rád nahodil. Stačí zablokovat nějaký průchody


Ideální by asi bylo kdybych nechal jen CT spawn, ale tohle není mapa na který mi záleží, takže ji upravovat nebudu. Třeba se bude hodit na pozdější update, až budou nutné zase větší mapky. :)
Jediné co pro všechny můžu udělat je to, že sem updatnu RMF a WAD soubor, dokud ho mám v PC, aby si ji někdo mohl předělat jak mu bude libo. ;)

S mapováním pro CS 1.6 jsem skončil ani ne před půl rokem a tohle byl jen testovací projekt. Zkouším teď dělat mapy pro CSGO. ;) Takže pokud by tu byl Zombie Mod i v GO, tak vám můžu udělat pár remaků oblibených zombie map ze staré 1.6. :D :D
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1018
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

Re: [*M*] zm_dd_evolution

Příspěvekod H3de4S » 16 úno 2016, 16:06

Škoda že mapa bola odstránená :D
Uživatelský avatar
H3de4S
Pokročilý
Pokročilý
 
Příspěvky: 63
Registrován: 15 úno 2016, 15:55

Re: [*M*] zm_dd_evolution

Příspěvekod Luther » 17 úno 2016, 20:04

H3de4S píše:Škoda že mapa bola odstránená :D

Vůbec to není škoda, ta mapa byla sice pěkně zpracovaná ale ty kempy byli vážně hrozné a tu mapu totálně schazovali jako celek. :D :D

Jinak vážně nikdo nemá zájem o RMF a WAD soubory k té zm_dust_undead, aby ji zmenšil a mohla se POD JEHO JMÉNEM objevit na Zombie? ;)
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1018
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

PředchozíDalší

Zpět na Tvorba Map

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků