Postavte si vlastní mapu do hry! Zde vám pomůžeme.

[*M*] zm_dd_evolution

Příspěvekod Luther » 09 lis 2014, 15:34

Název mapy: zm_dd_evolution
Pro jaký mód je mapa vytvořena: Zombie Plague 7.1
Autor: Luther
Vlastní textury/modely/sprity/obloha/zvuky: ne (pouze reklama na mojí osobu a GameSites :D )
Popis mapy: Malá mapa pro 32 hráčů. I když mapa nabízí 10 kemp k ukrytí před zombies má, stejně jako její známější verze, okraje po kterých se lze pohybovat. Na tyto terasy je možné vylézt hned z několika míst (z cca 5-6 míst).
Slovo autora: Byli (a jsou) hráči, kterým zm_dd přišla příliš velká a tak jsem vyrobil novou variaci ze které jsem odstranil nudné oblasti, kde nikdo neběhal kvůli adrenalinu a nebo nekempil, protože tam stejně kempi nebyli. :D Zůstalo tak jen to nejlepší - oba spawny a plantoviště. Navíc oproti zm_dd má tato mapa vyšší skybox, takže se terminátoři a hanibalové můžou volně prolítávat po mapě a obdivovat její krásy. :) Vzhledem k její celkové otevřenosti ji lze přirovnat k zm_army (případně verzi, která je na GS serverech - zm_army_tn_beta3)
Link na stažení: zm_dd_evolution
Screeny: T spawn, "nový domeček", plant A, CT spawn, menší nenápadná reklama, místní katakomby spojující několik částí mapy
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1017
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

[*M*] zm_dd_evolution

od Rumcajz » 09 lis 2014, 15:34

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Re: [*M*] zm_dd_evolution

Příspěvekod Tudop » 09 lis 2014, 15:54 VIP

Jupíí!
Celá mapa úplně luxusní! Jen mě mrzí, že jsi odstranil takovou tu šachtu u plantu.. Pár těch dřevěných kempů by šlo možná trošku líp zakomponovat do prostředí, ale to už je jen menší né moc podstatná drobnost ;).. Žádný drop FPS jsem nezaznamenal..
Tudle mapu na ZM prostě chci, pokud nebude shazovat server jako zm_dd.. Myslím že bude oblíbená minimálně stejně jako stará dd! :)
GJ!

99,5%
[Redaktor] *28.1.2014 Asistent šéfredaktora *24.9.2014
[CS 1.6 ADMIN] *20.3. 2014 - 20.12. 2014
[Správce FB] 13.5.2014
[Steam] paulpaterson
Uživatelský avatar
Tudop
Zkušený
Zkušený
 
Příspěvky: 211
Registrován: 18 pro 2013, 14:41

Re: [*M*] zm_dd_evolution

Příspěvekod Luther » 09 lis 2014, 15:59

Orbikaz píše:Jupíí!
Celá mapa úplně luxusní! Jen mě mrzí, že jsi odstranil takovou tu šachtu u plantu.. Pár těch dřevěných kempů by šlo možná trošku líp zakomponovat do prostředí, ale to už je jen menší né moc podstatná drobnost ;).. Žádný drop FPS jsem nezaznamenal..
Tudle mapu na ZM prostě chci, pokud nebude shazovat server jako zm_dd.. Myslím že bude oblíbená minimálně stejně jako stará dd! :)
GJ!

99,5%

Díky za skvělý názor. :) Jinak k těm pádům - u téhle mapy není absolutně žádný důvod. ;) A co se týče kemp, tak nechci kopírovat původní zm_dd (sám jsem chtěl udělat tu super klec na CT spawnu i s tím tajným tlačítkem :D).
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1017
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

Re: [*M*] zm_dd_evolution

Příspěvekod Tudop » 09 lis 2014, 16:02 VIP

:) Jo a teď jsem si všiml.. ještě by to někde chtělo naházet armor

btw. na T spawnu se na tu "texturu" bez gravityho nedá skočit úmyslně?
[Redaktor] *28.1.2014 Asistent šéfredaktora *24.9.2014
[CS 1.6 ADMIN] *20.3. 2014 - 20.12. 2014
[Správce FB] 13.5.2014
[Steam] paulpaterson
Uživatelský avatar
Tudop
Zkušený
Zkušený
 
Příspěvky: 211
Registrován: 18 pro 2013, 14:41

Re: [*M*] zm_dd_evolution

Příspěvekod Luther » 09 lis 2014, 16:06

Orbikaz píše::) Jo a teď jsem si všiml.. ještě by to někde chtělo naházet armor
btw. na T spawnu se na tu "texturu" bez gravityho nedá skočit úmyslně?

Jakou texturu přesně myslíš?

A k těm zbraním, granátům a ai armoru. Vzhledem k tomu, že hráč vše potřebně dostane nebo si vybere na začátku každého kola mi příjde zbytečné na mapu dávat např. minigun, světlici atpod. :)
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1017
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

Re: [*M*] zm_dd_evolution

Příspěvekod Tudop » 09 lis 2014, 16:12 VIP

Luther píše:
Orbikaz píše::) Jo a teď jsem si všiml.. ještě by to někde chtělo naházet armor
btw. na T spawnu se na tu "texturu" bez gravityho nedá skočit úmyslně?

Jakou texturu přesně myslíš?

A k těm zbraním, granátům a ai armoru. Vzhledem k tomu, že hráč vše potřebně dostane nebo si vybere na začátku každého kola mi příjde zbytečné na mapu dávat např. minigun, světlici atpod. :)


Na T spawnu se na ten výběžek nedá skočit tím klasickým skokem u schůdků..
Dávat tam minigun nebo světlici je kravina, ale ty vesty se docela vyplatily (samozřejmě by nesměly být pro celej server), ale třeba jen pro 5-10 hráčů
[Redaktor] *28.1.2014 Asistent šéfredaktora *24.9.2014
[CS 1.6 ADMIN] *20.3. 2014 - 20.12. 2014
[Správce FB] 13.5.2014
[Steam] paulpaterson
Uživatelský avatar
Tudop
Zkušený
Zkušený
 
Příspěvky: 211
Registrován: 18 pro 2013, 14:41

Re: [*M*] zm_dd_evolution

Příspěvekod Niggas » 09 lis 2014, 16:27

Zrovna včera som hral zm_dd a po niekolkých minútach hry zas padla. Zmazat sa má až v update, no ked tu je zanu rovno máme náhrada, čo takto ich zamenit skôr ? Zaujímalo by ma, čo k tomu dw. alebo xter. btw. pridal by som tam ešte niekde pumpovacie brokády :D milujem ich
Generálny tajomník zombie.

http://www.youtube.com/watch?v=buVta82W5p4
Uživatelský avatar
Niggas
CS 1.6 HLSA
CS 1.6 HLSA
 
Příspěvky: 956
Registrován: 23 led 2013, 14:58

Re: [*M*] zm_dd_evolution

Příspěvekod Luther » 09 lis 2014, 16:55

Abych vám obou udělal radost, tak udělám ještě jednu zombie mapu, kde budou jak vesty tak i nějaký ty zbraně (třeba XM1014). :D Ale jsem rád, že zatím jsou na tuhle jenom kladné ohlasy. :D
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1017
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

Re: [*M*] zm_dd_evolution

Příspěvekod Kamikadzee » 09 lis 2014, 18:25

Mne sa tiež mapka páči len tých kemp mohlo byť viacej ;)
Uživatelský avatar
Kamikadzee
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1041
Registrován: 17 čer 2013, 13:44
Bydliště: ----

Re: [*M*] zm_dd_evolution

Příspěvekod Luther » 09 lis 2014, 23:05

Kamikadzee píše:Mne sa tiež mapka páči len tých kemp mohlo byť viacej ;)

No řeknu to takhle. Malá mapka = málo kemp. :D Vím, že se může 10 kemp zdát málo jenže většina hráčů má EVIP a bude stejně lítat po mapě či chodit po okrajích spolu s non-VIP hráči, takže je vážně zbytečné mít na tak malé mapě dvojnásobek kemp. ;)
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1017
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

Re: [*M*] zm_dd_evolution

Příspěvekod Dwandy » 09 lis 2014, 23:09 VIP

je super, že máme do update už hned 2 nový mapy :)
Uživatelský avatar
Dwandy
Vedení Gamesites.cz
Vedení Gamesites.cz
 
Příspěvky: 2259
Registrován: 14 led 2013, 18:44

Re: [*M*] zm_dd_evolution

Příspěvekod Luther » 09 lis 2014, 23:12

Dwandy píše:je super, že máme do update už hned 2 nový mapy :)

Jsem rád, že se líbí hlavně vedení (tobě) a počítá se s ní i do updatu. :)
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1017
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

Re: [*M*] zm_dd_evolution

Příspěvekod Dwandy » 09 lis 2014, 23:16 VIP

Luther píše:
Dwandy píše:je super, že máme do update už hned 2 nový mapy :)

Jsem rád, že se líbí hlavně vedení (tobě) a počítá se s ní i do updatu. :)

výběrem map do zomboe modu trávím vždycky několik dní Většinou to je tak že stáhnu 200 map a z nich je použitelných sotva 5, takže je hledání fakt náročný (nejde jen o kempy, světlost mapy, prostory a tak podobně, ale taky o zpracování - map kde padá FPS, nebo se to nějakým dalším způsobem trhá je fakt mraky...) no tyhle mapy se mi líbí protože splnujou všechno co náš zombie vyžaduje
Uživatelský avatar
Dwandy
Vedení Gamesites.cz
Vedení Gamesites.cz
 
Příspěvky: 2259
Registrován: 14 led 2013, 18:44

Re: [*M*] zm_dd_evolution

Příspěvekod Luther » 09 lis 2014, 23:30

Dwandy píše:
Luther píše:
Dwandy píše:je super, že máme do update už hned 2 nový mapy :)

Jsem rád, že se líbí hlavně vedení (tobě) a počítá se s ní i do updatu. :)

výběrem map do zomboe modu trávím vždycky několik dní Většinou to je tak že stáhnu 200 map a z nich je použitelných sotva 5, takže je hledání fakt náročný (nejde jen o kempy, světlost mapy, prostory a tak podobně, ale taky o zpracování - map kde padá FPS, nebo se to nějakým dalším způsobem trhá je fakt mraky...)

V tom s tebou souhlasím. Většina map pro ZM je třeba přeplácaných vším možným ale bugy a jiné problémy, které obsahují jim ubírají na použitelnosti. Proto se u svých map snažím o co nejlepší optimalizaci.

Jinak k tomu bodu o světlosti. Nenastavuje si to každý server sám spolu se skyboxem? ;) I když je fakt, že se snažím mít na svých mapách stejnou světlost jako na Mini (o něco nižší než na Chronicu) se skyboxem Chronicu, aby mohli mapy hlavně na můj kdysi oblíbený server. :D
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1017
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

Re: [*M*] zm_dd_evolution

Příspěvekod Dwandy » 09 lis 2014, 23:50 VIP

Luther píše:
Dwandy píše:
Luther píše:
Dwandy píše:je super, že máme do update už hned 2 nový mapy :)

Jsem rád, že se líbí hlavně vedení (tobě) a počítá se s ní i do updatu. :)

Jinak k tomu bodu o světlosti. Nenastavuje si to každý server sám spolu se skyboxem? ;) I když je fakt, že se snažím mít na svých mapách stejnou světlost jako na Mini (o něco nižší než na Chronicu) se skyboxem Chronicu, aby mohli mapy hlavně na můj kdysi oblíbený server. :D

No právě že se to nastavuje a když je mapa tmavá už v základu, tak server tam nastaví světlo ještě mnohem nižší a je to prostě na houby. Nejlepší je mít mapy maximálně světlé a nechat server rozhodnout, jak to má vypadat :)
Uživatelský avatar
Dwandy
Vedení Gamesites.cz
Vedení Gamesites.cz
 
Příspěvky: 2259
Registrován: 14 led 2013, 18:44

Další

Zpět na Tvorba Map

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků